نشان Google Guaranteed برای مشاغل محلی چیست؟

نشان Google Guaranteed برای مشاغل محلی چیست؟


آیا نمی دانید برنامه Google Guaranteed برای مشاغل مبتنی بر خدمات محلی چیست؟

اگر گوگل را برای خدمات محلی جستجو کرده باشید، احتمالاً تبلیغاتی را در بالا مشاهده کرده اید که علامت سبز رنگ در کنار عبارت «تضمین شده توسط Google» وجود دارد.

در این مقاله توضیح خواهیم داد که گارانتی چیست و چگونه می توانید برای کسب و کار خود گارانتی دریافت کنید.

ما با نگاهی به تبلیغات خدمات محلی Google شروع می کنیم. اینها تبلیغاتی هستند که وعده “تضمین شده توسط Google” را ارائه می دهند.

تبلیغات خدمات محلی گوگل چیست؟

تبلیغات خدمات محلی Google (LSA) تبلیغاتی هستند که در نتایج جستجوی محلی ظاهر می شوند.

آنها یک تنظیم قیمت منحصر به فرد دارند: شما فقط برای هر سرنخ پرداخت می کنید. این با تبلیغات PPC (پرداخت به ازای کلیک) متفاوت است.

  • جستجوگرانی که تبلیغات را می بینند می توانند مستقیماً از طریق آگهی با شما تماس بگیرند یا پیام ارسال کنند.
  • شما فقط برای سرنخ هایی که از طریق آگهی به دست می آیند پرداخت می کنید.

در واقع، Google به شما اجازه می‌دهد تا هر مخاطبی را که فکر می‌کنید سرنخ واجد شرایط نیست، مخالفت کنید. و ظرف یک هفته اختلاف را حل خواهند کرد.

این تبلیغات چندین عنصر جذاب دارند:

  • شما می توانید به سرعت فرآیند را شروع کنید. فقط چند دقیقه طول می کشد تا فرم آنها را پر کنید.
  • حتی اگر هنوز وب سایتی ندارید، می توانید شروع به دریافت سرنخ های واجد شرایط کنید.
  • شما می توانید در بالای نتایج جستجوی محلی برای پرس و جوهای مرتبط ظاهر شوید.

فرآیند بررسی پیشینه

پس از پر کردن یک فرم کوتاه با اطلاعات کسب و کارتان، Google یک راستی‌آزمایی اولیه کسب و کار شما را انجام می‌دهد.

این بازرسی شامل مالک(های) کسب و کار و هر کارگر در محل می شود که در محل با مشتریان تعامل دارند.

کلیه مدارک تجاری مورد نیاز تایید خواهد شد.

نشان Google Screened چیست؟

به عنوان بخشی از فرآیند راستی‌آزمایی، Google مجوزهای تجاری ارائه‌دهندگان خدماتی را که ملزم به حمل مجوز هستند تأیید می‌کند. این شامل وکلا و نمایندگان املاک می شود.

تبلیغاتی که این افراد حرفه‌ای دارای مجوز را نشان می‌دهند، یک چک سبز رنگ در کنار عبارت «تأیید شده توسط Google» نشان می‌دهند. و جستجوگران می توانند برای دیدن شماره مجوز کسب و کار کلیک کنند.

نشان گارانتی گوگل چیست؟

نشان «تضمین شده توسط Google» نشان می‌دهد که ارائه‌دهنده خدمات آگهی‌شده تأیید و تأیید شده است و توسط آن پشتیبانی می‌شود. تضمین مالی ارائه شده توسط گوگل

برای واجد شرایط بودن برای بازپرداخت،

  • مشتری باید خدمات کسب و کار را مستقیماً از طریق آگهی خدمات محلی خریداری کند.
  • سوال باید نارضایتی باشد کیفیت عملکرد به جای نارضایتی از پاسخگویی یا عوامل دیگر.

بازپرداخت به صلاحدید Google است و ممکن است تا کل مبلغ پرداختی برای این سرویس باشد (مشروط به “محدودیت مادام العمر”).

این محدودیت های امید به زندگی از ایالت به ایالت دیگر متفاوت است. به عنوان مثال، در ایالات متحده، سقف 2000 دلار تعیین شده است.

چگونه با تبلیغات خدمات محلی شروع کنیم و به گارانتی گوگل تبدیل شویم

دستورالعمل‌های اینجا را دنبال کنید تا تبلیغات خدمات محلی را شروع کنید.

فرآیند آسان است:

  • ابتدا، واجد شرایط بودن خود را با دیدن اینکه آیا خدمات خاص شما در لیست است، بررسی می کنید.
  • سپس فرم کوتاهی را پر می کنید که با اطلاعات کسب و کار خود پر می کنید.

تیم Google کاملاً پاسخگو است و به سرعت با شما تماس خواهد گرفت.

هنگام برقراری ارتباط با نماینده تبلیغاتی خود، حتماً نشان دهید که علاقه مند به «تضمین Google» هستید.

پس از تکمیل تأیید اولیه توسط Google، شما بودجه خود را انتخاب خواهید کرد.

در عین حال، می توانید سئوی محلی خود را تنظیم کنید.

چگونه سئوی محلی خود را راه اندازی کنیم

برای شروع کار با سئوی محلی، توصیه می کنیم افزونه All in One SEO (AIOSEO) را دانلود و نصب کنید.

این افزونه کارهای فنی سئو را به سادگی کلیک کردن روی برخی دکمه ها و پر کردن یک فرم آسان می کند. همچنین به شما توصیه هایی برای بهینه سازی محتوای شما می دهد.

افزونه All in One SEO (AIOSEO) را دانلود کنید.

All in One SEO (AIOSEO) یک افزونه معتبر وردپرس است. هزاران رتبه 5 ستاره در WordPress.org کسب کرده است و در حال حاضر بیش از 3 میلیون نفر از آن استفاده می کنند.

هنگامی که افزونه را دانلود و نصب کردید، یک جادوگر باز می شود تا شما را در چند مرحله ساده راهنمایی کند. آنها عبارتند از:

  • پر کردن اطلاعات در مورد وب سایت شما
  • افزودن لینک به نمایه شبکه های اجتماعی

اطلاعات کسب و کار خود را اضافه کنید

سپس در نوار مدیریت بالای ویرایشگر وردپرس خود به آن بروید AIOSEO » سئوی محلی.

در اینجا اطلاعات مربوط به کسب و کار خود را پر می کنید:

  • مکان(های)
  • زمان کاری
  • درباره نقشه های گوگل

توجه: برای مورد دوم، باید یک کلید Google API ایجاد کنید. این دستورالعمل ها را دنبال کنید.

طرحواره چیست؟

این فرآیند سئوی محلی کدی به نام طرحواره را به وب سایت شما اضافه می کند. این به Google کمک می کند تا کسب و کار شما را با عبارت های جستجوی مرتبط مطابقت دهد.

این بدان معناست که گوگل به راحتی می تواند این اطلاعات را برای نمایش به عنوان “پانل دانش” پیدا و دانلود کند. در اینجا نمونه ای از پانل دانش کسب و کار محلی است.

بهینه سازی محتوا

شما می توانید در افزونه توصیه هایی برای بهینه سازی محتوای خود دریافت کنید تا در نتایج موتورهای جستجو رتبه بهتری داشته باشد.

سپس این تقویت کننده های سئو را بررسی کنید:

یک حساب Google My Business ایجاد کنید

ما همچنین ایجاد نمایه کسب و کار Google را توصیه می کنیم. ایجاد یک نمایه اقدامی است که می تواند سئوی محلی شما را برای گوگل بهبود بخشد.

هنگامی که آن را تنظیم کردید، این نمایه در سمت راست نتایج جستجوی Google برای نام کسب و کار شما ظاهر می شود.

نمایشگرهای نمایه کسب‌وکار Google شبیه پانل‌های دانش هستند، اما معمولاً حاوی اطلاعات بسیار بیشتری هستند.

مظنه های سئوی محلی را دریافت کنید

بسیاری از کسب و کارهای کوچک می توانند از استنادات سئوی محلی بهره ببرند. اینها فهرست‌هایی در فهرست‌های تجاری و جمع‌آوری‌کننده‌های داده هستند.

شما فقط به فهرست‌هایی در 1-4 جمع‌آورنده داده و حدود ده‌ها فهرست راهنمای تجاری پیشرو نیاز دارید.

جمع‌آورنده‌های داده جزئیات کسب‌وکار شما را تأیید می‌کنند و سایر سایت‌ها پس از مشاهده تأیید کسب‌وکار شما، شروع به فهرست‌بندی کسب‌وکار شما می‌کنند.

با این حال، ایده خوبی است که به طور فعال کسب و کار خود را به ده ها دایرکتوری برتر ارسال کنید.

برای ثبت نام، می توانید از یک سرویس ارزان قیمت مانند BrightLocal.com یا WhiteSpark.com استفاده کنید. فقط یک فرم را پر کنید و بقیه کار را آنها انجام می دهند.

مزایای استناد

با فهرست کردن کسب‌وکارتان در سایت‌های معتبر، Google می‌تواند مشاهده کند که جزئیات کسب‌وکار شما تأیید شده است.

این لیست ها همچنین به حضور آنلاین شما اعتبار می بخشند و رتبه شما را افزایش می دهند. دیدن چندین نقل قول برای کسب و کار شما نیز می تواند بر مشتریان بالقوه تأثیر بگذارد.

کدام مشاغل خدماتی واجد شرایط تبلیغات خدمات محلی هستند؟

خدمات واجد شرایط برای تبلیغات خدمات محلی Google در زیر فهرست شده است. بسیاری از این خدمات شامل خدمات خانگی یا خدمات ساختمان تجاری است. به عنوان مثال، این لیست شامل لوله کش، سقف ساز و برق است.

با این حال، این لیست شامل خدمات آموزشی (مدرسه های زیبایی و آموزش رانندگی)، خدمات نجات حیوانات، مشاوران املاک، برنامه ریزان مالی و وکلا می شود.

  • طب سوزنی
  • خدمات نجات حیوانات
  • تعمیر لوازم خانگی
  • مدرسه زیبایی
  • نجاری
  • قالیشویی
  • خدمات نگهداری از کودکان
  • خدمات کانتر
  • آموزش رقص
  • دندانپزشکی
  • آموزش رانندگی
  • برقی
  • شمشیربازی
  • برنامه ریزی مالی
  • آموزش کمک های اولیه
  • کفپوش
  • مبانی
  • خدمات تشییع جنازه
  • درب گاراژ
  • چانه زنی عمومی
  • استاد
  • بازرسی منزل
  • خدمات امنیتی خانه
  • خدمات سینمای خانگی
  • تمیز کردن خانه
  • HVAC (گرمایش و تهویه مطبوع)
  • حذف ناخواسته
  • محوطه سازی
  • آموزش زبان
  • قانون
  • مراقبت از چمن
  • قفل ساز
  • آموزشگاه ماساژ
  • در حال حرکت
  • آموزش شخصی
  • کنترل آفات
  • خدمات پذیرش حیوانات خانگی
  • پانسیون حیوانات خانگی
  • نظافت حیوانات خانگی
  • آموزش حیوانات خانگی
  • لوله کشی
  • نظافت استخر
  • پیمانکار استخر
  • سن پیش دبستانی
  • ویژگی
  • سقف سازی
  • خدمات فاضلاب
  • سایدینگ
  • خدمات برف روبی
  • خدمات مالیاتی
  • خدمات چوب
  • آموزش
  • خدمات دامپزشکی
  • خدمات خسارت آب
  • خدمات کاهش وزن
  • تمیز کردن پنجره

بعدش چی؟

امیدواریم این پست به شما کمک کرده باشد تا نحوه عملکرد گارانتی گوگل و نقشی که سئو محلی و تبلیغات خدمات محلی می توانند در برنامه های بازاریابی دیجیتال شما ایفا کنند، بیاموزید.

همچنین می توانید مقاله ما را در مورد چگونگی بهبود سئو بدون کمک متخصص و لیست کامل سئوی وبلاگ ما بررسی کنید.

اگر این مقاله برای شما مفید بود، لطفا در کانال یوتیوب ما مشترک شوید. در آنجا آموزش های مفید بیشتری خواهید یافت. شما هم می توانید ما را دنبال کنید توییترلینکدین یا فیسبوک برای به روز ماندن.