به عبارت دیگر در این بخش علاوه بر سئو هدف مهم دیگری به نام بازاریابی را نیز دنبال میکنیم. سئو کلاه سفید به شما امکان می دهد رتبه بندی خود را در SERPs حفظ کنید در حالی که یکپارچگی نام تجاری و وب سایت خود را حفظ کنید. توصیه می شود که برای طراحی یا حتی بازطراحی سایت خود، حتما نکات UX که گوگل به آنها اشاره دارد را رعایت کنید. برای داشتن محتوای خوب در ابتدا باید به دنبال یک دوره آموزش بازاریابی محتوا یا پیدا کردن آموزش تولید محتوا در وب می باشد، در قدم های بعدی باید شروع کنید به تولید محتوا و در این کار پشتکار لازم را داشته باشید. 6. برای ملموس کردن محتوا از شبیه سازی بهره جوییم. اهمیت سئو برای چیست ؟ به کارگیری کلید واژه :یکی دیگر از دلایل اهمیت تولید محتوا سایت شرکتی، این است که شما میتوانید کلمات کلیدی کسب و کار خود را در آن برجسته نمایید. کسی که ادعا دارد که در زمینهای میتواند تولید محتوا کند باید در آن حوزه به درجه بالایی از تجربه و دانش رسیده باشد. این محتوا میتواند در قالبهای مختلفی مانند متن، پادکست و ویدئو تولید شود و نمیتوانیم از بین این قالبها یکی را نسبت به بقیه ترجیح دهیم.
به طور حتم کسب بک لینک و استراتژی درست برای بکلینک سازی میتواند جایگاه شما در نتایج گوگل را بهبود دهد ولی قبل از شروع به کار باید تکنیک های مناسب و استانداردهای گوگل را به خوبی بشناسید زیرا اشتباه در این کار میتواند نتایج کاملا معکوس به همراه داشته و موجب جریمه سایت شما توسط گوگل شود و تمام زحمات شما بیاثر گردد. برای مثال گزینهی «تماس با ما» یا متنی که فشردن دکمهی «اضافه کردن به سبد خرید»یا لیست علاقه مندی ها را پیشنهاد میدهد، همگی نوعی تولید محتوای تشویقکننده هستند که میتوانند زمان حضور مخاطبین در سایت شما را افزایش دهند و به این ترتیب به بهبود سئوی سایت کمک کنند. سئو یا همان بهینه سازی برای موتورهای جستجو، برای بهبود کیفیت عملکرد سایت ها بر پایه الگوریتم های سرچ انجین ها انجام می شود تا از این راه بازدید کنندگان بیشتری از سایت دیدن کنند. مثلا از اینفوگرافیک استفاده کنند تا جذابیت بیشتری به مخاطب انتقال دهند و در مدت زمان کم، بیشترین تاثیر را روی مخاطب بگذارد.
سئو وب سایت ما چقدر زمان می برد؟ یک محتوای خوب زمانی تولید می شود، که شما از قبل اقدام به تحقیق در مورد مطلب مورد نظر کرده باشید. با توجه به اینکه در فرایندهای بازاریابی دیجیتال، محتوا صدر نشین است، تعیین وظایف هر بخش از تولید محتوا و ارجاع به موقع آنها به فردی که مسئول این کار است، نقطه قوت تولید محتوای سایت شما خواهد بود. در فرایند بازاریابی و تبلیغاتی، خصوصا تبلیغات دیجیتال، تولید محتوا اهمیت زیادی پیدا کرده است. چرا که واسطی که محتوای شما را به کاربر نشان می دهد، گوگل است. تولید محتوا کمک می کند مخاطبتان هر آنچه که راجع به شما نیاز دارد بداند به سرعت از طریق وب سایت دریافت کند. کلمات کلیدی، کلمات مهمی هستند که شما از طریق آن ماهیت و هدف کسبوکارتان را نشان میدهید و از آنجا که هر صفحه نیاز به کلمهی کلید مخصوص به خود دارد، میتوانید از طریق تولید محتوا آن را در جای خود قرار دهید. قبل از اینکه دست به کار تولید محتوای متنی بزنید، باید این اصل مهم را در نظر بگیرید: محتوانویسی نیاز به یک فرایند دارد؛ یعنی آغاز و پایان آن باید مشخص باشد. N بصورت همزمان میتوانید از نسخه incognito آن استفاده کنید، یا اینکه از قسمت بالا سمت راست کروم، گزینه سه نقطه را کلیک کنید و بعد گزینه New Incognito Window را بزنید، حالا جستجوهای شما کاملا پاکیزه و بدون کش اتفاق می افتد و در واقع نتایج واقعی را مشاهده خواهید کرد.
گوگل مانند استادی سخت گیر است که باید رآس همان ساعت شروع کلاس در آن حضور داشته باشید، البته شاید شما بتوانید در ساعت های بعدی یا با تاخیر وارد کلاس شوید و کار خود را انجام دهید، اما این استاد دیگر آن حساب ویژه را روی شما باز نمی کند. وجود بک لینک ها به این دلیل است که به بازدید کنندگان نشان دهد که می توانند برای مشاهده ی منبع مفید به قسمتی که به آن اشاره دارد، مراجعه کنند و تنها به این دلیل است که این بک لینک ها قابل کلیک شدن هستند و هر وقت که کاربری بر روی این لینک ها کلیک نماید شما Referral traffic دریافت خواهید کرد. در این قسمت دو گزینه وجود دارد که نحوه هشدار به شما را مشخص می کند. در بازاریابی محتوایی محتوا را میتوان این طور بیان کرد که محتوا به صورتی باشد که اطلاعات و معلومات کاربر را دو چندان کند. سئو کلاه سیاه داده های ساختاری را برای دستیابی به موتورهای جستجو برای نمایش اطلاعات نادرست در نتایج جستجو ، دستکاری می کند. بیشتر سئوکاران کامنت های نوشته شده در وبلاگ های مرتبط را نادیده می گیرند زیرا این ها به صورت Nofollow برچسب می خورند.