
به عنوان یک وکیل، می دانید که مشاهده آنلاین کلیدی است. شما باید جایی باشید که مشتریان بالقوه شما به دنبال خدمات حقوقی هستند. و افراد بیشتری از Google برای یافتن مشاغل محلی استفاده می کنند. به همین دلیل داشتن نمایه کسب و کار گوگل بسیار مهم است. در این پست وبلاگ، توضیح خواهیم داد که نمایه کسب و کار گوگل چیست و چگونه می تواند به بازاریابی دیجیتال شرکت حقوقی شما کمک کند و کسب و کار شما را در جستجوهای محلی رتبه بالاتری قرار دهد. ما همچنین نکاتی را در مورد نحوه بهینه سازی نمایه خود برای حداکثر تأثیرگذاری به شما خواهیم داد!
نمایه کسب و کار گوگل چیست؟
نمایه کسب و کار Google یک فهرست دایرکتوری رایگان است که به شما امکان می دهد یک صفحه اطلاعاتی برای شرکت حقوقی خود ایجاد کنید و اطلاعات موجود برای مشتریان بالقوه را کنترل کنید. این به شما امکان می دهد اطلاعات مهمی مانند آدرس، جزئیات تماس، خدمات قانونی ارائه شده، ساعات کاری، عکس ها و موارد دیگر را درج کنید. هنگامی که شخصی مشاغل محلی را در Google Maps جستجو می کند. با جستجو در گوگل یا استفاده از جستجوی صوتی برای درخواست “وکلا نزدیک من”، نمایه شما در نتایج جستجو ظاهر می شود. این به شما این فرصت را می دهد که از سایر شرکت های حقوقی محلی متمایز شوید و به صورت آنلاین بیشتر قابل مشاهده باشید.
مزایای داشتن نمایه کسب و کار Google برای وکلا
با استفاده از نمایه کسبوکار Google برای وکلا، شرکتهای حقوقی میتوانند انتظار افزایش سرنخها و همچنین بهبود دید در نتایج جستجوی محلی را داشته باشند. یک نمایه بهینه به مشتریان کمک می کند تا به راحتی اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند و همچنین اعتماد به خدمات شرکت حقوقی را افزایش می دهد. هنگامی که نمایه کسب و کار Google به درستی استفاده شود، می تواند یک دارایی بازاریابی ارزشمند برای وکلا باشد و به جذب سرنخ های بیشتر و افزایش رشد کسب و کار کمک کند.
Google Local 3-Pack
فهرست کسب و کار Google همچنین می تواند در بسته 3 محلی Google ظاهر شود. Google Local 3-Pack سه فهرست کسب و کار در بالای نتایج جستجوی کلمه کلیدی ارگانیک است که در Google Maps ظاهر می شود. فقط 3 لیست وجود دارد – به همین دلیل است که Google Local 3-Pack نامیده می شود. نمونه وکیل طلاق رالی – The Doyle Law Group در Google Local 3-Pack را ببینید. فهرست Google Local 3-Pack Google Business به کاربر این امکان را میدهد تا مکان شرکت حقوقی، وبسایت، شماره تلفن، ساعات کار، نظرات Google و مسیرهای رانندگی را به راحتی پیدا کند.

Google Business با Clio ادغام می شود
اگر در حال حاضر از Clio استفاده میکنید، یک راهحل مدیریت عملکرد حقوقی، میتوانید آن را با نمایه کسبوکار Google خود ادغام کنید. با Clio، میتوانید به سرعت فهرست خود را ایجاد کرده و آن را به Clio Scheduler پیوند دهید تا مشتریان بالقوه بتوانند مستقیماً از طریق Google مشاوره رزرو کنند. همچنین میتوانید از پیوند درخواست بازبینی ویژه کسبوکارتان برای درخواست بررسیهای بیشتر از Google استفاده کنید.
چگونه نمایه کسب و کار خود را در گوگل ادعا کنید
ادعای نمایه کسب و کار خود در Google اولین قدم در بهینه سازی آن برای جستجوهای محلی است. برای شروع، اگر قبلاً ندارید، باید یک حساب Google ایجاد کنید. پس از ورود به سیستم، به سادگی شرکت حقوقی خود را جستجو کنید و روی “ادعای این کسب و کار” کلیک کنید.
فهرست «Google برای کسبوکار من» خود را تأیید کنید
پس از اینکه فهرست خود را ادعا کردید، Google با تأیید فهرست، اطمینان حاصل می کند که مالک کسب و کار مربوطه آن را ادعا کرده است. Google فوراً یک کارت پستال حاوی یک شماره پین منحصر به فرد به مکان کسب و کار شما ارسال می کند. پس از دریافت کارت پستال، وارد حساب Google خود شوید و شماره پین کارت پستال را در پورتال تأیید فهرست کسب و کار Google وارد کنید. پس از وارد کردن پین، فهرست کسب و کار Google شما فعال میشود و میتوانید فهرست خود را بهبود ببخشید.
چگونه می توانید نمایه کسب و کار Google خود را برای وکلا بهینه کنید؟
بهینه سازی نمایه کسب و کار گوگل برای دستیابی به بهترین عملکرد سئوی محلی کلیدی است. در اینجا چند ویژگی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از متمایز بودن مشخصات شرکت حقوقی خود از رقبا استفاده کنید:
- شامل کلمات کلیدی
- دسته ها و توضیحات را اضافه کنید
- آپلود عکس با کیفیت بالا
- فهرستهای متخصصان Google Business را برای وکلای فردی ایجاد کنید
- به نظرات در Google پاسخ دهید
- از Google Posts استفاده کنید
1. کلمات کلیدی را در نمایه کسب و کار گوگل خود قرار دهید
گنجاندن کلمات کلیدی در عنوان نمایه و توضیحات کسب و کار به مشتریان بالقوه کمک می کند تا هنگام جستجوی خدمات حقوقی خاص، کسب و کار شما را پیدا کنند.
توضیحات شرکت حقوقی شما فرصتی عالی برای توضیح آنچه ارائه می دهید و چگونه می توانید به مشتریان بالقوه کمک کنید. این توصیف کوتاه (حداکثر 750 کاراکتر) باید تا حد امکان متقاعد کننده باشد. ما به مشتریان حقوقی خود توصیه می کنیم که مهمترین کلمه کلیدی خود را در ابتدای توضیحات درج کنند. با این حال، مهم است که با کلمات کلیدی زیاده روی نکنید و مطمئن شوید که محتوا در مورد کسب و کار شما آموزنده است و تخصص و ویژگی های متمایز شما را برجسته می کند.
2. طبقه بندی ساختمان
یک عنصر حیاتی در نمایه کسب و کار Google هر قانون، این دسته است. هم گوگل و هم کاربران برای درک نوع خدماتی که ارائه میدهید به این موضوع تکیه میکنند. مهم است که دسته بندی اصلی را انتخاب کنید که برای کسب و کار شما مناسب باشد. گوگل دسته بندی های از پیش تعریف شده ای دارد، بنابراین یکی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با تمرین شما سازگار است. اگر نمیخواهید یک حوزه کاری خاص را به عنوان اصلی خود انتخاب کنید، میتوانید «شرکت حقوقی» را به عنوان دسته اصلی خود انتخاب کنید.
در اینجا چند نمونه از دسته بندی ها آورده شده است:
- وکیل حقوق مدنی
- وکیل طلاق
- وکیل آسیب های شخصی
هنگامی که دسته اصلی خود را انتخاب کردید، Google Business به شما این امکان را می دهد که خدمات دیگری را که ارائه می دهید اضافه کنید. به عنوان مثال، اگر شما یک وکیل آسیب های شخصی هستید، می توانید خدماتی مانند: تصادفات رانندگی، تصادفات کامیون، مرگ نادرست، و قصور پزشکی را اضافه کنید.

برای بهینهسازی بیشتر دستههای ثانویه خود، میتوانید شرحی تا حداکثر 300 کلمه به هر سرویس اضافه کنید، که به گوگل و کاربران زمینه بیشتری در مورد خدمات حقوقی ارائه شده توسط شما میدهد.
3. آپلود عکس با کیفیت بالا
تصاویر بصری برای ارائه ایده به مشتریان از شرکت حقوقی شما و کاری که انجام می دهید مهم هستند. Google Business به شما این امکان را می دهد که لوگو، عکس روی جلد و هر عکس دیگری را اضافه کنید. در صورت لزوم، تصاویر دفتر و کارکنان و مدارک یا فرآیندهای قانونی مربوطه را درج کنید.
4. فهرستهای Google Business Practitioner را برای وکلا ایجاد کنید
Google Business دستورالعملهایی را برای پزشکان/وکلا که میخواهند نمایه کسبوکار خود را در Google راهاندازی کنند، به شرح زیر است:
- آنها در نقش عمومی کار می کنند. کارکنان پشتیبانی نباید پروفایل های تجاری خود را ایجاد کنند.
- در ساعات مشخص شده می توان مستقیماً در مکان تأیید شده با آنها تماس گرفت.
5. Google Reviews را دریافت کرده و به آن پاسخ دهید
نظرات 5 ستاره گوگل یکی از بهترین چیزهایی است که می توانید برای بهبود قابل توجه رتبه بندی نمایه کسب و کار گوگل خود جمع آوری کنید. شما نمی توانید نظرات 5 ستاره زیادی در گوگل داشته باشید! هرچه نظرات 5 ستاره بیشتر باشد بهتر است. تشویق مشتریان به بررسی خدمات شما و گذاشتن نظرات به اعتمادسازی با مشتریان بالقوه و رتبه بهتر نمایه شما کمک می کند.
چه بازخورد مثبت یا منفی دریافت کنید، بسیار مهم است که به هر بازبینی با تشکر از مشتری، تأیید همه بازخوردها، و تشویق مشتریان ناراضی به تماس مستقیم با شما برای حل مشکل پاسخ دهید.
6. از Google Business Posts استفاده کنید
هنگامی که نمایه کسب و کار Google شما بهینه شد، مهم است که آن را به روز و به روز نگه دارید. یکی از راه هایی که می توانید این کار را انجام دهید، ارسال به روز رسانی های منظم در نمایه خود است. گوگل 3 گزینه مختلف را در اختیار شما قرار می دهد:
- به روز رسانی اضافه کنید
- یک پیشنهاد اضافه کنید
- یک رویداد اضافه کنید
اگر اخیراً برنده پروندهای شدهاید، یک کارمند اضافی اضافه کردهاید یا بهروزرسانیهای تجاری دارید، همه اینها راههای عالی برای ارسال محتوای آموزنده و مرتبط هستند که میتوانند به افزایش دید و ترافیک وبسایت شما نیز کمک کنند.
به یاد داشته باشید – فهرست کردن کسب و کار شما در Google رایگان است! Google Business for Lawyers یک ابزار قدرتمند و یک جنبه ضروری از استراتژی کلی سئوی شرکت حقوقی شما است.