• خانه
  • وبلاگ
  • Google Ad Grants برای سازمان های غیرانتفاعی چیست؟

Google Ad Grants برای سازمان های غیرانتفاعی چیست؟

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
Google Ad Grants برای سازمان های غیرانتفاعی چیست؟


ممکن است درباره Google Ad Grants برای سازمان های غیرانتفاعی نشنیده باشید. با این حال، اگر شما یک NGO را اداره می کنید، باید از آن بهره ببرید.

Google Ad Grants یک کمک هزینه است 10000 دلار در ماه برای استفاده در Google Ads، نوعی تبلیغات موتور جستجو که به طور قابل توجهی دید وب سایت و ترافیک وب سایت را افزایش می دهد. ابتدا، برای درک نحوه عملکرد Google Ads، به مثال زیر نگاه می کنیم:

google-ad-grants-for-nonprofits

برای این مثال، کلمه کلیدی “کالیفرنیا برای کمک به بلایای طبیعی” در گوگل جستجو شد. اولین بازدید نمونه ای از تبلیغات گوگل را نشان می دهد، همانطور که توسط تگ “Ad” در کنار URL مشاهده می شود. Google Ads در بالای صفحه نتایج جستجو ظاهر می شود، به این معنی که با تنظیم Google Ads برای آن کلمه کلیدی، صلیب سرخ آمریکا اطمینان حاصل می کند که آنها نتیجه شماره یک برای آن عبارت جستجوی خاص هستند. این مثال نشان می‌دهد که چگونه صلیب سرخ آمریکا از Google Ad Grants برای سازمان‌های غیرانتفاعی برای هدف قرار دادن طیف گسترده‌ای از کلمات کلیدی نسبی استفاده می‌کند و در نتیجه دسترسی سازمان خود را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

توانایی Google Ads برای سوق دادن فوری یک کسب و کار یا سازمان به بالای صفحات نتایج جستجوی Google، آن را به ابزاری بسیار قدرتمند تبدیل می کند. به همین دلیل، احتمالاً در طول جستجوهای مختلف گوگل دیده اید که مشاغل در سراسر جهان از این ابزار برای جذب مشتریان بیشتر استفاده می کنند. با این حال، درک این نکته مهم است که این مشاغل پول قابل توجهی برای این تبلیغات پرداخت می کنند. تبلیغات گوگل بر روی سیستم پرداخت به ازای کلیک کار می کند، به این معنی که هر بار که کاربر روی وب سایتی که در حال تبلیغ است کلیک می کند، شرکت باید مبلغی از پیش تعیین شده را پرداخت کند. CPC به رقابت کلمات کلیدی بستگی دارد. کلمات کلیدی ارزان قیمت می توانند به ازای هر کلیک 0.10 دلار هزینه داشته باشند، در حالی که کلمات کلیدی گران تر ممکن است بیش از 10.00 دلار برای هر کلیک هزینه داشته باشند. این بدان معنی است که در حالی که Google Ads یک ابزار فوق العاده قدرتمند است، اما می تواند هزینه های زیادی را برای هزینه های تبلیغاتی برای مشاغل به همراه داشته باشد.

» بخوانید: «SEO و SEA: تفاوت و فواید هر دو چیست؟» یا «5 دلیل برای برون سپاری بازاریابی دیجیتال شما»

Google Ad Grants چه سودی برای من دارد؟

بنابراین، اجازه دهید مهمترین جزئیات این مقاله را به شما یادآوری کنم.

اگر واجد شرایط باشید، Google Ad Grants برای سازمان‌های غیرانتفاعی به شما 10000 دلار کمک هزینه تبلیغاتی می‌دهد. ماهانه. که به 120000 دلار می رسد آگهی رایگان در سال!

بگذارید در این مورد خیلی واضح بگویم؛ اکثر کسب و کارها برای چنین بودجه تبلیغاتی جان خود را از دست می دهند. با 10000 دلار در ماه، امکان اجرای کمپین های تبلیغاتی در مقیاس بزرگ گوگل برای بسیاری از کلمات کلیدی مهم وجود دارد. این نتایج بسیار خوبی برای ترافیک وب سایت خواهد داشت، که می تواند منجر به افزایش قابل توجه کمک های مالی، داوطلبان، فرصت های جمع آوری کمک های مالی، آگاهی از نام تجاری/علت یا تقریباً هر چیزی که سازمان شما به دنبال آن است، شود.

همه ما می دانیم که چقدر برای سازمان های غیرانتفاعی مهم است که بتوانند پول جمع کنند. با Google Ad Grants، این کار اکنون بسیار ساده تر شده است. بنابراین اگر غیرانتفاعی هستید، اکنون زمان آن است که اقدام کنید. در واقع، Google Ad Grants برای سازمان‌های غیرانتفاعی بیش از 15 سال است که در دسترس است. اگر شما یک سازمان غیردولتی 15 ساله هستید که از این کمک مالی استفاده نکرده اید، 1800000 دلار بالقوه را از دست داده اید. مجانی یارانه های تبلیغاتی

بنابراین، اگر شما یک سازمان غیردولتی واجد شرایط هستید، وقت آن است که هم اکنون اقدام کنید و از این فرصت عظیم برای سازمان خود نهایت استفاده را ببرید. برای کمک به شما در فرآیند دریافت وضعیت Google Grants و استفاده حداکثری از کمپین های تبلیغاتی Google، گرید مارکتینگ اینجا به شما کمک می کند. اما ابتدا، بیایید نگاهی گذرا به الزامات بیندازیم تا ببینیم آیا سازمان شما واجد شرایط وضعیت Google Grants است یا خیر.

شرایط وضعیت Google Grants

فرآیند واجد شرایط شدن برای وضعیت Google Grants بسیار ساده است. طبق وب سایت رسمی Google، سازمان شما برای واجد شرایط بودن باید مراحل زیر را انجام دهد:

  • اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، برای سازمان‌های غیرانتفاعی Google درخواست دهید. نهادها و سازمان‌های دولتی، بیمارستان‌ها و گروه‌های پزشکی، مدارس، مؤسسات دانشگاهی و دانشگاه‌ها واجد شرایط Google برای غیرانتفاعی نیستند. با این حال، بخش های خیریه مؤسسات آموزشی واجد شرایط هستند.
  • سازمان شما باید دارای وضعیت خیریه معتبر باشد. برای تعاریف وضعیت خیریه در ایالت خود، وب سایت سازمان های غیرانتفاعی Google را بررسی کنید.
  • شما یک وب سایت با کیفیت بالا دارید که دستورالعمل های وب سایت Ad Grants را رعایت می کند. مطمئن نیستید که آیا وب سایت شما به اندازه کافی خوب است؟ بیایید بررسی کنیم و در صورت لزوم، خدمات توسعه وب خود را بررسی کنیم.
  • در نهایت، پس از ثبت نام صحیح سازمان شما در Google برای سازمان‌های غیرانتفاعی، از طریق فرآیند پیش‌صلاحیت Ad Grants تأیید شوید.

آیا فکر می‌کنید سازمان شما واجد شرایط دریافت Google Ads Grant برای سازمان‌های غیرانتفاعی است؟ با ما تماس بگیرید و ما می توانیم به شما در روند درخواست کمک کنیم.

با فرض اینکه سازمان شما برای وضعیت Google Grant واجد شرایط است و درخواست شما تأیید شده است، احتمالاً می خواهید شروع کنید. حالا چی؟

الزامات کیفیت Google Ad Grants برای سازمان‌های غیرانتفاعی

شما واجد شرایط Google Ad Grants برای سازمان‌های غیرانتفاعی هستید و اکنون می‌خواهید کمپین‌های Google Ads را برای سازمان خود اجرا کنید. قبل از شروع، چند نکته وجود دارد که باید بدانید.

برای اطمینان از استفاده صحیح از Google Ad Grants برای سازمان‌های غیرانتفاعی، Google چندین الزام کیفیت را تعیین کرده است. الزامات کیفیت به شرح زیر است.

  • کلمات کلیدی با امتیاز کیفیت دو یا کمتر دیگر مجاز نیستند.
  • هر تبلیغ باید حداقل 5 درصد کلیک داشته باشد.
  • کلمات کلیدی باید بیش از یک کلمه باشند.
  • حداکثر هزینه هر کلیک نباید از 2.00 دلار تجاوز کند. اگر تبلیغات روی “تبدیل” تنظیم شود تا تبدیل ها به حداکثر برسد، می توان از این مقدار فراتر رفت.
  • باید حداقل دو گروه تبلیغاتی با حداقل دو آگهی و لینک به سایت گروه تبلیغاتی وجود داشته باشد.
  • تبلیغات کمپین نمی تواند حاوی پیام تجاری باشد.
  • حداکثر محدودیت باید روی 329.00 دلار در روز (10000 دلار در ماه) تنظیم شود تا از بودجه تجاوز نکنید.

برای استفاده از Google Ad Grants، این شرایط باید رعایت شود. اگر این مشکل یا گیج کننده به نظر می رسد، اجازه دهید به شما کمک کنیم. برای استفاده حداکثری از کمپین های تبلیغاتی خود و اطمینان از برآورده شدن الزامات، مهم است که آنها به درستی توسط یک متخصص تبلیغات موتور جستجو تنظیم و مدیریت شوند.

Google Ad Grants را مدیریت کنید

در گرید مارکتینگ، می‌دانیم که برای سازمان‌هایی که تجربه‌ای در تبلیغات موتورهای جستجو ندارند، راه‌اندازی درست Google Ads برای برآورده کردن الزامات و ارائه نتایج بهینه ممکن است دشوار باشد. اینجاست که ما دخالت می کنیم. گرید مارکتینگ با هزینه ماهیانه اندکی از مدیریت Google Ad Grants شما مراقبت می کند. به عنوان بخشی از این مدیریت، گرید مارکتینگ به فرآیند صلاحیت، راه اندازی کمپین های مختلف و مدیریت آنها به صورت ماهانه برای اطمینان از نتایج بهینه کمک می کند. علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدیریت Google Ad Grants ما هستید و اینکه چگونه می تواند به طور قابل توجهی برای سازمان شما مفید باشد؟ برای مشاوره رایگان همین حالا با ما تماس بگیرید!