7 راهکار افزایش ترافیک فِیک سایت

امروزه موسسات خدماتی مختلف سئو سایت را به شما ارائه می دهند و انواع مختلفی از سئو را در اختیار مدیران سایت قرار می دهند برای مثال بهترین سئو کاران به مدیران سایت این اطمینان را میدهند که بعد از سئو و بهینه سازی سایت تا یک سال خدمات سایت را انجام دهند در حالی که برخی دیگر با بالاتر رفتن رتبه سایت کمکم کار خود را رها میکنند. به مخاطبان کمک کنید که به بهترین شکل از محصولات شما استفاده کنند. موتورهای جستجو محتواهای بلاگ ها را بررسی می کنند و به مقاله هایی که بر اساس اصول سئو نوشته شده باشند رتبه می دهند و سایت را در معرض نمایش قرار می دهند. در مورد تجارت یا محصول یا کاری که قرار است برای مشتری انجام دهید، حرف بزنید و خودتان را معرفی کنید. چرا وبلاگ برای کسب و کار ها مهم هستند؟ برخی از موتورهای جستجو مثل گوگل یکی از فاکتورهایی خیلی مهم را که در رتبه وبسایت در صفحه نتایج خود مؤثر میدانند تعداد و کیفیت بکلینکها است.

آپدیت کردن محتوا قدیمی سایت، یک موضوع مفصل است. دلیل اهمیت گوگل به این موضوع این است که میخواهد نظر کاربران را به خاطر محتوای خود شرکتها جلب کند. توربوسایت: توربو سایت هم یک اپلیکیشن افزایش بازدید سایت است. و افراد بیشتری را وارد سایت شما کنند و در نتیجه باعث شوند افزایش بازدید سایت شما چندین برابر شود. البته محتوای با کیفیت و مفید برای مشتری تاثیر گذار است نه چندین صفحه پر از پاراگراف های طولانی و به درد نخور. موتورهای جستجو برای امتیاز دهی به محتوا موارد مختلفی را در نظر می گیرند. در نظر بگیرید. محتوای شما باید مشکلی از آنان حل کند و به آنها برای رسیدن به هدف هایشان کمک کند. حالا در ادامه کاملاً در قسمتهای بعدی توضیح می­دهیم که به چه صورت باید این محتوا ارائه بشود. چه کسانی مشتری شما هستند؟ پست های وبلاگی به خوبی کمک می کنند که بازدیدکنندگان به سایت شما بیایند و به مشتری های جدید تبدیل شوند. این کار رضایت آنها را افزایش می دهد و شرکت شما را به شرکتی جذاب تبدیل خواهد کرد.

افزایش بازدیدکنندگان موجب افزایش فروش شرکت می شود. می توانید از محصولات، روش های تولید و فرآیندهای کاری شرکت ویدئو های کوتاه بسازید و آنها را در یوتیوب، آپارات و … این یک قاعده کلی نیست اما با فرض یکسان بودن کیفیت سایتی که 20 صفحه محتوا داشته باشد برای معرفی و رشد شرکت یا کسب و کارها موثرتر از سایتی است که فقط 2 صفحه محتوا داشته باشد. اما دو نکته در این جا برای پیشرفت در سئو حائز اهمیت است: اولاً هیچ کس نمی گوید که قرارگیری در صفحه ی اول گوگل قرار است آسان باشد و اتفاقی است که یک شبه رخ می دهد. مقالاتی که در اول راه اندازی سایت نوشته اید را دوباره ویرایش کنید شاید جای باشد که بخواهید آن را حذف کنید یا بیشتر توضیح دهید. مشتری ها شما را در صفحه اول نتایج جستجو می بینند و وارد سایت تان می شوند. موتورهای جستجو به سایت هایی که محتوای بیشتر و جزئی تری داشته باشند، بیشتر توجه می کنند و شانس اینکه مشتری های بالقوه از سایت بازدید کنند بیشتر می شود.

به مشتری ها نشان دهید که چرا باید محصول شما را انتخاب کنند. باید از خودمان بپرسیم جز چت کردن توی تلگرام و پرداخت قبوض و چند دانلود و خرید اینترنتی، چقدر از اینترنت سود بردهایم؟ بازدید کننده ها وقتی چند پست وبلاگی خوب از شما بخوانند، شما را منبع موثقی برای دریافت اطلاعات خواهند دانست و به مقاله های شما و اطلاعات آن استناد خواهند کرد. «من از زاهدان اومدم اصفهان، خونه گرفتم با چند تا همکلاسیام. طوری بنویسید که خواننده تا انتهای متن برود، به عکس ها نگاه کند، ویدئو ها را ببیند و در سایت ثبت نام کنند. همه اینها اعتبار شما را زیاد می کنند و اعتماد مشتری ها را به دست می آورید. هر کسب و کاری به داشتن مشتری جدید علاقه مند است. اگر این کار را بکنید، آنها به شما اعتماد خواهند کرد و به مشتری همیشگی شما تبدیل خواهند شد. این علاقه تا حدی زیاد است که یوتیوب را به دومین موتور جستجوی دنیا تبدیل کرده است.