منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • چگونه بک لینک رایگان و قوی برای افزایش سئو سایت بگیریم؟

چگونه بک لینک رایگان و قوی برای افزایش سئو سایت بگیریم؟

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

بسیاری از متخصصان و مشاوران سئو معتقدند اگر قصد ورود به رتبه های برتر و صفحه اول گوگل را دارید، دیگر تکنیک های سئو رایگان جواب نمیدهد اما اگر هر از گاهی در وب سایت هایی که اعتبار دامنه بالا دارند و از نظر موضوعی با سایت شما مرتبط هستند بک لینک رایگان قرار دهید، قطعا ضرر نخواهید کرد. چنانچه شما هم به جای موتورهای جستجوگر بوده و نرخ دفع کاربران را مشاهده می کردید ، طبیعتاً مواردی را که افراد بیشتری را به خود جذب می کنند را سایت هایی قدرتمند و لایق حضور در رده های برتر دانسته و از سویی دیگر دامنه هایی با نرخ پرش بالا را به صفحاتی دورتر به منظور عدم ارائه مطالبی غیر مفید به کاربران تبعید می کردید . عددی است که الکسا برای رتبه سایت شما نشان میدهد. در واقع هر کاربر با استفاده از تولبار الکسا اطلاعات مفیدی مانند اینکه چه استفاده ای از اینترنت دارد و چه سایتهایی مناسب هستند و چه سایتهایی نیستند در اختیار این سایت قرار میدهد. بنابراین همیشه سعی کنید با داشتن محتوای غنی و جذاب علاوه بر افزایش میزان بازدید و ایجاد علاقه در کاربران برای چرخش در صفحات بیشتر و در نتیجه بهبود رتبه الکسای وب سایتتان ، به موتورهای جستجو این پیام را بدهید که سایتی کاربر پسند دارید و در نتیجه موتورهای جستجو در سرچ های بعدی قطعا سایت شما را گزینه ای مفید برای معرفی به کاربران خواهند دانست و این یعنی قدمی برای بهبود سئوی وب سایت .

ولی کجاها باید از تولید محتوای متنی استفاده کرد؟ اگر مورد اول مشکل این مجموعه باشد ، می توان با بهبود شرایط این کالا و رفع مشکلات موجود در آن ، بازدیدکنندگان بیشتری را به سمت صندوق هدایت کرد ، اما چنانچه این مشکل را همه فروشگاه داشته باشد می توان گفت مالک این واحد تجاری با مشکلی جدی و بنیادین روبروست . برای پاسخ به این سوالات در وهله اول باید خاطر نشان کرد که نه تنها نرخ دفع کاربر ، بلکه خود پروسه بهبود رتبه الکسا هم یک شاخص می باشد ، بدین معنی که این اعداد و ارقام تنها به ما کمک می کنند که جایگاه خود را شناخته و در مقایسه با رقبایمان ، عیارمان را بسنجیم . نرخ بازگشت منفی ، ۰ یا ۱۰۰ نمی شود ، چرا که طبق اصول ابتدایی ریاضی ، نه صورت منفیست و نه مخرج ، پس خبری از درصد منفی نخواهد بود ! به بیانی ساده تر ، حالا که هر صفحه از سایت ما پس از ایندکس شدن در موتورهای جستجوگر پتانسیل پذیرش یک مهمان را دارد ، باید بتوانیم از حضور این فرد استفاده کرده و سایر صفحات ، برگه ها ، دسته ها و به طور کلی خدمات و محصولات خود را به وی نشان دهیم .

این افزونه کاربردی که گاهی با نام های “کوکی کرامب” و “مسیر ناوبری” هم از آن یاد می شود عاملیست که در هر وبسایت ، معمولاً به صورت افقی در بخش های بالایی صفحه دیده شده و نشان می دهد که در کدام قسمت ، دسته یا زیرمجموعه از سایت حضور داریم . مفیدترین و مهمترین قسمت ، ارسال مطالب با کیفیت است تا بتوانید بیشتر و بیشتر از موتور جستجوی ترافیک استفاده کنید که به شما در بهبود رتبه الکسا کمک می کند. براساس نسبت بازدیدکنندگان شما از هر کشور، الکسا سایت شما را در رتبه بندی کشورها قرار می دهد و کشوری که بیشترین بازدیدکننده را از آن دارید به عنوان کشور شما شناخته می شود. بخودی خود باعث بهبود رتبه گوگل سایت شده و عدم سازگاری وب سایت با موبایل نیز باعث ایجاد نارضایتی در بازدیدکنندگان و به تبع آن تاثیر منفی بر جایگاه سایت شما در گوگل خواهد گذاشت. با این حال، شما همچنین میتوانید ببینید که آیا روتر دارای سرویس کیفیت (QoS) است یا خیر. با بازگشت به دنیای سئو و بهبود رتبه الکسا باید گفت که در حقیقت این فروشگاه همان سایت ماست . همانطور که تا بدین جا متوجه شده اید ، به دلیل اینکه نرخ بازگشت ، نسبتی از مراجعین بیرون رفته به کل خوانندگان است ، هرچه این عدد کوچکتر باشد بهتر است .

در همین رابطه اصطلاحاتی مانند User experience یا تجربه کاربری ، User Friendly یا کاربر پسندی ، Bounce rate یا نرخ دفع کاربر و همچنین لزوم شناخت سایت توسط موتورهای جستجوگر از جمله عباراتی هستند که هم در راستای بهینه سازی ساختار یک سایت و هم بهبود رتبه الکسای آن تاثیرگذارند ، لذا می توان با کمک روش هایی که به تقویت این عوامل می انجامند شرایط هر دو معیار ارزیابی فوق الذکر را بهبود بخشید . برد کرامب ها که نوعی سامانه مسیریابی ثانویه هستند ، با دو قالب کلی موقعیت و ویژگی خودنمایی می کنند . این سیاهه، همه مؤلفه­های هر دو ابزار چند بعدی کمال­گرایی، یعنی مقیاس شش بعدی کمال­گرایی فراست و همکاران (MPS-F1990) و مقیاس سه بعدی کمال گرایی هویت و فلت (MPS-HF,1991) را اندازه می­گیرد. وجود بردکرامپ ها برای یک سایت ضروری نیست ، اما مخاطبین را به سمت مطلوب ترین نتایج هدایت می کنند ، یعنی همان عملی که گوگل به دنبال آن است . این بدین معنیست که در صورتی که کاربر در گذشته روزانه 10 دقیقه از وقت خود را برای استفاده از اینترنت صرف می کرد، میتوانست به صورت متوسط 75 MB مصرف داشته باشد اما در حال حاضر با سرویس 8Mbps می تواند 8 برابر آن یعنی معادل 600 MB مصرف کند.