منو سایت

معرفی 9 تکنیک تجربی سئو کلاه سفید

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

در پروژه های سئو شرکت زاوش شاخص های موفق بودن پروژه علاوه بر اینکه دست یافتنی و قابل اندازه گیری می باشند، معیارهایی هستند که برای کارفرما ارزش افزوده به همراه داشته باشد و باعث رشد کسب و کار وب سایت شود. اینکه شما در کدام مرحله از خرید بتوانید مخاطب خود را به سمت سایت هدایت کنید، کلید طلایی افزایش میزان فروش سایت است. طرح پیاده سازی مایکرودیتا لزوما به معنای افزایش ترافیک به وب سایت شما نیست، اما به ربات های موتور جستجو برای پیدا کردن فهرست صفحات شما کمک خواهد کرد. آیا وب سایت سایت من در Google نشان داده می شود؟ اگر خاطرات را به صفحات وب سایت و ذهن را به گوگل تشبیه کنیم باید بگوییم خاطراتی که در ذهن ما مدام تکرار میشوند درواقع ایندکس شدهاند. استفاده زیاد و تکراری از کلمات کلیدی بر اساس دستور العمل های موتور جستجو می تواند موجب نمایش هرچه بیشتر شما در لیست نتایج جستجو شود.اما ماجرا به این سادگی ها نیست چرا که اگر تکرار کلمات کلیدی بیش از حد و غیر طبیعی باشد قطعا توسط موتور جستجو قابل شناسایی است و آنها متوجه می شوند که این برای کاربر و محتوایی که با او به اشتراک می گذارید هیچ ارزش افزوده ای ندارد.

چه محتوایی میتواند نیاز مخاطبین را برطرف کند ؟ محتوایی که تولید می کنید باید به حدی مفید و جذاب باشد که دیگران محو محتوای شما شده و از سایت خود به مطلب شما لینک دهند. این توصیهها به خصوص برای کسانی که در ابتدای راه تولید محتوای خلاقانه هستند، بسیار مفید است اما بعدها میتوانید با استفاده از زبان ادبی و شاعرانه مخاطب را به مطالعه ادامه مطلب ترغیب کنید. همۀ این راهنما ها را در صفحه الگوریتمهای گوگل میتوانید ببینید و مطالعه کنید. یکی دیگر از سیستم های ارزشدهی لینک ها و وبسایت ها ، توسط majestic ارائه شده که دو فاکتور trust flow و citation flow را بررسی می کند. هدف این الگوریتم شناسایی سایتهای مرجع و دایرکتوریهای معتبری بود که به سایتهای کوچک دیگر لینک داشتند. من هنوز سایتهای فارسی را که به این شکل توسط الگوریتم Paraphrasing شناسایی شوند ندیدهام، اما در مورد سایتهای انگلیسی، محتواهایی که بیشتر حالت پرسش و پاسخ دارند مورد توجه الگوریتم پارافریسینگ قرار میگیرند. کتابی که به نام «راهنمای ارزیابهای گوگل» منتشر شده و ما آن را ترجمه کردیم، راهنمایی است برای ارزیابهای نتایج جستجو. این الگوریتم تحولاتی زیادی را در زمینۀ بازاریابی محتوا هم ایجاد کرده است و شناختن درست آن واجب است، توصیه میکنم برای آشنایی بیشتر با آن مقالۀ دیگر من را با نام «الگوریتم مرغ مگس خوار چیست و چه تاثیری روی سئوی سایت شما دارد؟

فکر میکنم در جایی که رقابت شدید است دانستن این موارد به شما کمک زیادی بکند. اما اگر جریمه هم شدید یک راه بازگشت دارید؛ لینک سایتتان را از تمام صفحات اسپم و بی محتوا پاک کنید. اولین راه این است که به آن سایت مراجعه کنید و از آن ها تقاضا کنید که لینک شکسته را اصلاح کنند. تنها راه داشتن رتبه بالا در موتورهای جستجو، سرمایه گذاری در خدمات SEO متناسب با نیازها، خواستهها و مشتریان هدف کسب و کار است. شکی نیست که رتبه بالاتر در گوگل برای یک فروشگاه اینترنتی حیاتی است. هر چه رتبه سایت شما در گوگل بهتر باشد، کلیک بیشتری نیز دریافت خواهید کرد و افزایش ترافیک سایت در یک فروشگاه اینترنتی بهراحتی میتواند نرخ فروش سایت شما را افزایش دهد. افزایش فروش آنلاین چگونه اتفاق میافتد؟ اگر شما نتوانید کاربران گوگل را به کلیک کردن روی لینک سایت خود ترغیب کنید، فروش سایت شما به شدت افت خواهد کرد. سایتهای تبلیغاتی که نگران این الگوریتم هستند باید دقت کنند که اگر محتوای صفحاتشان از استاندارد یا کیفیت لازم برخوردار باشد، با وجود لینک دادن به سایتهای خارجی جریمه نخواهند شد؛ پس اولویت با کیفیت محتواست.

قبل از آنکه سئو سایت را آغاز کنید و حتی پیش از آنکه محتوای سایت را وارد کنید باید تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید. حالا می خواهید آن را بهبود یا کاهش دهید. این بود تمام آن چیزهایی که برای شروع یادگیری سئو لازم است بدانید. فِرِد نام الگوریتم دیگر گوگل است که وظیفۀ آن تمرکز روی حجم تبلیغات موجود در سایت و لینکهای خارجی است. این الگوریتم محتوای صفحات را بررسی میکند و تعداد لینکهای خارجی موجود در هر بخش را اندازه میگیرد؛ اگر صفحه مورد نظر دارای محتوای بیکیفیت باشد و در آن از تعداد زیادی لینک خارجی استفاده شده باشد، در برابر جریمۀ الگوریتم فرد قرار میگیرد. بنابراین پیش از ورود اطلاعات به سایت مطمئن شوید که کاربران از چه کلید واژهای برای کالا و خدمات شما استفاده میکنند. زمانی که از لینک سایت های معتبر استفاده می شود، سایت ما بهتر می تواند در صفحات نتایج جستجو نمایش داده شود. با استفاده از این ابزارها، توسعهدهندگان Front End با طراحان یا تحلیلگران تجربه کاربری، از نزدیک با هم همکاری میکنند تا مدلها یا وایرفریمهایی را از مرحله توسعه تا تحویل، آماده کنند. تکنیک های کاربردی Grey Hat SEO برای شما آماده کرده ایم.