
وب سایت شما باید قدرت و تخصص شما را منعکس کند و در عین حال حرفه ای و برند شما را به درستی نشان دهد. به همین دلیل مهم است که از کاربرپسندترین و محبوب ترین ویژگی های وب سایت وکیل استفاده کنید. از فرمهای پیشرفته و رباتهای گفتگو گرفته تا محتوای سازگار با ADA، با ویژگیهای ضروری وبسایت شرکت حقوقی خود آشنا شوید.
3 ویژگی ضروری برای وب سایت های حقوقی
ترکیب عناصر طراحی مدرن در وب سایت شما می تواند به شما کمک کند تخصص و حرفه ای بودن خود را به نمایش بگذارید. وب سایتی که تمیز و استفاده از آن آسان باشد، همیشه اولین تاثیر فوق العاده ای را روی بازدیدکنندگان ایجاد می کند و آنها را تشویق می کند تا در مورد تمرین شما بیشتر بیاموزند.
قبل از اینکه به بررسی ویژگیها و روندهای وبسایت وکیل امسال بپردازیم، 3 ویژگی ضروری اصلی وبسایت شما وجود دارد: طراحی سازگار با موبایل، ناوبری کاربرپسند و محتوای با کیفیت بالا. این ویژگی ها همچنین می توانند بر بهینه سازی موتور جستجوی شما تأثیر بگذارند.
1. طراحی سازگار با موبایل
طراحی وب موبایل تضمین می کند که وب سایت شما بر روی iPhone، Galaxy S10، تبلت، لپ تاپ یا هر دستگاه تلفن همراه دیگری در بازار قابل دسترسی است. با استفاده از فناوری طراحی واکنش گرا، وب سایت شما به طور خودکار با اندازه صفحه نمایش و وضوح دستگاه مورد استفاده سازگار می شود.
این مهم است که وب سایت شما برای موبایل مناسب باشد زیرا اکثر مردم از تلفن های خود (یا اندازه صفحه نمایش کوچکتر) برای تحقیق در حین حرکت استفاده می کنند. گوگل همچنین از وب سایت های سازگار با موبایل حمایت می کند و ابتدا آنها را ایندکس می کند.
2. ناوبری کاربر پسند
کاربر پسند به این معنی است که کاربران به راحتی می توانند آنچه را که به دنبال آن هستند در وب سایت شما بیابند. منوی پیمایش اصلی شما ساده و واضح است، تماس ها برای اقدام واضح هستند و صفحات شما به راحتی قابل خواندن هستند.
3. محتوای ارزشمند
در حالی که مهم است که منحصر به فرد باشید و خود را به عنوان یک متخصص در زمینه خود قرار دهید، همچنین می خواهید محتوای وب سایت شما با افرادی که به خدمات شما نیاز دارند ارتباط برقرار کند.
از اصطلاحات حقوقی خودداری کنید و بر توضیح واضح خدمات خود تمرکز کنید. مشخص کنید که به چه کسانی خدمات می دهید، حوزه های عملی شما و اینکه کاربران چگونه می توانند ارزیابی موردی را درخواست کنند.
اکنون، بیایید نگاهی به روندهای قانونی طراحی وب امسال بیندازیم:

5 گرایش طراحی وب سایت برای شرکت های حقوقی
1. سینماگراف
UX (تجربه کاربر) بیش از هر زمان دیگری در طراحی وب سایت اهمیت دارد. استفاده از عناصر تعاملی مانند سینماگراف به برانگیختن احساسات، قدردانی و اعتبار کمک می کند. سینماگراف ها تصاویر ثابتی هستند که در آنها ریز انیمیشن ها یا ریز تعامل ها ظاهر می شوند. گیف یک نوع سینماگراف معمولی است.
Cinemagraphs یک عنصر خیره کننده و مدرن به وب سایت شما اضافه می کند. این جدیدترین گرایش در طراحی وب از تصاویر با کیفیت بالا استفاده می کند که فیلم و عکاسی را با حرکت ظریف در یک حلقه سیال و پیوسته ترکیب می کند. Cinemagraphs توجه کاربران شما را به خود جلب می کند و تجربه همه جانبه تری را ارائه می دهد و آنها را درگیر و علاقه مند به وب سایت شما می کند.
در مثال بالا، شرکت حقوقی دریانوردی Arnold & Itkin LLP از سینماگراف برای ایجاد یک تجربه «خارج از دریا» استفاده کرد. مخاطبان آنها، افراد مجروح/متأثر از یک حادثه دریایی یا دریایی، میتوانند با تصاویر (دکلهای حفاری دریایی، سکوهای نفتی، کشتیهای دریایی و غیره) ارتباط برقرار کنند و فوراً احساس کنند که در مکان مناسب هستند.
این احساس آنها را تشویق می کند تا درباره شرکت حقوقی اطلاعات بیشتری کسب کنند، نتایج پرونده را بخوانند و درخواست ارزیابی پرونده کنند.
2. فونت های Serif
یک قانون قدیمی در طراحی وب استفاده از فونت sans-serif است. با این حال، وضوح صفحه نمایش به طور چشمگیری بهبود یافته است و این قانون قدیمی دیگر قاعده نیست.
بیشتر طراحان وب از فونت سریف استفاده می کنند زیرا قدرت و حرفه ای بودن را نشان می دهد. و این دقیقاً همان چیزی است که می خواهید در وب سایت شرکت حقوقی خود به تصویر بکشید.

به گفته Typewolf محبوب ترین فونت های سریف در سال 2020 عبارتند از:
- پول نقد
- گاراموند
- متن بار
- متن Tiempos
- مینیون
نکته: هنگامی که از فونت سریف در وب سایت خود استفاده می کنید، آن را در یک صفحه کوچک پیش نمایش کنید تا مطمئن شوید که فونت واضح، واضح و خوانا است. ممکن است ترکیبی از سریفها برای هدرها و زیر سرفصلها با فونت sans-serif برای محتوای اصلی خود ترکیب شده و تعادلی جذاب و مدرن ایجاد کنید.
3. ضبط های ویدئویی

اگرچه استفاده از ویدئو در وب سایت ها جدید نیست، اما عنصر مهم تری از طراحی وب است که باید در صفحات اصلی و صفحات خدمات گنجانده شود.
از منظر طراحی، ویدئو به شکستن محتوای متنی و متنوع کردن طرحبندی صفحه کمک میکند.
ویدئو همچنین تجربه کاربری را بهبود می بخشد و ارتباط با مشتریان بالقوه خود را آسان تر می کند.
یکی دیگر از مزایای محتوای ویدیویی تأثیری است که بر رتبه بندی موتورهای جستجوی شما می گذارد. گوگل و بینگ اکنون محتوای ویدیویی را مستقیماً در نتایج جستجو نمایش می دهند.
افزودن ویدئو به وب سایت و استراتژی بازاریابی قانونی، دید شما را در نتایج جستجو، تجربه کاربری که در وب سایت خود ایجاد می کنید و تلاش های بازاریابی محتوای شما را بهبود می بخشد.

4. روند در میکرو انیمیشن برای وب سایت های حقوقی
میکرو انیمیشن ها نشانه های بصری کوچکی هستند که توجه کاربر را به خود جلب می کنند. به عنوان مثال، وقتی ماوس را نزدیک لوگوی ما می برید، اندازه آن افزایش می یابد و شکل آن تغییر می کند، یک انیمیشن میکرو می بینید.

به لطف اندازههای کوچک صفحهنمایش و طراحی مسطح، میکرو انیمیشنها بازدیدکنندگان را در اطراف وبسایت شما راهنمایی میکنند و بهطور نامحسوس آنها را تشویق میکنند تا درخواستهای شما را دنبال کنند و درخواست ارزیابی موردی از شرکت شما را داشته باشند.
5. مینیمالیسم
طراحی وب مینیمالیستی تمیز، واضح است و برای جذب بازدیدکننده به گرافیک پیچیده، رنگ های پررنگ و متن اضافی متکی نیست. در واقع، ظاهر واضح و شفاف آن پیامی ساده برای انجام دادن را منتقل می کند پررنگ تأثیر.
در حالی که مینیمالیسم همیشه یک ظاهر کلاسیک و محبوب است، اما در حال تبدیل شدن به یک گرایش طراحی وب برای شرکت های حقوقی است.
به عنوان یک وکیل، هدف وب سایت شما این است که با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید و تخصص خود را به نمایش بگذارید. داشتن یک صفحه اصلی پر و تقریبا خالی ممکن است عملی نباشد، اما می توانید از عناصر مینیمالیسم برای وب سایت خود استفاده کنید.

در مثال بالا، این موسسه حقوقی از قدرت فضای سفید در اطراف محتوای متنی خود برای جلب توجه به پیام واقعی استفاده می کند. رویکرد ساده آنها به محتوا اجازه می دهد تا خودش صحبت کند.
آخرین کلمه در مورد ویژگی های وب سایت وکیل ضروری 2023
ما نه تنها مشتاق طراحی های تمیزتر، گرافیک های کارتونی تر و تجربیات کارگردانی هستیم، بلکه مردم هنگام بازدید از یک وب سایت انتظار یک ارتباط واقعی را دارند. مردم مجبورند قبل از «چی» یا «چه کسی» به «چرا» شما اعتماد کنند. با این حال، آنچه در وب سایت خود قرار می دهید مهم است. وب سایت خود را با تیم حقوقی خود یا یک آژانس طراحی وب شرکت حقوقی بررسی کنید تا ببینید چگونه صدا و لحن بازاریابی محتوای شما به طور کلی برند شما را نشان می دهد.
چت بات ها همچنین می توانند ابزار مفید دیگری برای ارائه تجربیات کاربری بهتر برای مشتریان بالقوه و مشتریان شما باشند. از نحوه تنظیم توالی پرسش و پاسخ شما یا آژانس توسعه وب سایت خود آگاه باشید – اگر متفکر نباشید، در واقع می توانید مشتریان را ناامید کنید. هنگامی که به درستی تنظیم شود، میتوانید پاسخهای فوری ارائه دهید که به افراد کمک میکند بفهمند آیا میتوانید به آنها در مسائل حقوقی کمک کنید یا نه.
امکانات اضافی وب سایت وکیل:
- محتوای واقعی بنویسید که ارتباط برقرار کند.
- تجربیات هدایت شده بیشتری را برای بازدیدکنندگان وب سایت خود ایجاد کنید.