
تولید سرنخ باکیفیت شاید مهمترین بخش بیشتر مشاغل، به ویژه شرکت های حقوقی باشد. بر خلاف تبلیغات یا تلاشهای تعامل در رسانههای اجتماعی، هدایت مشتریان از طریق توصیفات واقعی مشتری بهترین راه برای جذب مشتریان بیشتر است. در حالی که تبلیغات بیان می کند که شرکت شما در چه چیزی تخصص دارد و با ارزش های شرکت شما صحبت می کند، گواهی های مشتری برای شرکت حقوقی شما تضمین می کند و تلاش های بازاریابی شما را تأیید می کند. اگر آماده رشد وب سایت قانونی خود هستید و از سرنخ های جذاب استفاده می کنید، این پست به شما کمک می کند تا نظرات مثبت را دریافت کنید. ابتدا، در مورد تلاش های بازاریابی ارزشمندی که می توانید برای جذب مشتری انجام دهید، صحبت خواهیم کرد. در مرحله بعد، نحوه دریافت نظرات Google برای شرکت حقوقی خود را مورد بحث قرار خواهیم داد که منجر به افزایش سرنخ های واجد شرایط شما می شود.

آیا شرکت های حقوقی باید از بازاریابی آفلاین استفاده کنند؟
اگرچه بازاریابی آفلاین یا بازاریابی سنتی هنوز مورد استفاده قرار میگیرد و دارای ارزش است، عملی کردن این تلاشهای بازاریابی نسبت به تلاشهای دیجیتال مارکتینگ به زمان بیشتری نیاز دارد. به عنوان مثال، یک آگهی چاپی به کارکنان بازاریابی نیاز دارد که یک مقاله بنویسند، به اضافه زمان برای بررسی و بازنگری، همچنین آگهی را به ناشر ببرند و روزهایی را برای اجرای آگهی انتخاب کنند.
عامل مهم تری که باید در نظر گرفت، توانایی ردیابی میزان موفقیت یا عدم موفقیت تبلیغات شما است. دیجیتال مارکتینگ داده های ردیابی ارزشمندی را از طریق ابزارهای مختلف ارائه می دهد. به عنوان مثال، Google Ads معیارهای بیدرنگ را برای کلیکها، هزینه به ازای هر کلیک، ردیابی تبدیل هدفمند و هزینه کل کمپین ارائه میکند. از سوی دیگر، بازاریابی آفلاین، ردیابی و تعیین ROI دلاری دقیق دشوار است. به طور خلاصه، بازاریابی آفلاین می تواند یک سرمایه گذاری مخاطره آمیز باشد.
چگونه از بازاریابی دیجیتال برای به دست آوردن مشتریان قانونی جدید استفاده کنیم
اولین قدم برای دریافت نظرات برای وب سایت شما، مشارکت در تلاش های بازاریابی دیجیتال است. تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ ابزاری سریع و موثر برای جذب مخاطب هدف شما هستند. بهعنوان مثال، زمان انجام پستهای رسانههای اجتماعی میتواند چند دقیقه باشد، مخصوصاً اگر در حال اضافه کردن یک بهروزرسانی به نمایه «Google برای کسبوکار من» یا اضافه کردن یک پست فیسبوک برای افزایش آگاهی و تعامل با نام تجاری هستید. همچنین هزینه های بازاریابی دیجیتال می تواند حداقل باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که زمان و منابع خود را سرمایه گذاری کنید تا آنها را محبوب کنید. با این حال، اگر میخواهید تلاشهای دیجیتال مارکتینگ خود را با تبلیغات پولی یا سئوی برونسپاری شده به سطح بالاتری ببرید، استخدام یک آژانس دیجیتال مارکتینگ معتبر میتواند منجر به افزایش کیفیت شما شود. پاراگراف های زیر به روش هایی می پردازند که شرکت حقوقی شما می تواند در بازاریابی دیجیتال شرکت کند و در نهایت سرنخ های بیشتری را تبدیل کند.
وب سایت قانونی خود را بهینه کنید
اولین مؤلفه ای که باید توجه شما را به آن معطوف کنید، وب سایت خودتان است، زیرا تمام تلاش های بازاریابی آنلاین شما به وب سایت شما، معمولاً به شکل یک پیوند، اشاره می کند. بیاموزید که چگونه وب سایت قانونی خود را با این ویژگی های کلیدی متمایز کنید. در این مقاله متوجه خواهید شد که آخرین نکته این است که نظرات مشتریان را در وب سایت خود برجسته کنید. بررسی های مثبت نه تنها به شرکت حقوقی شما اعتبار می بخشد، بلکه مشتریان بالقوه را تشویق می کند که با شرکت شما همکاری کنند. علاوه بر نمایش نظرات مثبت، میخواهید وبسایتی داشته باشید که از نظر سئو بهینهسازی شده باشد، یک فراخوان واضح و جذاب داشته باشد و با عوامل متمایزکننده شرکت حقوقی شما صحبت کند.
ارجاع کسب کنید
اولین قدم برای جمع آوری نظرات مشتریان، جذب مشتریان جدید است. در تلاش برای جذب مشتریان جدید، چندین تلاش بازاریابی دیجیتال وجود دارد که می تواند دوره انتظار را کاهش دهد، از جمله بک لینک. بک لینک ها را می توان به عنوان لینک های یک وب سایت که به وب سایت دیگری اشاره می کند، ساده کرد. به عنوان مثال، بگویید آژانس بازاریابی دیجیتال که وب سایت شما را طراحی کرده است، یک پست وبلاگی در مورد نحوه توسعه و راه اندازی وب سایت جدید شما می نویسد. در این پست وبلاگ، لینک به وب سایت موسسه حقوقی شما یک لینک و مستقیم خوانندگان به وب سایت شما خواهد بود. به نوبه خود، این امر باعث ایجاد ترافیک بیشتر در وب سایت شرکت حقوقی شما می شود.
یک فهرست دایرکتوری ارسال کنید
ارائه ارجاع معمولاً توسط یک آژانس بازاریابی انجام می شود زیرا آنها به دلیل تجربه حرفه ای خود در این تلاش ها تخصص دارند. هنگامی که فهرست فهرستی ارسال می شود، وب سایت شما در یک دسته بندی خاص مانند خدمات حقوقی به وب ارائه می شود. ارسال دایرکتوری تعداد لینک هایی که به وب سایت شما اشاره می کنند را افزایش می دهد که نقش مهمی در افزایش رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو دارد. این مهم زمانی است که یک مشتری بالقوه به دنبال خدمات حقوقی در منطقه شما است زیرا وب سایت شما یکی از اولین کسانی است که می بینند و کلیک می کنند.
پست های وبلاگ

پست های وبلاگ محتوای پشتیبانی برای مناطق تمرین شما هستند. برای مثال، Irons & Irons مشتری موفق یک شرکت حقوقی با چهار مکان در کارولینای شمالی است. محتوای وبلاگ آنها برای کمک به رتبه بندی صفحات منطقه تمرین آنها در موتورهای جستجو وجود دارد.
بررسیهای تجاری آنلاین Irons & Irons PA یک عامل اعتماد خودکار و ثابت را برای افرادی که به دنبال وکیل طلاق گرینویل، NC هستند، نشان میدهد.
بهروزرسانیهای «Google برای کسبوکار من».
مشابه پستهای وبلاگ، بهروزرسانیهای «Google برای کسبوکار من» به شرکتهای حقوقی اجازه میدهد تا کلمات کلیدی هدفمند و اطلاعات جغرافیایی خود را در پستها بگنجانند و به دستیابی به سرنخهای بیشتر در خدمات و مکان(های) مورد نظر کمک کنند. پستهای «Google برای کسبوکار من» میتوانند شامل نکات برجسته وبلاگهای اخیر با پیوندی به وبلاگ باشند، یا میتوانند حوزه کاری خاصی را که میخواهید برجسته کنید، مانند قانون خانواده یا توافقنامه طلاق، هدف قرار دهند. مهمترین عناصر بهروزرسانی «Google برای کسبوکار من»، کلمات کلیدی و مکانهای جغرافیایی و همچنین دعوت به اقدام هستند. اکنون که می دانید چگونه برای شرکت حقوقی خود نظرات گوگل را دریافت کنید، بیایید در مورد اهمیت این بررسی ها در رابطه با تجارت شما صحبت کنیم.
اهمیت بررسی آنلاین برای شرکت های حقوقی
هنگامی که وب سایت شما با استفاده از ویژگی های بالا بهینه شد و برای مشتریان قابل مشاهده شد، شما آماده هستید تا تجربه مشتری را به بررسی تبدیل کنید. گواهی مشتری واقعی تضمینی برای شرکت حقوقی و وکلای شما است و مشتری احتمالی را راهنمایی می کند تا شرکت شما را نسبت به رقبا انتخاب کند. به طور خلاصه، نظرات مثبت تأثیر قابل توجهی بر نحوه تلقی آنلاین از تجارت شما دارد. به عنوان مثال، هنگامی که عبارت “شرکت حقوقی رالی” را جستجو می کنید، نتایج زیر ظاهر می شود:
از آنجایی که شرکتهای حقوقی متعددی در رالی وجود دارد و بسیاری از آنها نظرات مثبتی دارند، احتمالاً بررسیها را میخوانید و میبینید که الف) کدام شرکت حقوقی نظرات مثبت بیشتری دارد و ب) کدام مؤسسه حقوقی بیشترین ارجاعها را از سوی مشتریان ارائهدهنده شواهد دارد. وکلای آنها می توانند به نتایج مطلوب دست یابند.

وقتی با موفقیت مثبت ترین بررسی های آنلاین را جمع آوری کنید، کسب و کار شما بهترین حضور بازاریابی دیجیتال را برای بازار هدف جغرافیایی و تخصص حقوقی شما خواهد داشت.
چگونه برای شرکت حقوقی خود نظرات گوگل را دریافت کنید
پس از تلاشهای سخت در تلاشهای بازاریابی دیجیتال و حمایت از مشتریان خود در دادگاه، وقت آن است که پاداش بگیرید. دریافت نظرات مثبت، تلاشهای مداوم بازاریابی دیجیتالی را که انجام میدهید کاهش میدهد و به شما امکان میدهد مشتریان جدیدی را به راحتی به دست آورید. اگرچه همچنان می خواهید حضور آنلاین خود را حفظ کنید، اما می توانید هزینه های تبلیغات خود را کاهش دهید و کمتر بر روی دستیابی به ارجاعات جدید تمرکز کنید زیرا یک بررسی مثبت به خودی خود صحبت می کند. در اینجا چند راه برای دریافت بازخورد مثبت وجود دارد.
- از مشتریان خود بخواهید که برای شرکت حقوقی شما در Google نظری بنویسند. اگر اخیراً برای یک مشتری که از زحمات شما ابراز قدردانی کرده است، توافق نامه طلاق گرفته اید، اکنون فرصت عالی برای درخواست بررسی مثبت است.
- با ایجاد ایمیل یا خبرنامه ای که پیوندهایی به سایت های بررسی شما ارائه می دهد، نظرات مشتریان را آسان کنید.
- یک فرم “ارسال نظر” را مستقیماً در وب سایت خود ارائه دهید.
- از مشتریان خود بخواهید نمایه کسب و کار Google شما را بررسی کنند. از آنجایی که اکثر کاربران ابتدا به نظرات در گوگل نگاه می کنند، مهم است که نظرات مثبت در نمایه خود داشته باشید، به خصوص اگر کاربران ابتدا این محتوا را مشاهده کنند.
- بررسی های Yelp را فراموش نکنید! وبسایت محبوب دیگری که مشتریان هنگام جستجوی نظرات به آن مراجعه میکنند، Yelp است، بنابراین مهم است که چندین بررسی مثبت از مشتریانی داشته باشید که کار حقوقی مثبتی از شرکت شما داشتهاند.
- راه دیگر برای نمایش نظرات شما از طریق findlaw.com است. این وب سایت شامل خدمات حقوقی متعدد و بررسی موسسات حقوقی در سراسر کشور می باشد. شما می توانید زمینه های تخصص، اطلاعات مکان، نام وکیل و وب سایت شرکت حقوقی خود را اضافه کنید تا زمانی که کاربران شهر شما را جستجو می کنند، به راحتی بتوانند موسسه حقوقی شما را پیدا کنند. هنگامی که کاربر صفحه شما را پیدا کرد، می تواند روی وب سایت شما کلیک کرده و از شما بخواهد که با شما کار کند.
برای بررسی وب سایت قانونی به Avvo مراجعه کنید
Avvo توسط شرکت های حقوقی استفاده می شود زیرا بیشترین کاربر را جذب می کند (تقریباً 8 میلیون در ماه)! تلاشهای بازاریابی Avvo، افراد دارای نیازهای قانونی را تشویق میکند تا وبسایت خود را که شامل خدمات پرسش و پاسخ وکیل و ویترین بررسی است، مرور کنند. مشتریان بالقوه از Avvo برای خواندن نظرات، رتبهبندیها و سوابق انضباطی وکلای هر ایالت استفاده میکنند تا بتوانند بر اساس این عناصر تصمیمی آگاهانه بگیرند. درباره اینکه چگونه می توانید نمایه های وکیل خود را به Avvo اضافه کنید و همچنین بررسی های شرکت حقوقی خود را از Clio بیشتر بیاموزید و زمینه هایی را که در آن تخصص دارید برجسته کنید. می توانید از این سرویس به صورت رایگان استفاده کنید یا به نسخه پریمیوم ارتقا دهید. هدف Avvo نمایش نظرات مشتریان شما در یک وب سایت پربازدید و جذب سرنخ های با کیفیت است.
امروز نظرات بیشتر و سرنخ های قانونی بیشتری را برای شرکت خود دریافت کنید
اگر آماده برداشتن گام بعدی در تلاشهای بازاریابی دیجیتال خود برای جمعآوری بازخورد مثبت مشتریان هستید، همین امروز با TheeDigital تماس بگیرید. متخصصان سئو و کارشناسان شهرت آنلاین ما آماده هستند تا به شما در بهبود ردپای بازاریابی دیجیتال خود کمک کنند. امروز با ما با شماره 919-341-8901 تماس بگیرید یا فرم تماس زیر را پر کنید.