
آیا میخواهید بدانید که چگونه میتوان یک طرح فهرستبندی Google Merchant Center را به وردپرس اضافه کرد؟
Google Merchant Center به کاربران فرصت های استثنایی برای افزایش حضور آنلاین خود و افزایش فروش ارائه می دهد.
در این مقاله، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه میتوانید یک طرح فهرستبندی Google Merchant Center را به وردپرس اضافه کنید، حتی اگر حساب Google Merchant Center ندارید.
Google Merchant Center چیست؟
Google Merchant Center (GMC) پلتفرمی است که توسط Google ایجاد شده است تا به بازرگانان تجارت الکترونیک کمک کند تا نحوه نمایش موجودی محصولات آنلاین خود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) و سایر محصولات بازاریابی و تبلیغات Google هنگام جستجو مدیریت کنند.
هدف اصلی این است که به شما کمک کند لیست های محصولی را ایجاد کنید که برجسته باشد و فروش بیشتری ایجاد کند. شما می توانید از این پلت فرم برای آپلود اطلاعات محصول، از جمله عکس، حمل و نقل و قیمت استفاده کنید. این اطلاعات مهمی است که می تواند در جستجوهای مربوط به خرید Google نمایش داده شود.
مزایای فهرست شدن در Google Merchant Center
در اصل، قطعههای محصول در صفحات نتایج موتور جستجوی Google (SERP) توسط schema.org پشتیبانی میشد، در حالی که Merchant Center Google نشانهگذاری طرح را برای قطعههای محصول تعاملیتر ارائه میکرد. اینها تکه هایی با جزئیات بیشتر محصول هستند که در نتیجه تعامل بیشتری با تبلیغ شما ایجاد می کنند.
طرح فهرستبندی Merchant Center یک ویژگی است که منحصراً برای بازرگانان تجارت الکترونیک با حساب Google Merchant Center محفوظ است. اما این تغییر کرده است. با All In One SEO (AIOSEO) اکنون می توانید از طرح لیست بازرگان نیز استفاده کنید. با طرح فهرستبندی Merchant Center، دریافت میکنید:
- دید بیشتر: قطعات جستجوی شما بیشتر قابل مشاهده است و می توانید در محصولات محبوب برای عبارات جستجوی مرتبط برجسته شوید.
- CTR ها افزایش یافته است: به دلیل افزایش دید و تکه های جذاب تر، جستجوگران بیشتر روی تبلیغ شما کلیک می کنند.
- باعث فروش بیشتر شود: وقتی کاربران بر روی تبلیغ شما کلیک می کنند، می توانند مستقیماً به صفحه فروشگاه شما منتقل شوند و باعث افزایش تبدیل شوند.
همانطور که می بینید، استفاده از قدرت بازاریابی Google Merchant Center برای جستجو می تواند به کسب و کار شما شتاب زیادی بدهد.
به همین دلیل است که شما باید بدانید که اگر از آن برای فروش استفاده می کنید، چگونه آن را در وب سایت وردپرس خود قرار دهید.
چگونه یک طرح فهرست بندی Google Merchant Center را به سایت وردپرس خود اضافه کنید
افزودن طرح فهرستبندی Google Merchant Center بسیار آسان است، حتی اگر حساب Merchant Center ندارید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:
مرحله 1: نصب All In One SEO (AIOSEO)
اولین قدم برای افزودن طرح فهرست GMC به وردپرس، نصب و فعال سازی All In One SEO (AIOSEO) است.

AIOSEO بهترین افزونه سئو وردپرس در بازار است و بیش از 100 میلیون بار دانلود شده است. میلیونها صاحب وبسایت و بازاریاب با تجربه به آن اعتماد دارند تا به آنها کمک کند رتبهبندی جستجوی خود را بهبود بخشند و ترافیک مرتبط را به سایتهایشان هدایت کنند. این به این دلیل است که AIOSEO دارای ویژگی ها و ماژول های قدرتمند بسیاری است که به شما کمک می کند تا وب سایت خود را برای موتورهای جستجو و کاربران بهینه کنید.
یکی از محبوب ترین ویژگی های نسل بعدی ژنراتور مدار ما است.
این یک ابزار انقلابی است که اضافه کردن هر نوع نشانه گذاری طرحواره را به پست ها و صفحات خود آسان می کند. بازرگانان تجارت الکترونیک به ویژه این ویژگی را دوست دارند زیرا اضافه کردن طرح محصول را آسان می کند.
علاوه بر این، تولید – محصول ماژول طرحواره اکنون از طرح فهرستبندی Google Merchant Center پشتیبانی میکند و به شما کمک میکند قابلیتهای rich snippet پیشرفته را باز کنید.
برای دستورالعمل های گام به گام در مورد نحوه نصب AIOSEO، راهنمای نصب ما را ببینید.
مرحله 2: یک طرح محصول اضافه کنید
پس از نصب و فعال سازی AIOSEO، گام بعدی برای افزودن طرح فهرست GMC این است که یک طرح لیست محصول را به صفحه خود اضافه کنید. برخی از عناصر تولید – محصول ماژول schema به طور خاص برای نمایش طرح Google Merchant Center طراحی شده است.
برای افزودن نشانه گذاری طرح محصول به صفحه خود، ابتدا باید صفحه را در حالت ویرایشگر باز کنید. سپس به پایین اسکرول کنید تنظیمات AIOSEO » طرح.

اگر نوع طرح پیش فرض در این صفحه روی تنظیم نشده باشد تولید – محصول طرح، کلیک کنید تولید طرحواره دکمه. این باز خواهد شد کاتالوگ طرح ها که از آن می توانید نشانه گذاری طرح محصول را انتخاب و اضافه کنید.

مرحله 3: اطلاعات محصول را ویرایش کنید
گام بعدی برای افزودن یک طرح فهرست GMC پر کردن اطلاعات محصول است.
برای ویرایش اطلاعات محصول خود، مطابق شکل زیر روی دکمه ویرایش کلیک کنید:

با این کار یک مدال با فیلدهایی برای همه جزئیات محصول مرتبط مورد نیاز برای طرح فهرست Google Merchant Center باز میشود.
اگر کاربر WooCommerce هستید، AIOSEO در حال حاضر بسیاری از دادههای محصول را از اطلاعات محصول شما خارج میکند، بدون اینکه نیازی به ایجاد تغییرات اضافی داشته باشید.

و اگر کاربر WooCommerce نیستید، می توانید هر قسمت را به صورت دستی پر کنید:

نمونههایی از ویژگیهای محصول که به طرح فهرستبندی GMC کمک میکنند شامل نوع مواد برای محصول شما یا رنگ، مدل، اندازه و غیره است:

ویژگی های محصول
افزودن ویژگیهای محصول به نشانهگذاری طرحواره، فهرستهای جستجوی شما را جذابتر و تعاملیتر میکند. به علاوه، از آنجایی که کاربران می توانند دقیقاً در SERP ها ببینند که از محصول شما چه انتظاری دارند، به احتمال زیاد روی لیست جستجوی شما کلیک می کنند.
اطلاعات تحویل

حمل و نقل یکی از اجزای مهم خرید آنلاین است. به همین دلیل گنجاندن اطلاعات حمل و نقل در قطعات محصول مهم است. با طرح فهرستبندی Google Merchant Center ما، این کار بسیار آسان است.
هنگامی که تمام اطلاعات محصول خود را اضافه کردید، کلیک کنید یک طرحواره اضافه کنید دکمه.
و بس!
شما یک طرح فهرست Google Merchant Center را به وردپرس اضافه کرده اید. واقعن به همین سادگی است.
توجه داشته باشید: نشانه گذاری طرحواره کدی است که در پس زمینه اجرا می شود تا به موتورهای جستجو اطلاعات بیشتری درباره صفحه شما بدهد. این به آنها کمک میکند تا قطعههای غنی با جزئیات بیشتری تولید کنند.
امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید که چگونه یک طرح فهرستبندی Google Merchant Center را به سایت وردپرس خود اضافه کنید.
آیا می خواهید نکات سئو بیشتری یاد بگیرید؟
سپس سایر مقالات وبلاگ ما را بررسی کنید. مثالها شامل آموزش SEO ما برای مبتدیان یا راهنمای ما در مورد نحوه افزودن بخش پرسشهای متداول در وردپرس است.
اگر این مقاله برای شما مفید بود، لطفا در کانال یوتیوب ما مشترک شوید. در آنجا آموزش های مفید بیشتری خواهید یافت. شما نیز می توانید ما را دنبال کنید توییترلینکدین یا فیسبوک برای به روز ماندن.