
چه در حال استخدام یک توسعهدهنده برای طراحی و انتشار یک وبسایت حقوقی کاملاً جدید باشید، یا به دنبال بهروزرسانی وبسایت فعلی خود باشید، ممکن است از خود بپرسید که چه ویژگیهایی هنگام طراحی وبسایت شرکت حقوقی ضروری است. به هر حال، شرکت شما در رویه های حقوقی متخصص است، نه طراحی وب سایت! بنابراین چه ویژگی هایی را باید در وب سایت خود قرار دهید؟ چه نوع فراخوانی برای اقدام مؤثرتر است؟ با افزایش انتظارات مشتریان بالقوه ای که به دنبال یک وب سایت مدرن و آسان برای پیمایش هستند، می تواند دشوار باشد که بدانید از کجا شروع کنید یا حتی چگونه خواسته های خود را به یک توسعه دهنده وب منتقل کنید. در این پست، چند ویژگی کلیدی که هر شرکت حقوقی باید داشته باشد برای کمک به طراحی شما به اشتراک می گذاریم.

شامل یک فراخوان قانع کننده برای اقدام
تماس برای اقدام از کاربری که در حال حاضر در حال مرور وب سایت شما است، می خواهد تا اقدام مورد نظر خود را انجام دهد، مانند پر کردن یک فرم تماس یا کلیک بر روی شماره تلفن برای تماس با کسب و کار شما. اما با وجود این همه رقابت، چگونه می توانید یک کاربر را برای اتصال ترغیب کنید مال شما سخت؟
هدرهای پویا یا عناوین پویا اولین ویژگی هایی هستند که کاربران هنگام ورود به وب سایت شما می بینند. برای اینکه آنها را جذاب کنید، باید آنها را برجسته کنید. یکی از راههای رسیدن به این هدف، افزودن یک ویدیو به جای یک تصویر ثابت به ماستهد است. این ویژگی چشم نواز است و راهی عالی برای تأکید بر عوامل متمایز شماست. چه چیزی موسسه حقوقی شما را بهتر از رقبای شما می کند؟ در چه کارهایی تخصص دارید؟ اگرچه یک هدر پویا یک فراخوان مستقیم برای اقدام نیست، میتوانید دکمه «بیشتر بیاموزید» را در هدر اضافه کنید تا کاربران را به صفحه دلخواه خود ببرید.
فراخوانی واضح برای اقدام داشته باشید
یک فراخوان واضح برای اقدام برای یک کسب و کار موفق ضروری است و شرکت های حقوقی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. برای تشویق کاربر به تماس با کسب و کار شما، توصیه می کنیم یک شماره تلفن قابل کلیک در بالای صفحه اصلی خود اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید شماره تلفن شما در صفحه تماس شما ذکر شود. به این ترتیب، اگر کسی نمی خواهد فرم را پر کند، می تواند در عوض با شما تماس بگیرد. هدف این است که کاربران بتوانند با هر گونه سوالی با کسب و کار شما تماس بگیرند.
در مورد صفحات اصلی که می خواهید کاربران در وب سایت شما بازدید کنند، فکر کنید. با داشتن یک طراح وب که به وضوح این صفحات را برچسب گذاری می کند، بازدیدکنندگان وب سایت را تشویق می کنید تا روی آن صفحات کلیک کنند. شاید بخواهید توجه آنها را به حوزه کاری خود، صفحه درباره، صفحه تماس، صفحه وبلاگ خود معطوف کنید یا کاربران را به وکلای شرکت خود معرفی کنید. یک قانون کلی خوب این است که از 3-5 پیوند ناوبری اصلی برای برجسته کردن مهمترین صفحات خود استفاده کنید. این ظاهر یک وب سایت تمیز و منظم را تداعی می کند و کاربران را تشویق می کند تا روی یکی از آن صفحات مرتبط کلیک کنند.
زمینه های تمرین خود را به نمایش بگذارید
همانطور که می دانید، انواع مختلفی از وکلا وجود دارد، بنابراین مهم است که به مخاطبان خود اطلاع دهید که در چه زمینه هایی تخصص دارید. این که آیا شما مسئولیت را بر عهده بگیرید موارد آسیب شخصی یا در آن تخصص داشته باشید قانون طلاق، مهم است که حوزه های تمرین خود را به وضوح تعریف کنید تا کاربران بتوانند به راحتی بفهمند که آیا و چگونه می توانید به آنها کمک کنید. در زیر چند راه اضافی وجود دارد که می توانید تمرین خود را به نمایش بگذارید.
برجسته جوایز و تجربه بار
هنگامی که نمونه های ملموسی از برتری شرکت حقوقی شما تا کنون ارائه می دهید، می توانید مخاطبان خود را جلب کنید. برای مثال، اگر یک وکیل از شرکت حقوقی شما برنده جایزه ساموئل ال. اسمیت شود، که بالاترین سطح دستاوردی است که توسط انجمن وکلای آمریکا (ABA) ارائه شده است، میخواهید آن را به حوزه کاری که آن وکیل در آن تخصص دارد اضافه کنید. . همچنین اضافه کردن مدارک تحصیلی وکیل خود معتبر است، به خصوص اگر مدرک خود را از یک مدرسه معتبر دریافت کرده باشد. همچنین، اگر موسسه حقوقی شما برنده جایزه بهترین موسسه حقوقی جدید شود، مطمئنا ارزش افزودن به وب سایت شما را دارد. هدف این است که نمونه هایی از عملکرد شرکت حقوقی شما در گذشته و اینکه چگونه این تجربه به شما کمک می کند تا در پرونده های مشتریان آینده یا آینده به دست آورید، ارائه دهید.
اخبار و دسته بندی پست های وبلاگ را به روز کنید
راه دیگری که می توانید تخصص های شرکت حقوقی خود را برجسته کنید، نوشتن و انتشار پست های وبلاگ به طور مداوم است. این نه تنها به کاربران نشان می دهد که کسب و کار شما در وب سایت فعال است، بلکه مکانی عالی برای نوشتن در مورد جوایز اخیر کسب و کار شما، اشتراک گذاری پستی است که در آن به سؤالات متداول پاسخ می دهید و موارد دیگر. اساساً به این فکر کنید که یک مشتری بالقوه دوست دارد بداند و پست هایی بنویسید که به سوالات متداول پاسخ دهد. بخش اخبار یا وبلاگ یک وب سایت نیز فرصت خوبی برای بهبود وضعیت شما فراهم می کند بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO). اگر می خواهید در بالای نتایج جستجو ظاهر شوید، مهم است که به طور منظم محتوای مناسب سئو را پست کنید. نویسنده نیستید یا وقتش کم است؟ تیم ما در زمینه SEO متخصص است و ما خوشحالیم که به شما کمک می کنیم!
توصیفات مشتری
نکته نهایی ما این است که نظرات مشتریان را در وب سایت خود برجسته کنید. اگر به این فکر میکنید که چگونه رستورانی را برای صرف غذا انتخاب کردهاید، میخواهیم شرطبندی کنیم که نظراتی که در Google خواندهاید، یک عامل تعیینکننده بزرگ بوده است. از آنجایی که شرکت های حقوقی دارای حوزه های تخصصی هستند، دریافت ارجاع از دوستان یا همکاران برای انتخاب بهترین موسسه حقوقی برای نیازهای شما دشوارتر است، به همین دلیل است که بررسی ها کلیدی هستند. علاوه بر افزودن اعتبار به شرکت حقوقی شما، اظهارنامههای مشتریان معمولاً توسط مشتریان قبلی به زبان ساده نوشته میشود و خواندن و ارتباط با آنها را برای مشتریان احتمالی آسانتر میکند. هر چه بتوانید اظهارنامه های مشتری بیشتری ارائه دهید، تصور کار با شرکت حقوقی شما برای مشتریان آینده آسان تر خواهد بود.
کلام پایانی
به طور خلاصه، همه وبسایتهای مؤسسه حقوقی باید دارای یک فراخوان برای اقدام واضح باشند، صفحهای که در حوزههای کاری شما گسترش مییابد، بخش یا صفحهای که جوایز شرکت شما را برجسته میکند، و یک دور از توصیفات مشتریان. اگرچه ویژگی های دیگری وجود دارد که می توانید از آنها برای جذاب تر کردن وب سایت خود استفاده کنید، اما این ها ویژگی هایی هستند که باید در وب سایت خود اولویت بندی کنید.