
طراحی وب شرکت حقوقی شما تأثیری ماندگار بر همه مشتریان موجود و بالقوه ایجاد می کند. فقط به این دلیل که وب سایت شما ممکن است خوب به نظر برسد به این معنی نیست که به درستی طراحی شده است. وب سایت شما باید به راحتی پیدا شود، از نظر بصری جذاب باشد و به راحتی قابل پیمایش باشد. این به مشتریان بالقوه این امکان را می دهد که به راحتی آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند و در عین حال یک نمای کلی از تخصص های شرکت حقوقی شما ارائه می دهند. هر چه مشتری بیشتر طول بکشد تا چیزی را که به دنبالش است بیابد، احتمال بیشتری دارد که جستجوی خود را در جای دیگری ادامه دهد.
اگر وب سایت شرکت حقوقی شما به درستی طراحی نشده باشد، خطر از دست دادن مشتریان بالقوه را دارید که می تواند هزینه بیشتری نسبت به طراحی و ساخت وب سایت شما در وهله اول داشته باشد. سرمایه گذاری در طراحی وب با کیفیت بالا تصویر مثبتی ایجاد می کند و در نهایت منجر به ترافیک بیشتر وب و مشتریان بیشتر می شود.

با اجتناب از این اشتباهات اساسی طراحی وب، ظاهر موسسه حقوقی خود را در وب بهبود بخشید!
1. عدم درک سئو و مخاطبان هدف شما
یکی از بزرگترین اشتباهاتی که یک شرکت حقوقی میتواند مرتکب شود، درک نکردن سئو، مخاطبان هدف آنها و نحوه هدف قرار دادن آنها است. ممکن است هدف قرار دادن همه افراد ایده آل به نظر برسد، اما عدم جذب مشتریان بهینه برای کسب و کار شما می تواند مضر باشد و در دراز مدت باعث اتلاف وقت و هزینه شود.
با دانستن اینکه مخاطبان هدف شما به دنبال چه چیزی هستند، می توانید ظاهر سایت و “احساس” خود را تغییر دهید تا نوع خاصی از بازدیدکننده را جذب کنید. برای اکثر شرکتهای حقوقی، شما یک وبسایت میخواهید که بسیار حرفهای به نظر برسد، نه یک وبسایت مد روز. مهمتر از آن، میتوانید محتوای وبسایت خود را متناسب با مخاطب، جایگاه یا تخصص مورد نظر شرکت حقوقی خود تنظیم کنید تا اطمینان حاصل کنید که مشتریان با بالاترین کیفیت را جذب میکنید.
اکثر شرکت های حقوقی در مورد سئو یا بهینه سازی موتور جستجو شنیده اند، اما هنوز بسیاری از آنها به نفع خود استفاده نمی کنند. بهینه سازی وب سایت خود با کلمات کلیدی و محتوای باکیفیت منجر به رتبه بالاتر گوگل و بازدید بیشتر افراد از وب سایت شما می شود! شناخت مخاطبانتان به شما کمک می کند تا وب سایت و صفحات خدمات خود را بهینه کنید تا به مشتریان بیشتری که برای کسب و کار شما مناسب هستند کمک کنید راحت تر شما را پیدا کنند، که منجر به مشتریان بیشتر می شود!
قانون 80/20
قانون 80/20 مفهومی است که می توان آن را به اقتصاددان ایتالیایی ویلفردو پارتو ردیابی کرد که مشاهده کرد 80 درصد از ثروت ایتالیا تنها به 20 درصد از جمعیت تعلق دارد. این مفهوم امروزه نیز صادق است، اما می توان آن را در زمینه های دیگری مانند بازاریابی و فروش نیز به کار برد.
قانون 80/20 نشان می دهد که 80٪ از درآمد شرکت حقوقی شما فقط از 20٪ از مشتریان شما تأمین می شود. این به این معنی است که حفظ و ایجاد روابط با مشتریان مهم است. اگر بتوانید مشتریان را حفظ کنید و آنها را راضی نگه دارید، این کار باعث افزایش درآمد و پایگاه مشتری شما می شود، زیرا احتمال بیشتری دارد که تجارت شما را از طریق دهان به دهان گسترش دهند. برای اینکه واقعاً از این مزیت استفاده کنید، می توانید یک مخاطب هدف انبوه از آن 20 درصد مشتریان را درک کرده و ایجاد کنید. دریابید که این مشتریان از کجا آمده اند و چرا آنها برای مدت طولانی با شما بوده اند. با این اطلاعات، می توانید وب سایت خود را به گونه ای طراحی کنید که به مشتریان مشابه خدمات بهتری ارائه دهد و نتایج مثبت مشابهی ایجاد کنید.
قانون 80/20 همچنین میتواند در حوزههای کاری شرکت حقوقی شما اعمال شود. دریابید که کدام 20 درصد خدمات به 80 درصد سود کمک می کند. سپس می توانید طراحی وب سایت، سئو و تلاش های بازاریابی خود را برای برجسته کردن این خدمات سودآورتر و ایجاد مشتریان با ارزش بیشتر تنظیم کنید.
2. تحقیقات بازار انجام نمی دهد
بسیاری از موسسات حقوقی این اشتباه را مرتکب می شوند که تصور می کنند چون می دانند مخاطبانشان چه کسانی هستند، نیازی به انجام تحقیقات بازار ندارند. این چنین نیست. انجام تحقیقات بازار به شرکت شما این امکان را می دهد که بفهمد چگونه بازار هدف شما را به استفاده واقعی از خدمات حقوقی شما برساند. اگر می خواهید تبدیل کسب و کار خود را افزایش دهید، بسیار مهم است که وب سایت شما به گونه ای طراحی شده باشد که برای بازار هدف شما جذاب باشد.
شما می توانید تحقیقات بازار را به روش های مختلف انجام دهید. متداول ترین روش مطالعه این است که شرکت های دیگر چه می کنند. میتوانید به کسبوکارهای محلی یا کسبوکارها در شهرها و صنایع دیگر نگاهی بیندازید تا بفهمید مهمترین محتوا و ویژگیها چیست و چه چیزی در بازار شما رواج دارد. سپس می توانید تغییراتی را برای انعکاس این یافته ها در وب سایت خود اعمال کنید. به بیان ساده، شما می خواهید راه هایی بیابید تا به مشتریان بالقوه نشان دهید که چرا موسسه حقوقی شما بهترین انتخاب برای آنهاست.
3. محتوا به روز نمی شود
وب سایت شما باید پر از اطلاعات و محتوای مفید باشد. این نه تنها به افزایش سئوی شما و جذب ترافیک بیشتر به وب سایت شما کمک می کند، بلکه به اطلاع رسانی به مشتریان بالقوه یا موجود و پاسخ به سوالاتی که ممکن است داشته باشند نیز کمک می کند. اگر محتوای شما قدیمی است، اطلاعات از دست رفته است، چیدمان ضعیفی دارد یا از اصطلاحات قانونی فانتزی استفاده می کند، ممکن است در خطر از دست دادن کسب و کار آن بازدیدکننده باشید.
مطالب قدیمی
اگرچه ممکن است محتوای قدیمی همچنان در موتورهای جستجو نمایش داده شود، اما احتمال کمتری وجود دارد که یک مشتری بالقوه روی صفحه کلیک کند یا در صفحه بماند، که می تواند منجر به نرخ پرش بالا و نرخ کلیک پایین در وب سایت شما شود. اگر تنها محتوایی که میتوانند پیدا کنند سالها یا ماهها قدمت داشته باشد، بازدیدکنندگان برای تماس با کسب و کار شما تردید بیشتری خواهند داشت. همیشه برای تمرین شما خوب است که محتوای جدید اضافه کنید و محتوای قدیمی را به طور منظم به روز کنید. این نشان میدهد که شرکت حقوقی شما فعال است، دید موتورهای جستجو را افزایش میدهد و به مشتریان بازگشتی کار جدیدی برای انجام دادن میدهد.
محتوای با قالب بندی ضعیف
داشتن محتوایی که حجم عظیمی از متن دارد، خواندن آن سخت است و/یا از دستور زبان مناسب استفاده نمی کند، می تواند مشتریان بالقوه را دور کند. وب سایت شما باید به گونه ای طراحی شود که اجازه دهد محتوای شما با سرفصل ها و بلوک های محتوای قالب بندی شده جدا شود تا محتوای شما سازماندهی شده و به راحتی پیدا شود. همچنین محتوای شما باید به راحتی قابل خواندن و اسکن باشد تا بازدیدکنندگان شما بتوانند به سرعت آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند.
استفاده از اصطلاحات فانتزی حقوقی
استفاده از عباراتی که هر فرد غیرمستقیمی می تواند درک کند به مشتریان نشان می دهد که ارتباط با شما آسان است و کار کردن با آنها آسان است. بسیاری از شرکت های حقوقی با استفاده از اصطلاحات حقوقی پیچیده که می تواند مشتریان بالقوه را بترساند یا گیج کند، اشتباه می کنند. اطمینان حاصل کنید که محتوایی در وب سایت خود دارید که هم حرفه ای و هم قابل درک باشد.
4. شما یک فراخوان واضح برای اقدام ندارید
فرآیند استخدام یک شرکت حقوقی می تواند برای مشتریان بالقوه گیج کننده و استرس زا باشد. با وجود گزینه های بسیار زیادی که در برخی صنایع وجود دارد، برای مشتری می تواند دشوار باشد که بداند دقیقاً چه گزینه هایی در دسترس آنها است و گام های بعدی که باید بردارند.
اگر به بازدیدکنندگان خود نگویید چه کاری باید انجام دهید، شناخت مخاطبان هدف، طراحی وب سایت برای جذب کسب و کار آنها و به روز رسانی مداوم محتوای خود چیست؟ وب سایت شما باید به بازدیدکنندگان خود بگوید که چگونه یک مشاوره حقوقی را برنامه ریزی کنند یا چگونه با شما تماس بگیرند تا در مورد پرونده خود بیشتر صحبت کنند. این باعث می شود که هر خواننده به مشتری پولی تبدیل شود.
اطمینان حاصل کنید که یک بخش واضح در هر صفحه از وب سایت خود دارید که در آن اطلاعات لازم برای تماس با شما یا برداشتن قدم بعدی را به آنها می دهید.