6 دلیل برای به روز رسانی یک وب سایت

6 دلیل برای به روز رسانی یک وب سایت


تصور کنید برای یک مصاحبه شغلی لباس می پوشید. آیا کمد خود را اسکن می کنید و لباس کاملا فشرده یا پیراهن و شلوار چروکیده ای که در سبد کثیف شما خیس شده است را انتخاب می کنید؟ شما می خواهید شاید لباس های تمیز را انتخاب کنید زیرا می خواهید بهترین تاثیر ممکن را داشته باشید. و در حالی که ما قضاوت نمی کنیم، دیگران قضاوت می کنند. همین قانون در حوزه دیجیتال نیز صدق می کند: شما می خواهید نام تجاری خود را به شیوه ای مدرن و تمیز ارائه دهید. بیایید نگاهی به مزایای به‌روزرسانی منظم یک وب‌سایت بیندازیم و این که چگونه می‌تواند بر نحوه درک مردم از برند شما تأثیر بگذارد!

طراحی وب: آن را تازه نگه دارید

کسب و کار شما برای شما مهم است – و برای شما شاید من می خواهم برای دیگران نیز مهم باشد. یک وب‌سایت قدیمی یا ناوبری دشوار می‌تواند مشتریان را قبل از اینکه بدانند شما چه کسی هستید، دور کند. اگر وب‌سایت شما قدیمی به نظر می‌رسد یا به نظر می‌رسد که قدیمی است، مشتریان بالقوه شما دور می‌شوند و هرگز به عقب نگاه نمی‌کنند. پس چگونه فوراً سرنخ‌ها به دست می‌آورید؟ آسان: وب سایت خود را با استفاده از شیوه های وب ایمن و طراحی وب سفارشی به روز نگه دارید!

6 مورد اول که هنگام به روز رسانی وب سایت باید روی آنها تمرکز کرد عبارتند از:

  1. امنیت وب سایت خود را به روز کنید
  2. بهبود سئوی شما
  3. با تکنولوژی همراه باشید
  4. تازه نگه داشتن مطالب
  5. سرعت بارگذاری بهبود یافته است
  6. طراحی سایت خود را به روز کنید

محافظت از وب سایت شما

امنیت باید یکی از اولویت های اصلی کسب و کارهای بزرگ و کوچک باشد. اغلب ما می شنویم که شرکت های بزرگ هک می شوند و اطلاعاتی مانند کارت های اعتباری مشتریان یا شماره های تامین اجتماعی را به خطر می اندازند. این منجر به عدم اعتماد می شود و همچنین به کسب و کار لطمه می زند – مشتریان ممکن است از ترس اینکه اطلاعات آنها دوباره به خطر بیفتد، به سراغ رقبای خود بروند.

آن را با SSL قفل کنید

SSL یا Secure Sockets Layer یک شکل امن برای انتقال اطلاعات از سرور به مرورگر است.

یک پلت فرم وب سایت امن را انتخاب کنید

یکی از دلایل اصلی هک شدن وب سایت ها، آسیب پذیری در چارچوب و پلتفرمی است که وب سایت آنها بر روی آن ساخته شده است. وردپرس نه تنها یکی از ساده‌ترین پلتفرم‌ها برای استفاده است، بلکه یکی از امن‌ترین سایت‌ها برای ایجاد کسب‌وکار است.

نسخه های جدید هر چند ماه یک بار برای وردپرس منتشر می شود و نرم افزار به راحتی به آخرین نسخه به روز می شود. تقریباً در هر نسخه جدید وردپرس ویژگی های امنیتی تعبیه شده است. آنها آسیب‌پذیری‌ها را پیدا می‌کنند و نرم‌افزار خود را قبل از اینکه مشکلات وب‌سایت شما را تحت تأثیر قرار دهد، بهبود می‌بخشند. وب‌سایت‌هایی که در نسخه‌های قدیمی‌تر وردپرس باقی می‌مانند بیشتر احتمال دارد هک شوند، زیرا هکرها می‌توانند بفهمند که وب‌سایت شما در چه نسخه‌ای از وردپرس است و راه خود را از طریق درهای پشتی انجام دهند.

شرکتی را انتخاب کنید که امنیت وب سایت را درک کند

اطمینان حاصل کنید که شرکتی که برای ساخت و/یا میزبانی وب سایت خود انتخاب می کنید، امنیت وب سایت شما را جدی می گیرد. امنیت شما باید اولویت اصلی آنها باشد. حتی زمانی که از یک پلتفرم وب سایت امن استفاده می کنید، پیکربندی باطن وب سایت شما می تواند نقش کلیدی در امنیت وب سایت شما داشته باشد. پیکربندی ضعیف Backend می تواند منجر به نقض امنیت شود.

مهم است که شرکت میزبان وب سایت شما از مسائل امنیتی احتمالی آگاه باشد و برنامه ای برای محافظت از سایت شما در برابر آنها داشته باشد. از شرکت میزبان خود بپرسید که آنها هر چند وقت یک بار نسخه وردپرس سایت شما یا افزونه های موجود در آن را به روز می کنند – بهترین شرکت ها طرحی را ارائه می دهند که در آن آنها را هر سه ماه یکبار به روز می کنند تا اطمینان حاصل شود که سایت شما اغلب محافظت می شود. ببینید چقدر از تمام داده های وب سایت شما نسخه پشتیبان تهیه می کنند. در حالت ایده‌آل، آن‌ها این کار را روزانه انجام می‌دهند، بنابراین اگر خرابی یا مشکلی وجود دارد که وب‌سایت شما را از کار می‌اندازد، می‌توانند به سرعت نسخه کار را از روز قبل بازیابی کنند.

آموزش سئو

بیایید بگوییم که شما هدف دارید که ورزش کنید تا لحن خود را افزایش دهید. شما در طول 2 هفته 8 بار به باشگاه می روید و احساس می کنید که موفق شده اید. آنجا توقف می کنی؟ اگر به هدف خود متعهد هستید: مجبور نیستید.

همین اصل در مورد سئو نیز صدق می کند. اگر واقعاً وقف کسب رتبه بالا برای کلمات کلیدی و محتوای خاص هستید، باید به تلاش خود ادامه دهید!

همچنین شرکت هایی مانند گوگل همیشه الگوریتم های خود را تغییر می دهند. بهترین راه برای جلوتر از این به‌روزرسانی‌ها، به‌روزرسانی منظم محتوای وب‌سایتتان است. این به گوگل نشان می دهد که شما یک منبع معتبر هستید که منجر به رتبه های بالاتر و بازدیدکنندگان بیشتر سایت شما می شود.

از روندهای فناوری جلوتر باشید

اگر می خواهید با تکنولوژی همگام شوید، به روز رسانی منظم یک وب سایت نیز مهم است. فناوری همیشه در حال تغییر است و شما می خواهید مطمئن شوید که وب سایت شما با آن تغییر می کند. این بهترین تجربه را برای کاربران شما به ارمغان می آورد که باعث می شود تمایل بیشتری به بازدید از سایت شما داشته باشند.

محتوای وب سایت خود را تازه نگه دارید

به روز نگه داشتن محتوای وب سایت شما می تواند از بسیاری جهات به کسب و کار شما کمک کند.

محتوای بهتر ترافیک بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد

به روز نگه داشتن محتوای سایت به ایجاد اعتماد بین شما و مشتریانتان کمک می کند. مشتریان به احتمال زیاد به سایت شما برای کسب اطلاعات مفید در هر بازاری که در آن هستید متکی هستند.

اطلاعات به روز شده همچنین به ایجاد اعتبار دامنه کمک می کند. اعتبار دامنه، به طور خلاصه توضیح داده شد، میزان اعتبار وب سایت شما در یک موضوع خاص است. به عنوان مثال، Wikipedia.org یکی از بالاترین مقامات دامنه را دارد، زیرا محتوای آن همیشه به خوبی توسط ویراستاران مورد تحقیق و بررسی قرار می گیرد – به علاوه، شما با تبلیغات ناپسند یا نامرتبط منحرف نمی شوید. هنگامی که سعی می‌کند جستارهای جستجو را با اطلاعات مفید و مرتبط مطابقت دهد، گوگل به این موضوع اهمیت زیادی می‌دهد.

آیا تا به حال از وب سایتی بازدید کرده اید که حق چاپ آن به سال 2014 برمی گردد و آخرین پست وبلاگ نیز سال ها پیش است؟ باعث می شود از خود بپرسید که آیا آنها هنوز در تجارت هستند یا هنوز در منطقه شما خدمت می کنند؟ داشتن محتوای قدیمی در سایت شما که مواردی مانند موقعیت مکانی قدیمی کسب و کار شما یا فناوری منسوخ را ذکر می کند، می تواند توسط مشتریان بالقوه شما به عنوان عدم هماهنگی کسب و کار شما با آخرین روندها تلقی شود. هر بار که مشتری محتوایی را در سایت شما می خواند که باعث می شود فکر کند، “صبر کن، من این را نمی فهمم” یا “صبر کن، درست نیست”، به اعتبار خود لطمه می زنید.

استراتژی محتوای کلمه کلیدی

مکان دیگری برای به روز رسانی وب سایت، کلمات کلیدی شما هستند. داشتن صفحاتی در وب سایت شما که در مورد یک موضوع خاص صحبت می کنند، تنها زمانی مفید است که کلمه کلیدی (ها) ذکر شده باشد. به عنوان مثال، اگر شرکت شما تعمیر کولر گازی را ارائه می دهد، باید صفحه ای در وب سایت خود به تعمیر کولر گازی اختصاص دهید. کسب‌وکارها همچنین می‌توانند از صفحات خاص شهر استفاده کنند تا به آنها کمک کند در بازارهای شهری خاص مانند رالی، دورهام، یا کری، کارولینای شمالی پیدا شوند.

مهم است که کلمات کلیدی وب سایت خود را تازه و همچنین محتوا نگه دارید. شاید در چند سال گذشته به شهر دیگری گسترش یافته باشید یا محصول یا خدمات جدیدی را بفروشید. اگر تمرکز کلمه کلیدی خود را به روز نکنید، همچنان برای اولین شهر و خدمات خود ترافیک دریافت خواهید کرد، اما نه برای شهرهای جدید.

بهبود سرعت بارگذاری صفحه

بر کسی پوشیده نیست که مردم نمی خواهند منتظر اطلاعات باشند. وقتی وارد سایتی می شوند می خواهند اطلاعات خود را سریع به دست آورند. اگر سایت شما بیش از حد طول بکشد، آنها سایتی را پیدا می کنند که سریعتر باشد.

به روز رسانی منظم یک وب سایت باید سرعت بارگذاری را نیز بهبود بخشد. به‌روزرسانی‌های وب‌سایتی که از فناوری‌های جدید و کد پاک‌تر استفاده می‌کنند، می‌توانند نرخ پرش وب‌سایت شما را کاهش دهند. همچنین می تواند رتبه گوگل شما را بهبود بخشد.

طراحی سایت خود را به روز کنید

بسیاری از کسب و کارها فقط بر روی محتوا و بازاریابی اینترنتی تمرکز می کنند، اما به طراحی و مسیریابی وب سایت خود توجهی ندارند. برخی از مواردی که در وب سایت خود باید از آنها اجتناب کنید عبارتند از ناوبری دشوار، رنگ هایی که یا خیلی کسل کننده هستند یا خیلی کسل کننده هستند، و فرم های تماس غیرضروری طولانی با مشتری. همه این موارد می تواند منجر به وب سایتی شود که مشتریان را دور می کند، حتی اگر محتوای شما درجه یک باشد.

طراحی وب سایت سازگار با موبایل

اکنون 60 درصد از ترافیک وب از دستگاه های تلفن همراه مانند آیفون، آی پد، تلفن های اندرویدی و تبلت ها تامین می شود. این بدان معنی است که اگر وب سایت شما سازگار با موبایل نباشد و به راحتی در یک صفحه نمایش کوچکتر مشاهده نشود، ممکن است بیش از نیمی از مشتریان بالقوه خود را از دست بدهید. خیلی ساده است!

بازار هدف خود را در نظر داشته باشید

طراحی وب سایت باید بر روی نیازهای مشتری هدف تمرکز کند. این به معنای ارائه محتوایی با دسترسی آسان و جذاب است که مشتری ایده آل در بازار هدف شما مفید خواهد بود. همچنین به این معنی است که وب سایت در نهایت بر تبدیل آن بازدیدکنندگان به مشتری متمرکز است. بازار هدف شما ممکن است در طول زمان با گسترش تجارت خود، استخدام کارمندان جدید یا سرمایه گذاری در ابزارهای جدید تغییر کند، بنابراین مطمئن شوید که محتوای وب سایت خود را مطابق با آن تطبیق داده اید.

آخرین کلمه در مورد به روز رسانی یک وب سایت

ما با تمایل به داشتن جدیدترین و بهترین ها هدایت می شویم. ما دوست داریم چیزهایی جدید، با طراوت و جاری باشند. اگر فرهنگ ما اینگونه است، چرا وب سایت شما باید قدیمی و قدیمی باشد؟

به کمک نیاز دارید تا وب سایت خود را ایمن و به روز نگه دارید؟

بیایید کمک کنیم! با کارشناسان بازاریابی اینترنتی و طراحی وب در TheeDigital در رالی، NC با شماره 919-341-8901 تماس بگیرید یا همین امروز برای مشاوره برنامه ریزی کنید.