منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • 10 روش اثبات شده برای افزایش ترافیک وب سایت

10 روش اثبات شده برای افزایش ترافیک وب سایت

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

Ahrefs یکی از محبوب ترین و کامل ترین ابزارهای حسابرسی سئو در کل این حوزه به شمار می آید. طیف گسترده ای از ابزارهای رایگان و غیررایگان وجود دارد که می توانید برای چک کردن ترافیک وب سایت از آن ها استفاده بکنید. لینک ماینر یک افزونهی رایگان برای مرورگر گوگل کروم است که توسط جان کوپر(Jon Cooper) یکی از استادان حوزهی ساخت لینک، طراحی شده است. تستی که توسط Ahrefs انجام شده است نشان می دهد که ابزار آن ها می تواند بازدیدکنندگان ارگانیک و منحصر به فرد را برای ۷۴.۱۴ درصد از کل وب سایت هایی که در آن ها جستجو می کند، به دست آورد. نکته دیگر این که باید توجه داشته باشید که محتوای خود را در چه پلتفرمی می خواهید انتشار دهید. گزارش های مروری آن از جستجوی ارگانیک، نمای خوبی از نوع ترافیک ارگانیکی که سایت دریافت می کند و کلمه های کلیدی که بیشترین ترافیک را به سمت سایت هدایت می کند به کاربر می دهد. SimilarWeb مروری کلی از ترافیک کل سایت، منابع برتر ترافیک آن و کشورهایی که بیشترین ترافیک از آن ها ریشه می گیرد را ارائه می دهد.

این به معنای شیرجه زدن و غرق شدن در آمار وبسایت است تا بفهمید که آیا ترافیک سایت تان از کجا می آید و چه رابطه ای با سایت شما دارد (همچنین باید همه این موضوعات را درباره رقبای خود نیز بدانید). در چنین شرایطی که چگونگی طرح صحنه رویداد تغییر کرده است، ساختار نحوی مورد انتظار ساختار مجهول است. ببینید، در اغلب مواقع در صورت افزایش ترافیک سایت تان، با بهبود رتبه الکسا هم روبرو میشوید. اول از همه اینکه یادتان باشد شما در الکسا تنها نیستید، در واقع همانطور که شما در حال بهبود رتبه های تان هستید، دیگر رقبا و سایت ها هم ترافیک شان بهبود پیدا میکند. با این که Google Analytics آمارهای بسیار دیگری را نیز جمع آوری می کند، اما این چند مورد از جمله مهم ترین مواردی هستند که باید در زمان تجزیه و تحلیل ترافیک سایت خود در نظر بگیرید. این جمله را شاید در بسیاری از مقالات خوانده باشد و متوجه منظور نشده باشید پس با زبان ساده تر به شما می گوییم. اما اگر تصمیم دارید که ترافیک وبسایت رقبای خود را بررسی بکنید، شرایط این قدر ساده نیست. بیایید کمی درباره چراها و روش های نظارت و ارتقای ترافیک سایت خود صحبت کنیم و همچنین، ببینیم که چطور می توان ترافیک وب سایت هایی که از نظر نتایج جستجو در موتورهای جستجو رقیبی برای شما به شمار می آیند را به دست آورد و فهمید که از کجا می آیند.

همچنین این ابزار دارای یک دوره آزمایشی هفت روزه رایگان است و بعد از آن باید یکی از طرح های پولی آن ها را انتخاب بکنید. افزونه چند فروشندگی دکان نیز در این دوره تدریس می شود. ابزار Ubersuggest از قیمت خوبی در مقایسه با سایر ابزارها و ترکیبی منحصر به فرد از دوره های سئو، آموزش و ابزارهای تحقیقاتی به همراه برآورد ترافیک و اطلاعات مربوط به کلمه های کلیدی برخوردار است. ابزارهای زیر همگی از شهرت به سزایی در این زمینه برخوردار هستند و ارزش معرفی و بررسی را دارند. شما همچنین می توانید تحقیق مربوط به backlink را انجام دهید. فرقی نمی کند که می خواهید فروش بیشتر داشته باشید، ایمیل های بیشتری در سایت تان ثبت نام کنند یا درآمد خود را از تبلیغات بالا ببرید، هدفتان هر چه که باشد اولین چیزی که به آن نیاز دارید، دانستن آن است که آیا هم اکنون در مسیر درست گام برمی دارید یا خیر. اما آیا به این مسئله هم واقف هستید که دقیقا باید دنبال چه چیزی بگردید؟

در این ویدیو از آژانس دیجیتال مارکتینگ لاک پشت میتوانید برخی از نمونه کارهای سئو ما را مشاهده کنید که در صفحه SERP گوگل یا جست و جو گوگل، چه جایگاهی پیدا کردهاند. بر همین اساس و با توجه میزان جستجوی کلمه های کلیدی، می توانید برآورد کنید که هر کلمه تا چه حد ترافیک را برای رقبای شما به ارمغان آورده است. SimilarWeb نسخه ای رایگان دارد که تخمینی از بازدیدهای ماهانه سایت و پنج کلمه کلیدی که به خاطر استفاده از آن ها توانسته به رتبه بالایی در جستجوها دست یابد را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید با وارد کردن هویت مالک سایت و برخی تنظیمات ساده، کشور خودتان را به این سایت معرفی کرده تا به این سایت کمک کنید، کشور اصلی شما را تشخیص دهد. گفتمان بینافرهنگی. انگاره­های متأخرتر فرهنگ را مقوله­ای پویا و متغیر درنظر میگیرند که دائماً در حال تغییر است، اعضایش طیف گسترده­ای از رفتارها و سطوح مختلف در اهمیت ارزشها را به نمایش میگذارند و معنی، پیوسته از طریق تعامل و ارتباط بشر شکل میگیرد. در نهایت، به افراد ایمیل می زنید تا بهشون اطلاع بدید که به چیزی که قدیمی هست لینک میدن. می توانید از این داده ها برای پیدا کردن کلمه های کلیدی استفاده بکنید که ترافیک رقبای شما را به سمت شما می کشانند.