Google Merchant Center چیست (و چگونه می توانید از آن برای افزایش فروش استفاده کنید)؟

Google Merchant Center چیست (و چگونه می توانید از آن برای افزایش فروش استفاده کنید)؟


Google Merchant Center چیست و این همه تبلیغات در مورد چیست؟

وقتی نوبت به فروش آنلاین محصولات می رسد، رقابت بسیار شدید است. به همین دلیل باید از هر ابزاری که در اختیار دارید استفاده کنید. و اینجاست که Google Merchant Center وارد می شود.

در این مقاله توضیح خواهیم داد که Google Merchant Center چیست و چرا برای صاحبان فروشگاه های تجارت الکترونیک مهم است.

Google Merchant Center چیست؟

Google Merchant Center (GMC) یک پلتفرم بازاریابی دیجیتالی است که توسط Google ایجاد شده است تا به کسب و کارهای تجارت الکترونیک کمک کند تا نحوه نمایش موجودی محصولات درون فروشگاهی و آنلاین خود را در نتایج جستجوی Google مدیریت کنند. همچنین نحوه ظاهر آنها را در سایر محصولات Google مانند Google Shopping، YouTube و موارد دیگر مشخص می کند

Google Merchant Center را ایجاد کرد تا به کاربران کمک کند قطعه‌های غنی از محصول را ایجاد کنند که جذاب‌تر و تعاملی‌تر هستند. این به لیست های جستجوی شما کمک می کند که برجسته شوند و فروش بیشتری ایجاد کنند.

با Google Merchant Center، می‌توانید اطلاعات محصول را بارگذاری کنید که به جذب خریداران کمک می‌کند. این شامل اطلاعاتی مانند:

  • تصاویر محصول
  • بررسی محصول
  • اطلاعات تحویل
  • قیمت گذاری
  • ویژگی های محصول
  • و بیشتر.

این اطلاعات حیاتی را می توان در قطعه های غنی از محصول نمایش داد و به شما در بهبود نرخ کلیک (CTR) کمک می کند.

همچنین می‌توانید حساب GMC خود را برای ردیابی به سایر سرویس‌های Google مانند Google Analytics متصل کنید. همچنین می‌توانید از آن برای ایجاد و مدیریت تبلیغات Google (که قبلاً Google AdWords نامیده می‌شد)، کمپین‌های خرید Google، کمپین‌های بازاریابی مجدد و موارد دیگر استفاده کنید.

اگر شما یک تجارت آجر و ملات دارید، می‌توانید داده‌هایی را برای تغذیه آگهی‌های کالاهای محلی نیز ارائه کنید.

آیا حساب Google Merchant Center رایگان است؟

راه اندازی Google Merchant Center 100% رایگان است. تنها چیزی که نیاز دارید یک حساب جیمیل یا یک نمایه کسب و کار Google (که قبلاً Google My Business نامیده می شد) است. شما همچنین باید یک فرآیند پرداخت امن در وب سایت خود داشته باشید.

برای ایجاد حساب Google Merchant خود، به وب سایت Merchant Center بروید، روی آن کلیک کنید اولین قدم ها را فشار دهید و اطلاعات کسب و کار خود را پر کنید.

پس از انجام این کار، می‌توانید فید خود را به Google Shopping ارسال کنید، که تمام اطلاعات محصول برای موجودی شما است. اینجاست که گوگل داده‌های محصول را می‌کشد و آن‌ها را در قطعه‌های غنی نمایش می‌دهد.

مطمئن شوید که به‌طور منظم فید مرکز تجاری Google (فید داده‌های محصول) خود را به‌روزرسانی می‌کنید تا مطمئن شوید که قطعه‌های غنی شما همیشه داده‌های دقیقی را نشان می‌دهند. این به خریداران کمک می کند تا موجودی شما را به راحتی پیدا کنند، زیرا فید محصول آنلاین شما تعاملی تر و جذاب تر خواهد بود.

نحوه پیاده سازی طرح فهرست مرچنت مرکز گوگل در وردپرس

طرح فهرست‌بندی بازرگانان نتایج را در قطعات جستجو با جزئیات بیشتر محصول ارائه می‌کند که در نتیجه تعامل و تعامل بیشتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) ایجاد می‌شود.

در حالی که این ویژگی به طور انحصاری برای سایت های تجارت الکترونیکی با حساب GMC محفوظ بود، اما دیگر اینطور نیست.

با AIOSEO، اکنون می‌توانید از طرح فهرست‌بندی Merchant Center نیز استفاده کنید. بهترین قسمت؟ شما حتی برای انجام این کار نیازی به یک حساب GMC ندارید!

در اینجا یک دستورالعمل ساده در مورد نحوه انجام این کار وجود دارد:

مرحله 1: AIOSEO را نصب و فعال کنید

اولین گام برای اجرای طرح فهرست GMC نصب و فعال سازی All in One SEO (AIOSEO) است.

AIOSEO یک افزونه سئو قدرتمند و در عین حال آسان برای استفاده است که بیش از 100 میلیون بار دانلود شده است. میلیون ها بازاریاب و صاحبان وب سایت های باهوش از این افزونه استفاده می کنند تا به آنها کمک کند رتبه بندی موتورهای جستجوی خود را بهبود بخشند و ترافیک واجد شرایط را به سایت های خود هدایت کنند.

این به این دلیل است که AIOSEO دارای بسیاری از ویژگی ها و ماژول های سئو قدرتمند است که به شما کمک می کند تنظیمات SEO خود را به درستی پیکربندی کنید.

یکی از این ویژگی ها ژنراتور مدار نسل بعدی ما است. این یک ماژول قدرتمند است که به شما امکان می دهد هر نوع نشانه گذاری طرحواره را به صفحات یا پست های خود اضافه کنید.

برای دستورالعمل های گام به گام در مورد نحوه نصب AIOSEO، راهنمای نصب دقیق ما را بررسی کنید.

مرحله 2: یک طرح محصول اضافه کنید

پس از نصب و فعال سازی AIOSEO، گام بعدی برای افزودن یک طرح فهرست GMC، افزودن یک طرح محصول به صفحه خود است.

را تولید – محصول ماژول schema از طرح فهرست GMC پشتیبانی می کند، و برای هر کسی که محصولاتی را در وب سایت وردپرس خود می فروشد، استفاده از قطعات جستجوی پیشرفته قدرتمند را آسان می کند.

برای افزودن نشانه گذاری طرح محصول به صفحه خود، ابتدا باید صفحه را در حالت ویرایشگر باز کنید. سپس به پایین اسکرول کنید تنظیمات AIOSEO » طرح.

اگر نوع طرح پیش فرض در این صفحه روی تنظیم نشده باشد تولید – محصول طرح، کلیک کنید مولد طرح دکمه. این باز خواهد شد کاتالوگ طرح ها، که از آن می توانید نشانه گذاری طرح محصول را انتخاب و اضافه کنید.

این راهنمای گام به گام را برای دستورالعمل‌های دقیق در مورد افزودن طرح فهرست‌بندی Google Merchant Center به وردپرس بررسی کنید..

توجه داشته باشید: طرح فهرست GMC کدی است که در انتهای سایت شما اجرا می شود تا به موتورهای جستجو اطلاعات بیشتری درباره صفحه شما بدهد. این به آن‌ها کمک می‌کند تا قطعه‌های غنی با جزئیات بیشتری تولید کنند.

4 روشی که طرح تبلیغاتی Google Merchant Center به شما کمک می کند تا فروش را افزایش دهید

با All In One SEO (AIOSEO) اکنون می توانید از طرح لیست GMC و تمام مزایای آن استفاده کنید. در اینجا برخی از روش هایی که این ویژگی قدرتمند می تواند به شما در افزایش فروش و رشد کسب و کار کمک کند آورده شده است:

با پانل های دانش محصول، دید خود را در SERP ها افزایش دهید

نمودارهای دانش محصول یکی از ویژگی های قدرتمند SERP است که اطلاعات دقیقی در مورد محصول شما به خریداران می دهد. همچنین، از آنجایی که نمودارهای دانش محصول به طور برجسته در SERP ها مشخص می شوند، درگیری بالایی را ایجاد می کنند.

طرح فهرست‌بندی تاجر یک عنصر کلیدی است که Google برای جمع‌آوری اطلاعاتی که برای تولید نمودارهای دانش درباره محصولات شما استفاده می‌کند، استفاده می‌کند.

با نمایش محصولات به این روش، رشد کسب و کار از طریق شناخت برند و فروش بسیار آسان تر می شود.

CTR ارگانیک را با ویژگی های محصول افزایش دهید

افزایش CTR برای افزایش فروش ضروری است. و این دقیقاً همان چیزی است که طرح فهرست GMC می تواند به شما کمک کند. یک دلیل این است که به شما امکان می دهد ویژگی های محصول را به اسنیپت های خود اضافه کنید. نمونه‌هایی از ویژگی‌های محصولی که می‌توانید اضافه کنید شامل مواد، رنگ‌ها، اندازه و رتبه‌بندی انرژی و غیره است.

افزودن ویژگی‌های محصول به نشانه‌گذاری طرحواره، فهرست‌های جستجوی شما را جذاب‌تر و تعاملی‌تر می‌کند. با افزودن هرچه بیشتر اطلاعات در مورد یک محصول خاص، خریداران می توانند مستقیماً در SERP ها ببینند که آیا محصول شما همان چیزی است که آنها به دنبال آن هستند یا خیر. در نتیجه، خریداران بیشتر بر روی تبلیغ شما کلیک می کنند.

در تصویر بالا، در حالی که فهرست بهترین خرید ممکن است بالاتر از آمازون باشد، این احتمال وجود دارد که آمازون کلیک های بیشتری دریافت کند. این به این دلیل است که فهرست آمازون شامل ویژگی‌های مهم محصول مانند رتبه‌بندی کاربر، نظرات، قیمت محصول و در دسترس بودن سهام است.

با اطلاعات حمل و نقل، تبدیل های خود را افزایش دهید

حمل و نقل یک جزء حیاتی در راه اندازی یک کسب و کار خرده فروشی آنلاین است که محصولات فیزیکی را به فروش می رساند.

بنابراین، افزودن جزئیات حمل و نقل به ریچ اسنیپت‌ها، کاربران را به کلیک کردن تشویق می‌کند. و این دقیقاً همان چیزی است که طرح فهرست‌بندی Merchant Center به شما کمک می‌کند.

می توانید هر تعداد مقصد حمل و نقل را که پشتیبانی می کنید اضافه کنید. همچنین، اگر ارسال رایگان ارائه می دهید، می توانید این را اضافه کنید و از آن برای جذب مشتریان بیشتر و افزایش تبدیل استفاده کنید.

و اگر از WooCommerce به عنوان پلتفرم تجارت الکترونیک وردپرس ترجیحی خود استفاده می کنید، خوشحال خواهید شد که بدانید AIOSEO فوراً از ارسال WooCommerce پشتیبانی می کند! این به این معنی است که تغییرات کمتری باید ایجاد کنید.

تبلیغ محصولات محبوب یک استراتژی قدرتمند بهینه سازی نرخ تبدیل است که توسط فروشگاه های تجارت الکترونیک استفاده می شود. هیچ کس نمی خواهد روندهای محبوب در مورد محصولات مورد علاقه خود را از دست بدهد.

این یک دلیل دیگر برای پیاده سازی طرح فهرست GMC در صفحات محصول شما است.

به گفته گوگل، افزودن یک طرح فهرست GMC می تواند منجر به برجسته شدن محصول شما در میان محصولات محبوب رتبه بندی شده برای آن عبارت جستجو شود، به خصوص در تبلیغات خرید گوگل. در اینجا یک مثال از Google از ظاهر تبلیغات جستجوی شما آورده شده است:

این امر دید شما را در SERP ها افزایش می دهد و خرید را برای مشتریان بالقوه آسان تر و سرگرم کننده تر می کند و در نتیجه فروش بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد.

همانطور که می بینید، استفاده از قدرت بازاریابی Google Merchant Center برای جستجو می تواند به کسب و کار شما شتاب زیادی بدهد.

با طرح فهرست Google Merchant Center مورد توجه قرار بگیرید و کسب و کار خود را توسعه دهید

داشتن یک حضور آنلاین قوی برای رشد تجارت الکترونیک شما بسیار مهم است. با این حال، برای ایجاد آن حضور آنلاین قوی، باید مطمئن شوید که صفحات محصول و سایر محتوای شما به راحتی توسط موتورهای جستجو قابل کشف هستند.

به همین دلیل است که باید طرح فهرست‌بندی Google Merchant Center را در سایت خود پیاده‌سازی کنید.

این به شما کمک می کند دید خود را در SERP ها افزایش دهید، CTR های ارگانیک خود را افزایش دهید و فروش را برای فروشگاه آنلاین خود افزایش دهید. همچنین برای کمپین های PPC شما بسیار ارزشمند است زیرا می توانید آن را به حساب Google Ads خود پیوند دهید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا بدانید مرکز تجاری Google چیست و چرا نشانه گذاری طرحواره برای کسب و کار شما مهم است. همچنین می‌توانید سایر مقالات مفید را در سایت ما بررسی کنید، مانند راهنمای ما برای بهبود سئو با نشانه‌گذاری طرحواره یا نحوه افزودن قطعه‌های غنی از محصول در وردپرس.

اگر این مقاله برای شما مفید بود، لطفا در کانال یوتیوب ما مشترک شوید. در آنجا آموزش های مفید بیشتری خواهید یافت. شما نیز می توانید ما را دنبال کنید توییترلینکدین یا فیسبوک برای به روز ماندن.