اکیدا توصیه می کنیم که اگر قصد خرید بک لینک و رپورتاژ را دارید، حتما از سایت هایی خریداری کنید که سابقه خوبی در زمینه سئو و بهینه سازی داشته و توضیحات آن ها صادقانه تر است. استفاده از رپوتاژ اگهی را بخشی از استراتژی مارکتینگ خود قرار دهید. اگر میخواهید کارهایتان دیده و به اشتراک گذاشته شوند، معرفی و تبلیغ پستهایی که برای بلاگتان تهیه میکنید باید بخشی از استراتژی محتوایی شما باشد. بیشتر بخوانید: استراتژی تبلیغاتی چیست و روشهای مهم مورد استفاده در آن کدام است؟ از فضای تبلیغاتی وب سایت خود برای تبلیغ وب سایتهای دیگر استفاده کنید و از آن وب سایت بخواهید که تبلیغ وب سایت شما را در وب سایت خود قرار دهد. این کار چیزی شبیه تبادل لینک است ولی به جای لینک احتمالاٌ یک بنر تبلیغاتی رنگارنگ را تبادل میکنید. وقتی محتوایی را تولید و منتشر میکنید، به تهیۀ لینکهای داخلی هم توجه کنید. وقتی مطالبی مینویسید که محتوای آنها غنای بالایی دارند و به نوعی حاصل تحقیقات و بررسیهای ارزشمند هستند، حتماً سعی کنید این مطالب را در وبسایتهای تأثیرگذار منتشر کنید تا سایتهای دیگر نیز به مطلب شما لینک بدهند و ترافیک زیادی را به سمت شما هدایت کنند.
ممکن است وقتی یک مطلب خوب برای بلاگ خود تهیه میکنید و آن را منتشر میکنید، فکر کار تمام شده و شما تلاش خود را در راستای بازاریابی محتوا انجام دادهاید. ارسال خبرنامهای که لینک مهمترین مطالب بلاگ شما را در بر دارد، یک راهکار بسیار مطمئن برای جلب توجه مخاطبین به مطالب جدید بلاگ شماست. بک لینک ها از اساس اصلی بهینه سازی موتور های جستجو یا همان سئو هستند. سئو و بهینه سازی موتور جستجو از حیاتیترین مواردی است که هر کسب و کاری باید آن را انجام دهد و اشتباه در این فرآیند میتواند اثرات مخربی در سایت و کسب و کار شما ایجاد کند. بیشتر مشتریان پس از استفاده از یک محصول، نظر خود را بیان نمیکنند. احتمال افزایش نسبت مشتریان و بازگشت آنها در آینده، در این حالت بسیار بیشتر می باشد. بنظر من نیمی از شما دوستان که در حال مطالعه این صفحه هستید، به احتمال زیاد بار ها آموزش های سئو را مشاهده کردید و کانال ها و سایت های آموزش سئو را دنبال کرده اید و چیز قابل قبولی هم به احتمال زیاد دستگیرتان نشده است به همین خاطر دارید این صفحه را مطالعه می کنید.
از تکنیک های سئوی داخلی نهایت بهره را ببرید. سئوی کلاه سیاه با توجه به الگوریتمهای گوگل، کلاهبرداری انجام میدهد و رتبهبندی شما را در گوگل تغییر میدهد. به طور معمول، سایت هایی که آمار بازدید آنها بسیار پایین باشد و رتبه بالاتر از ۱۰۰ هزار در الکسا داشته باشند، با این مشکل برخورد می کنند ولی مطمئن باشید که این اتفاق باعث نمی شود بر سئوی سایت شما تأثیر منفی گذاشته شود. هرچه وب سایتتان سریعتر باز شود، تأثیر بیشتری در افزایش ترافیک وب سایت شما خواهد داشت. همانطور که گفته شد بهبود مطلب بلاگ و همچنین وبسایت از نظر سئو به افزایش ترافیک بلاگ شما کمک میکند. این در حالیست که در میان شاخص های مورد بررسی ، عاملی با نام Bounce rate (بانس ریت) به معنی نرخ دفع کاربر به چشم می خورد که شاید معنای آن در نظر اول به وضوح دیگر موارد نباشد ، لذا قصد داریم تا به تشریح آن بپردازیم . برای جذب بیشترین ترافیک ممکن باید دنبال کلمات کلیدی و عباراتی باشید که بیشتر مورد توجه مخاطبین هستند و مطلب بلاگ خود را بر اساس آن بهینهسازی کنید. آنها معمولاً موضوع مد نظر خود را در قالب یک عبارت سؤالی در موتور جستجو، جستجو میکنند تا مطالب مرتبط را بیابند.
چیزی که اهمیت دارد، یک عبارت معروف ایرانی است: گفته می شود که: «دوصد گفته چون نیم کردار نیست! اما با خدمات حرفه ای سئو می توانید رتبه خود را کنترل کنید. پست مهمان یعنی یک مطلب عالی تولید کنید و در یک سایت مرتبط با حوزه کاری خودتان آن را منتشر کنید. از آن روز تولبار الکسا میلیونها بار دانلود شده و کاربران در سراسر دنیا هر کدام سهمی در تبدیل شدن سایت الکسا به یکی از بزرگترین دیتابیسهای جهان داشتهاند. هر دوی این تعریف ها یه نقطه اشتراک دارن و اون اینه که سئو کلاه خاکستری نه کلاه سیاهه و نه سفید بلکه یه چیزی این وسطه. برای هر پست بلاگ، چندین پست برای شبکه های اجتماعی مختلفی که در آنها حضور دارید و مخاطبین شما برای جستجوی مطالب مورد علاقه خود به آنها مراجعه میکنند، تولید کنید. پس بهتر است در سایت خود به معرفی آنها بپردازید تا مخاطبین شما نیز با آنها آشنا شوند. در این صورت اگر مطالب شما مورد پسند مخاطبین آنها واقع شوند، آنها از قسمت بایوی نویسنده بلاگ با شما آشنا خواهد شد و احتمالاً برای مطالعه مطالب دیگر شما به بلاگ شما نیز مراجعه خواهند کرد.