منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • 11 روش سنتی برای افزایش ترافیک سایت و بازدید های بیشتر

11 روش سنتی برای افزایش ترافیک سایت و بازدید های بیشتر

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

بسیاری از این دانش ها به طور عمومی به اشتراک گذاشته نمی شوند و این مسئله بدین معنیست که غالب افراد سئو کلاه سیاه را به عنوان یک گزینه قابل اعتماد تصور نمی کنند. طی سال های اخیر، حضور آنلاین افراد و کسب و کار های مختلف خیلی چشم گیر و پررنگ تر از گذشته شده است. برای مثال اگر در زمینهی آشپزی فعالیت دارید، میتوانید طرز تهیهی غذاهای مختلف را در لایو اینستاگرامی خود آموزش دهید. درک دقیق رتبه سایت نیاز به جستجوی آن در موقعیت های مکانی مختلف دارد. با توجه به تأثیر کاربرد رایانه و نرمافزار های مناسب بر جذابیت دروس و پیشرفت تحصیلی فراگیران و عملی بودن اجرای آن در مدارس به مدرسان پیشنهاد میشود تا متناسب با ماده درسی و وقت خود از روشهای مذکور استفاده نمایند. 1. شما باید به زمان ( time to first byte ) توجه کنید – اینکه چقدر زمان میبرد تا سرور به اولین درخواست برای اطلاعات پاسخ دهد.

توجه داشته باشید در زمان استفاده از این نوع کلمات کلمات کلیدی Product-Definingمیتوانند شما را به طور مستقیم به هدف برساند و تنها باید یک نامِ مفهوم و مشخص داشته باشند. همچنین ممکن است ایده خوبی باشد که این قسمت از راهنما را با برنامه نویسان ، نویسندگان محتوا و طراحان خود به اشتراک بگذارید تا همه طرف های درگیر در ساخت یک سایت در یک صفحه باشند. یکی از مهم ترین آموزش های این دوره ساخت یک سیستم چند فروشندگی حرفه ای است با سیستم چند فروشندگی شما قادر خواهید بود مانند سایت دیجی کالا فروشندگان زیادی را به سایت خود جذب کنید و به عنوان یک سایت واسطه عمل کنید یعنی افراد به عنوان فروشنده داخل سایت شما ثبت نام می کنند و محصول خود را در سایت شما به فروش می رسانند که از این طریق شما می توانید مبلغی به عنوان کمیسیون محصولات فروخته شده دریافت کنید. بروید، مصاحبه های زیادی با افراد مشهور در این سایت ها وجود دارد که شما میتوانید با تبدیل این پادکست ها به متن، یک محتوای مفید برای مخاطب خود تولید کنید.

به انجمن های اینترنتی سر بزنید، راهکار ارائه دهید و لینک خود را در قسمت امضا مندرج کنید اینکار به بهبود سئو سایت کمک می کند. زمانیکه شما شروع به کار سئو روی یک سایت جدید می کنید، باید مارک آپ schema را روی هر صفحه از سایت برای اطمینان از اینکه به صورت صحیح اجرا می شوند چک کنید. این نوع ریدایرکت به موتورهای جستجو اعلام می کند که یک یا چند صفحه به صورت دائمی به صفحه دیگری منتقل شده اند. گوگل اغلب تغییراتی را بر اساس رفتار کاربران در نتایج جستجو اعمال می کند. به عنوان مثال اگر جستجوی یک عبارت به صورت ناگهانی افزایش یابد، احتمالا گوگل محتواهای جدید تر را در صدر نتایج قرار داده و صفحات قدیمی را به پایین می راند. در غیر این صورت احتمال می رود که گوگل به خاطر ایجاد محتوای تکراری دست به جریمه سایتتان زند. جدا از اینکه نوع جریمه گوگل دستی یا اتوماتیک باشد، می بایست نسبت به رفع مشکل اقدام کنید.

همچنین پیشنهادات و اطلاعاتی درباره نحوه رفع مشکل به شما داده خواهد شد. اگر وضعیت validation لینک ها در وضعیت N/A یا Passed قرار گرفته باشد نشان دهنده این موضوع است که گوگل قبل از اینکه شما درخواستی را ارسال کنید لینک ها مورد بررسی قرار گرفته و مشکل آنها رفع شده است. اولین قدم در این راستا، چک کردن اطلاعیه های گوگل در گوگل سرچ کنسول است. اگر بک لینک های از دست رفته دارای کیفیت پایینی بودند، بی خیالشان شوید. بعضی مواقع بک لینک ها در اثر بروزرسانی سایت ها از بین می روند. این گونه می توانید قبل از از دست رفتن رتبه، نسبت به جایگزینی بک لینک ها اقدام کنید. آیا کاهش بک لینک ها به طور گسترده ایست؟ در مواقعی ممکن است که کاهش رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو ارتباط مستقیمی با سایت شما نداشته باشد. رتبه سایت شما بسته به مکان فرد جستجو کننده متفاوت خواهد بود. ولی مهم ترین کاربرد moz در تعیین بک لینک های سایت شماست که صفحات و وبسایت هایی که به شما لینک داده اند به همراه انکرتکست آنها استخراج می شود. چرا که این گونه بک لینک ها فایده ای برای سایت ندارند. وب سایت خود را با یکی از ابزارهای چک کردن بک لینک مانند Majestic یا Ahref بررسی کنید.