آیا علاقه مند به یادگیری اسرار سئو هستید که متخصصان برتر بازاریابی از آنها برای افزایش درآمد استفاده می کنند؟
بسیاری از کسب و کارها برای ایجاد تبدیل و فروش به محتوا متکی هستند. اما افراد موفق چه کار متفاوتی انجام می دهند؟
در این مقاله با 7 راز سئو که منجر به بازاریابی محتوایی در سطح جهانی می شود آشنا خواهید شد.
شماره 1: محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید که با هدف جستجو هماهنگ باشد
شنیده اید که انتخاب مخاطبان هدف و تولید محتوا بر اساس علایق آنها بسیار مهم است.
اما امروز، اگر میخواهید رتبه خوبی کسب کنید، هر محتوایی که ایجاد میکنید باید در خدمت شما باشد هدف جستجو برای این موضوع خاص – و این کار را بهتر از مقالات با رتبه بالا انجام دهید.
هدف جستجو مشتری بالقوه شماست انگیزه و طرز فکر در مورد موضوعی که توسط موتورهای جستجو فاش شده است.
- آنها برای حل چه مشکلاتی تلاش می کنند؟
- فوری ترین سوالاتی که دارند چیست؟
- تصورات غلط رایج آنها چیست؟
گوگل می داند. و شما می توانید درک کنید.
برای دریافت ایده سریع از نحوه کارکرد این، بیایید موضوعی را انتخاب کنیم:چگونه یک مشاور بازاریابی شویم“
کروم را در حالت ناشناس باز می کنیم و آن کلمه کلیدی را جستجو می کنیم.
توجه داشته باشید که مقالات دارای رتبه برتر بیشتر هستند راهنمای گام به گام.
از آنجایی که گوگل به مقالاتی که به بهترین نحو با هدف جستجو مطابقت دارند، پاداش میدهد، میتوانید استنباط کنید که جستجوگرها چه هستند من انتظار دارم یک مقاله در این زمینه است راهنمای گام به گام.
سپس در “مردم هم می پرسند“، ما سوالات معمولی را می بینیم که مردم در مورد این موضوع می پرسند. (با کلیک بر روی یک سوال، پاسخ نمایش داده می شود و سوالات بیشتری ظاهر می شوند.)
اینجاست که ما به بینش می رسیم. پرداختن به برخی از این نگرانی ها در مقاله شما می تواند به شما در جلب رضایت خوانندگان و کسب رتبه خوب کمک کند.
اکنون به پایین بروید و کلمات کلیدی مرتبط را با رنگ خاکستری برجسته میبینیم. اینها سرنخ های اضافی برای شما هستند.
حدس بزن چی شده؟ شما به تازگی “تحقیق کلمات کلیدی” را انجام داده اید. (اگر در تحقیق کلمات کلیدی تازه کار هستید، این راهنمای مبتدی مفید را بررسی کنید.)
آخرین چیزی که در مورد تحقیق کلمات کلیدی باید به خاطر بسپارید. رتبه بندی برخی از کلمات کلیدی آسان تر از دیگران است.
از ابزار تحقیق کلمات کلیدی مانند Ubersuggest یا Ahrefs استفاده کنید که رتبه بندی (از آسان به دشوار) را برای کلمات کلیدی نشان می دهد.
مشاوره حرفه ای: کلمات کلیدی طولانی را انتخاب کنید. رتبه بندی آنها آسان تر است.
شماره 2: ارزش واقعی بازاریابی محتوا را درک کنید
برندهای هوشمند از محتوا استفاده می کنند من مشکلات را حل می کنم و فرصت ها را فراهم کند برای مخاطبان هدف خود
اما مبتدیان بازاریابی اغلب بر روی هدف اشتباه تمرکز می کنند: دیدگاه ها. با این حال، بازدیدها با فروش و درآمد برابر نیست.
وقتی ارزش بازاریابی محتوا را درک کردید آفرینمتوجه خواهید شد که چرا برای کسب درآمد به بازدیدهای زیادی نیاز ندارید.
یک شرکت ساختگی را در نظر بگیرید که یک محصول 500 دلاری دارد. کدام مقاله زیر بهتر عمل می کند؟
میانگین بازدید از صفحه/ماه | میانگین فروش/ماه | ارزش به دلار / سال | |
مقاله 1 | 10000 | 1 | 6000 دلار |
ماده 2 | 750 | 2 | 12000 دلار |
ماده 2 برنده واضح است، اگرچه نظرات کمتری وجود دارد.
این نوع مقایسه توسط مشاغل موفق درک و پذیرفته می شود.
تا حدی که مشکلاتی را که مخاطبان هدف شما در تلاش برای حل آنها هستند درک کنید و به آنها کمک کنید تا این کار را انجام دهند، فروش و درآمد شما افزایش می یابد.
شماره 3: محتوایی ایجاد کنید که کلمات کلیدی MOFU و BOFU را هدف قرار دهد
همه در Google آماده خرید نیستند. با این حال، می توانید مشتریان بالقوه را از فروشندگان لاستیک با کلمات کلیدی آنها جدا کنید.
این مثال ها را در نظر بگیرید: کدام کلمه کلیدی نشان می دهد که جستجوگر به خرید نزدیک است؟
- بیمه
- بیمه ماشین
- قیمت ارزان بیمه خودرو
اگر دومی را انتخاب کردید، می گیرید.
بنابراین MOFU و BOFU چیست؟ اینها اصطلاحاتی هستند که برای توصیف مرحله مخاطب هدف شما استفاده می شوند.
- توفو: بالای قیف: این موتورهای جستجو دارند نه قصد تجاری و رتبه بندی برای کلمات کلیدی TOFU (مانند “بیمه” و “بیمه خودرو”) بسیار دشوار است. ایجاد محتوای TOFU معمولاً نتایج کمی (در صورت وجود) به همراه دارد و منابع را هدر می دهد.
- MOFU: وسط قیف: این موتورهای جستجو سعی در حل مشکلی دارند و دارند مقداری قصد تجاری آنها در حال بررسی گزینه های خود و شاید مقایسه محصولات و خدمات هستند. آنها همچنین ممکن است به دنبال محتوای “چگونه” باشند (مانند “چگونه لوله های یخ زده را تعمیر کنیم”). و از کلمات کلیدی تجاری مانند “بهترین افزونه های SEO” و “Geico vs Progressive” استفاده می کنند.
- BOFU: ته قیف: این جستجوگران در آستانه خرید هستند و از کلمات کلیدی معاملاتی مانند “رزرو سفر دریایی باهاما” و “بهترین مکان برای خرید حلقه نامزدی الماس” استفاده می کنند.
برای صرفه جویی در پول و افزایش درآمد، TOFU را رد کنید و روی ایجاد محتوا بر روی کلمات کلیدی MOFU و BOFU تمرکز کنید.
شماره 4: محتوای آموزشی ایجاد کنید
آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا این همه محتوای “چگونه” در وب وجود دارد؟
یکی از دلایل این است که “چگونه” پول زیادی به دست می آورد.
اگر به خوبی انجام شود، این نوع محتوا منجر به تبدیل و فروش می شود.
برای ایجاد محتوای چگونه، ابتدا متوجه شوید که مخاطب هدف شما در تلاش است چه مشکلاتی را حل کند یا چه قابلیت هایی را می خواهد.
در اینجا چند مثال وجود دارد که تنوع گسترده محتوای چگونه را نشان می دهد:
- (مشکل) نحوه تعمیر سوراخ در دیوار خشک
- (مشکل) نحوه بهبود وضعیت بدن
- (فرصت) چگونه انگلیسی خود را تقویت کنیم
- (فرصت) چگونه یک محقق رودز شویم
به خاطر داشته باشید که برخی از مشتریان بالقوه ممکن است فقط یک ایده مبهم از مشکلی که می خواهند حل کنند داشته باشند، در حالی که دیگران درک دقیقی از آن خواهند داشت.
فراموش نکنید که محصول خود را در مقاله نحوه کار قرار دهید.
شماره 5: بررسی های مقایسه ای ایجاد کنید
به یاد دارید که گفتیم مخاطبان MOFU شما عاشق مقایسه محصولات هستند؟ آنها در تلاشند تا بفهمند که چه چیزی بهترین است.
بنابراین، به آنها در مقایسه محصولات کمک کنید. شما می توانید این کار را با ایجاد مقالات مقایسه محصول خود انجام دهید.
در اینجا نکاتی وجود دارد که ما در تجارت خود از آنها استفاده می کنیم.
- ايجاد كردن “در مقابل” مقالات مبتنی بر کلمه کلیدی که نام های تجاری رقبای شما را هدف قرار می دهند. مثالها عبارتند از: «Geico در مقابل Progressive» یا «Gravity Forms vs. WPForms».
- الف را در نظر بگیرید جدول مقایسه بنابراین بازدیدکنندگان می توانند به سرعت مقایسه کنند. اما آن را محدود نگه دارید: ویژگی های بیش از حد در یک جدول می تواند بینندگان را تحت تأثیر قرار دهد.
- شما همچنین می توانید مقاله خود را بسازیدسه گانه در مقابل” مثال: “PandaDoc در مقابل Docusign در مقابل SignHouse”
هدف مقاله سه گانه در مقابل بدست آوردن است نام تجاری شما در جستجوی رقبای شما ظاهر می شود. شبیه این یکی.
شماره 6: به اصول غیرسکسی متعهد باشید
ما بیشتر موفقیت خود را به سئوی منظم و منظم نسبت می دهیم.
یکی از بهترین راه ها برای سازگاری، استفاده از چک لیست است. در عمل ما، افزونه All in One SEO (AIOSEO) به عنوان چک لیست ما عمل می کند.
در حالت ویرایش، صفحه وردپرس با تنظیمات All in One SEO (AIOSEO) در سمت راست به این شکل است.
توجه داشته باشید که یک امتیاز کلی برای صفحه وجود دارد. ما مرتباً این امتیاز را افزایش می دهیم 5 دقیقه با پیروی از توصیه های افزونه.
آیا می خواهید در مورد نحوه عملکرد این کار بیشتر بدانید؟ این مقاله را ببینید.
All in One SEO (AIOSEO) یک افزونه تاسیس شده با هزاران بررسی 5 ستاره در WordPress.org است. در حال حاضر بیش از 3 میلیون سایت از آن استفاده می کنند.
و هنگامی که از این افزونه استفاده می کنید، به تیم پشتیبانی آنها متشکل از مهندسان در سطح جهانی دسترسی خواهید داشت.
شماره 7: پیوندهای داخلی را اضافه کنید
افزودن لینک های داخلی به محتوای خود یکی از قوی ترین (و نادیده گرفته شده) تاکتیک های سئو است.
گوگل بر اساس تعداد لینک های داخلی که به آنها اشاره می کند، می آموزد که کدام یک از صفحات شما مهمتر هستند.
آیا می خواهید صفحات تبدیل و محصول شما رتبه بالاتری داشته باشند؟ سعی کنید پیوندهای داخلی بیشتری به آنها اضافه کنید.
همچنین: آیا میدانستید که بیشتر مقالاتی که به تازگی منتشر شدهاند، صفحات یتیم هستند؟ افزودن ۱ یا چند لینک داخلی به آنها میتواند به آنها کمک کند ترافیک بیشتری دریافت کنند.
ما از All in One SEO’s Link Assistant موجود در سایت استفاده می کنیم نسخه حرفه ایبرای انجام معمول لینک سازی داخلی.
قدرت صرف 15 دقیقه در ماه برای افزودن لینک های داخلی به سایت خود را دست کم نگیرید.
درباره ساخت لینک بیشتر بدانید.
نکات پاداش
بعدش چی؟
امیدواریم این پست یک نمای کلی مفید از اسرار سئو به شما ارائه دهد که حرفه ای ها را از تازه کارها جدا می کند.
سپس پیوند بین بک لینک ها و دلارهای کلان را کشف کنید و یاد بگیرید که چگونه از کلاهبرداری های سئو جلوگیری کنید.
اگر این مقاله برای شما مفید بود، لطفا در کانال یوتیوب ما مشترک شوید. در آنجا آموزش های مفید بیشتری خواهید یافت. شما نیز می توانید ما را دنبال کنید توییترلینکدین یا فیسبوک برای به روز ماندن.