
آیا وب سایت شما برای شما کار می کند یا علیه شما؟ عناصر خاصی در طراحی وب سایت وجود دارد که می تواند تجربه کاربر و درک برند را ایجاد یا خراب کند. اگر میخواهید یک وبسایت تجاری جدید دریافت کنید یا در شرف طراحی مجدد وبسایت هستید، مطمئن شوید که آژانس توسعه وب شما میداند که چگونه میتواند با کسب و کار و نام تجاری شما یکی بسازد. بیایید با یادگیری اینکه چه چیزی یک وب سایت خوب را می سازد شروع کنیم!

تجربه کاربری چیست؟
فرض کنید برای خرید یک کت و شلوار جدید برای کار به مرکز خرید می روید. وارد یک فروشگاه جدید میشوید و لباسها را از چوب لباسیها و روی زمین میبینید، زبالههایی که روی پنجرهها نشستهاند، و کارمندانی که در حالی که مشتریان به کمک نیاز دارند، در حال استراحت هستند، تصور شما از کل آن برند احتمالاً تحت تأثیر قرار میگیرد. احتمالاً خرید نخواهید کرد و احتمالاً برنمی گردید.
وب سایت شما نماینده دیجیتال کسب و کار شما است. اگر کاربران را وادار کنید که برای به دست آوردن اطلاعاتی که برای یافتن آنها به سایت آمده اند بیش از حد سخت کار کنند، تجربه منفی با نام تجاری شما خواهند داشت – و احتمالاً برنخواهند گشت.
آنچه بسیاری از کسب و کارها تمایل دارند فراموش کنند این است که یک وب سایت کاربرپسند برای ایجاد آگاهی مثبت از برند ضروری است. اگر متوجه شدید که ترافیک وب سایت شما بدون افزایش نرخ تبدیل به افزایش می یابد یا وب سایت شما دارای نرخ پرش بالایی است، ممکن است وب سایت شما به نفع شما کار نکند.
تجربه کاربری دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد باید باشد: تجربه کلی یک فرد با یک مکان، محصول یا دارایی دیجیتال مانند یک وب سایت. پس چه چیزی باعث ایجاد یک وب سایت خوب می شود؟
5 نکته برای اینکه وب سایت شما برای شما کار کند
در حالی که هر کسب و کاری منحصر به فرد است، جریان و عملکرد خاصی وجود دارد که مردم هنگام بازدید از یک وب سایت انتظار دارند. بالاخره آنها به دلیلی آنجا هستند! چه یک فروشگاه تجارت الکترونیک دارید یا یک وب سایت تجاری مبتنی بر خدمات، باید در اولین نقطه تماس با برند خود تعاملات مثبتی ایجاد کنید. در اینجا برخی از بهبودهایی وجود دارد که می توانید در وب سایت خود ایجاد کنید تا بازدیدکنندگان خود را به مشتری تبدیل کنید.

اطلاعات تماس
هنگامی که بازدیدکنندگان در وب سایت شما هستند، تماس آنها را با شما آسان کنید – چه از طریق تلفن، چه حضوری یا از طریق ایمیل/فرم تماس آنلاین. اگر بازدیدکنندگان نتوانند این اطلاعات را پیدا کنند، به احتمال زیاد این اطلاعات را ترک خواهند کرد:
- شماره تلفن – مطمئن شوید که شماره تلفن شما بزرگ، قابل خواندن و در هر صفحه باشد. همچنین استفاده از رمزگذاری کلیک برای آسانتر کردن تماس با دستگاههای تلفن همراه ایده خوبی است.
- فرم تماس – بسیاری از جستجوگران پس از ساعات کاری عادی به دنبال محصولات/خدمات می گردند، که درج فرم تماس وب سایت را مهم می کند. فرم های تماس باید کوتاه باشند (ترجیحاً 3-4 فیلد) و به راحتی پر شوند. در صورت امکان، یک فرم تماس به هر صفحه خدمات/محصول اضافه کنید – به افراد اجازه می دهد بدون نیاز به رفتن به صفحه دیگری با شما تماس بگیرند.
- نشانی – آدرس شما تأیید می کند که بازدیدکنندگان به یک تجارت محلی نگاه می کنند که اغلب هدف جستجوها است. برخی از افراد ممکن است فقط برای یافتن آدرس شما از سایت شما بازدید کنند، بنابراین یافتن و خواندن این اطلاعات را آسان کنید.
این 3 عنصر برای تبدیل مشتری و استراتژی سئوی محلی شما حیاتی هستند.
محتوای منحصر به فرد بنویسید
ایجاد و انتشار محتوا در وب سایت شما برای مشاغل محلی ضروری است. با این حال، این به معنای کپی و چسباندن از یک وب سایت دیگر نیست. این به عنوان محتوای تکراری شناخته می شود – و یکی از سریع ترین راه ها برای جریمه شدن توسط موتورهای جستجو است.
موتورهای جستجو حریص هستند. آنها کیفیت و کمیت را در مورد محتوا می خواهند!
محتوای منحصر به فرد می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. دو تا از سادهترین راهها برای دریافت محتوا، نوشتن درباره شرکت و خدمات/محصولات شماست.
- در مورد شرکت خود بنویسید – چه یک صفحه درباره، یک صفحه تیم یا یک وبلاگ برای به روز رسانی شرکت، آن را به وب سایت خود اضافه کنید. این محتوا نه تنها برای موتورهای جستجو بلکه برای بازدیدکنندگان وب سایت شما نیز عالی است.
- در مورد خدمات/محصولات خود بنویسید – آیا به رستوران ها مرغ می فروشید یا رستورانی هستید که مرغ می فروشید؟ بازدیدکنندگان و موتورهای جستجو اطلاعات خاصی در مورد شما می خواهند تا به آنها در تصمیم گیری کمک کند. تا حد امکان جزئیات بیشتری ارائه دهید تا نشان دهید که خدمات/محصولات شما نسبت به رقبای شما برتری دارند.
از یک فراخوان قوی برای اقدام استفاده کنید
دعوت به اقدام دقیقاً همین است: عبارتی که الهام بخش عمل در کاربر است. «اکنون تماس بگیرید»، «درخواست پیشنهاد قیمت»، یا «ثبتنام» CTAهای رایج یا فراخوانهای اقدام هستند. هدف آنها این است که کاربر را به سمت تبدیل در سایت شما سوق دهند. این به سؤال «حالا چه؟» پاسخ می دهد که اغلب زمانی که بازدیدکننده آماده تصمیم گیری است پرسیده می شود. با استفاده از تماسهای قوی برای اقدام که آنها را به مرحله بعدی هدایت میکند، تا آنجا که ممکن است، تماس با شما را برای مشتریان آسان کنید.
ابزارهای خود را یکپارچه کنید
وب سایت شما نه تنها برای بازدیدکنندگان/مشتریان بلکه برای شما نیز باید راحت باشد. با ادغام ابزارهایی که قبلاً در وب سایت خود استفاده می کنید، پتانسیل بازاریابی خود را به حداکثر می رسانید. به عنوان مثال، برای تنظیم قرار ملاقات ها برای افزایش تبدیل، یک تقویم اضافه کنید. اگر در وبسایت مطب دندانپزشکی هستید و میبینید که آنها در ساعت 4 بعدازظهر تمیز کردن دندانها را در دسترس دارند، آیا احتمال بیشتری ندارید که پیش بروید و یک قرار ملاقات دندانپزشکی تعیین کنید؟
ایده دیگر این است که CRM خود را یکپارچه کنید. بسیاری از شرکت ها شروع به انجام این کار می کنند تا به آنها کمک کنند تا سرنخ ها و فروش خود را مدیریت کنند. این می تواند در وقت شما صرفه جویی کند زیرا وقتی سرنخ ها یک فرم تماس را پر می کنند، به طور خودکار به CRM شما اضافه می شوند و سپس می توانند به خبرنامه شما نیز اضافه شوند (اگر این تنظیمات را دارید).
از وردپرس استفاده کنید
اگر برای بهروزرسانی وبسایت خود مردد هستید زیرا کاربر پسند نیست، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که طراحی مجدد وب سایت را در نظر بگیرید. ارتقاء به یک سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس به شما کمک می کند محتوا، تصاویر، ویدئوها و سایر داده های خود را بدون نیاز به یادگیری HTML و کدنویسی مدیریت کنید.
برای اطلاع رسانی بسازید
به طور خلاصه، هم کارکرد و هم شکل باید در هنگام تهیه یک وب سایت جدید برای کسب و کار شما مهم باشد. برای یافتن یک محصول یا برند جدید باید به سرعت به «چه کسی»، «چه»، «چه زمانی»، «کجا» و «چرا» پاسخ دهد. کاربران خود را مجبور نکنید حدس بزنند یا برای یافتن آنچه نیاز دارند کار کنند.
به وب سایت جدیدی که برای تبدیل ساخته شده است علاقه دارید؟ با کارشناسان طراحی وب رالی ما در TheeDigital در رالی، NC با شماره 919-341-8901 تماس بگیرید یا برای مشاوره برنامه ریزی کنید.