منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • 10 روش برای افزایش رتبه در گوگلمپ (Google Map)

10 روش برای افزایش رتبه در گوگلمپ (Google Map)

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

باتوجه به توضیحاتی که در این مقاله دادیم به نظر شما مهم ترین اقدامات داخلی در سئو چیست ؟ مهم نیست در چه صنعتی فعالیت دارید ، رتبه بندی در گوگل براساس مقایسه سایت های مشابه که در یک حوزه فعالیت می کنند انجام می شود ، تحلیلل سایت های رقیب به شما کمک خواهد کرد که رقبای مهم خود را کشف کنید ، عبارات کلیدی مهمی که به ازای آنها کاربران وارد سایت آنها می شوند را بشناسید ، استراتژی های آنان را بدست آورید و از نقاط ضعف آنها در جهت ارتقا رتبه سایت خود استفاده نمایید. در صورتی که نیاز دارید کلمات کلیدی خود را جدای از پایتخت برای انجین های گوگل مطابق با جدیدتری الگوریتم های روز به صورت کشوری بهینه سازی نمایید به لینک زیر مراجعه نمایید و یا با کارشناسان ما در زمینه سئو تماس بگیرید. برای تحلیل سئو سایت رقبا می توانید از الکسا ، ahrefs ، moz و ابزارهای مشابه استفاده نمایید. آیا باید برای الکسا مانند آنچه برای گوگل انجام می دهم بهینه سازی کنم؟ دلیل این اهمیت این است که لیست گوگلمپ شامل لینکی است که به وبسایت شما ختم میشود و طبق تحقیقات، حدود ۶۰% از افراد از طریق تلفن همراهشان سرچ گوگل انجام میدهند.

به طور کلی پیشنهاد میکنیم که از سایت فروشگاهی و اینستاگرام در کنار هم برای معرفی کسب و کارتان استفاده کنید. البته باید از | برای جداسازی مقادیر استفاده کنید. سایت هایی مثل ایلنا ، ایرنا ، تابناک ، فرارو ، ایسنا با بازدید بالا ، منابع آنلاین و معتبری برای هر نوع از کاربران در فضای مجازی هستند و به احتمال بسیار زیاد بسیاری از کاربران از جامعه هدف شما که می توانند مشتریان بالقوه برای کسب و کارتان باشند از این سایتها بازدید می کنند که بکلینک پلی برای ارتباط شما و آنها خواهد بود. به احتمال زیاد سایتهای زیادی مربوط به صنعت و کسبوکار خود میشناسید؛ پس بهتر است در آنها به تبادل نظر بپردازید. به این صورت که اگر شما خدمات و یا محصولی را برای ارائه دارید بعد از آنکه مشخصات آن را گفتید بهتر است تا تاریخچه پیدایش آن را نیز بنویسید. یکی از مهمترین خدماتی که حتما باید به شما ارائه شود ، لینک سازی خارجی ، دریافت بک لینک های باکیفیت ، مدیریت حساب های شبکه اجتماعی ، به اشتراک گذاری مطالب ، درج سایت در گوگل مپ ، تعامل با وبسایت های پربازدید می باشد که همه این اقدامات در چهارچوب سئو off-page گنجانده می شوند.

است که اصلی ترین نیاز هر سایت برای ارتقا در گوگل می باشد. در بالا توضیح دادیم که سئو خارجی چیست ؟ فاکتورهای مورد نیاز برای سئو سایت چیست ؟ یا مدیریت محتوا چیست ؟ پست تصویری (عکس) یا ویدئویی تفاوتی در Reach ندارد. مدیران کسب و کارهای آنلاین به دنبال افزایش ترافیک سایت یا فروشگاه اینترنتی شان هستند تا در نهایت با نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری سودآوری داشته باشند. اما اجازه بدهید وب سایت شما هر چقدر هم که حرفهای طراحی شده باشد، در صورتی که در صدر نتایج جستجوی گوگل نباشد، تاثیری در پیشرفت کسب و کار شما نخواهد داشت. البته می توان گفت روشی بنام سئو کلاه خاکستری نیز مرسوم است که هدف این روش در تعادل نگه داشتن دو روش بالا است تا بتواند هم از قوانین گوگل پیروی کند و هم تا جاییکه برای سایت مشکلی از طرف گوگل بوجود نیاید از تکنیک هایی برای دستیابی سریعتر به نتایج بهره ببرد. در حالت کلی می توان گفت 2 روش برای سئو وجود دارد.

اما با توجه به اینکه تعاونیهای تولید آثار مهمی را از جنبههای مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بر اعضا و مناطق تحت نفوذ خود بر جا میگذارند، این نهادها میتوانند با تأثیر بر امکانات کشاورزان توان تولید آنها را افزایش دهند، به گونهای که بتوانند با بازدهی بیشتر و هزینه کمتر محصولات خود را تولید کنند و با قیمتی مطلوبتر به فروش برسانند (Baseri, Sadeghi, & Khaksar, 2010). در نتیجه با توجه به ناکارآمدی نظام خردهدهقانی در ایجاد تحرک و پویایی در بخش کشاورزی ایران، بخش تعاونی و به خصوص تعاونیهای تولید روستایی با افزایش میزان عملکرد تولید کشاورزی، ابزار مناسبی برای بهبود وضعیت کشاورزی هستند. همیشه سعی کنید در حالی که بهترین کارتان را انجام میدهید حواستان به رقبا هم باشد و آنها را هم رصد کنید. در مطلب خود از آمار و ارقام اثبات شده و دقیق استفاده کنید تا اعتماد مخاطب به شما بیشتر شود. هم چنین از سوی دیگر به گوگل ثابت می کنید که شما خود منبعی هستید که می خواهید مطلب مفید و جامعی به کاربر ارائه دهید. سئو بهتر یعنی اینکه با جستجو کلمات کلیدی هدف جزو نفرات اول گوگل باشیم. یکی از قوانین در SEO می گوید برای کسب جایگاه بهتر باید از هر فرصتی استفاده کرد تا همواره سئو بهتری نسبت به رقبای خود داشته باشیم.