• خانه
  • وبلاگ
  • معرفی روش های افزایش بازدید سایت به صورت طبیعی و 100 درصد رایگان – SEOEDU

معرفی روش های افزایش بازدید سایت به صورت طبیعی و 100 درصد رایگان – SEOEDU

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

تولید محتوا امروزه یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین راههای بازاریابی و افزایش کاربران در شبکههای مجازی و وبسایتها و شبکههای اجتماعی است. اگر برای انجام اینکار به کمک نیاز دارید از شرکتهای بازاریابی معتبر کمک بخواهید. همان طور که در ابتدای مقاله گفته شد پیشنهاد تولید محتوا قادر است کمک شایانی برای شما محسوب شود تا بتوانید با انگیزه و انرژی بیشتری در دستیابی به هدف، به راه خود ادامه دهید. زمانی که ویدیو خودتون رو با یه داستان شروع میکنین، طبیعتاً کاربران میخوان جمع بشن تا ببینن چه اتفاقی میفته. کاربران برای استوری خیلی سختگیرانه عمل میکنن. همین موضوعات باعث میشه تا کانال شما در الگوریتم به خوبی عمل کنه. فراموش نکنید که لینک سازی در داخل سایت باید به صورت مرتبط انجام شود، اینکه شما از مقاله آموزش فروش و بازاریابی، به صفحه تولید محتوا در سایت خود لینک بدهید برای گوگل زیاد خوشایند نیست. تولید محتوا در این شبکه باعث ایجاد یک منبع درآمد برای کاربران شده است. شما باید فیلمهای برتر رو به دقت نگاه کنین و به این فکر کنین که چه چیزی در این ویدیوها باعث شده تا بین کاربران بیشتر به اشتراک گذاشته بشن. با این کار در واقع کتابخانهای از محتوا ایجاد میکنین که باعث میشه بینندهها از یه ویدیو به ویدیو بعدی هدایت بشن.

برای حل این مشکل با ابزارهای موجود فیلمتون رو ادیت کنین. تولید محتوا در یوتوب خیلی ساده نیست اما با رعایت نکاتی در جهت بهینه سازی ویدیو میتونین رتبه خود رو در این موتور جست و جوی محبوب افزایش بدین. نظرات خودتون رو در جهت تولید محتوای بهتر در یوتیوب با ما به اشتراک بذارین. برای داشتن محتوایی با کیفیت مطلوب بهتره ویدیو خودتون رو ویرایش کنین. بعد با الگو برداری از اونها، فیلمهای بیشتری از این قبیل بسازین. بعد از گذراندن این دوره قادر خواهید بود کارهای بسیاری در زمینه ساخت سایت انجام دهید. بعد از مشخص شدن نوع محصول و دانستن هویت و هدف سایت، باید وارد مرحله دوم شوید. تولید محتوا در یوتوب باید با ایجاد علاقه در بینندگان شما همراه باشه. تولید محتوا در یوتوب با الگو برداری درست میتونه به شدت موفقیت آمیز باشه. اما به یاد داشته باشید استفاده ی بیش از حد از انکر تکست ها می تواند به شدت مضر باشد زیرا گوگل متوجه می شود که شما قصد دارید رتبه بندی ها را در یک کلمه خاص از به نفع خود بهبود دهید. با این حال از استفاده از لینک در نظرات غیرمفید و امضا خود خودداری کنید.

متن با کیفیتی که به خوبی فرمت بندی نشود، تجربه کاربری خوبی برای مخاطب ایجاد نمی کند و به همین دلیل گوگل تمایلی برای نمایش آن در رتبه های بالای نتایج جستجو ندارد. سرویس های کوتاه کننده بسیاری وجود دارند که می توانید از آن ها برای کوتاه کردن لینک های وبسایت خودتان استفاده کنید و یا اینکه از این لینک ها برای ساخت لینک در لایه های دو و سه (تقویت لایه اول و دوم مکان هایی که لینک ایجاد کردید) استفاده کنید. فروشگاهساز جوملا نیز مشابه وردپرس است، با این تفاوت که از پلاگین اختصاصی برای ساخت فروشگاه اینترنتی توسط آن استفاده شده است. تیم پشتیبانی قدرتمند سئو سایت ما، در همه حال جوابگوی نیاز شماست و با تمام توان شما را در حل مشکلات و بهینه سازی سایت شما یاری می کند. پروژههایی رو شروع کنین که به مشارکت بیننده نیاز دارن. با ما باشین تا تکنیکهایی برای بهینه سازی محتوای ویدیویی یوتوب رو یاد بگیرین. شما ممکنه دیده باشین که تولید محتوا در یوتوب با شروع یه داستان یا واقعیتی که کاملاً خارج از موضوع به نظر میرسه و سپس اتصال اون به موضوع اصلی چطوری پیش میره.

وقتی شما محتوایی رو ایجاد میکنین و اون رو پست میکنین دلتون میخواد بدونین که این محتوا تو همه دستگاهها مخصوصاً تلفنهای همراه که این روزها برای سرچ گوگل پرکاربردتر از دسکتاپ هستن، خوب دیده میشه و پیمایش اون راحته! اگه ویدیویی محتوایی شبیه به یک پروژه داره، بهتره ابتدا نتیجه نهایی رو نشون بدین. رعایت یه برنامه منظم با چندین پست در هفته میتونه کانال شما رو در الگوریتم به سرعت بالا ببره. شما میتونین با استفاده از این راهنما به راحتی در یوتوب تولید محتوا کنین. به شما توصیه میکنیم برای موفقیت تولید محتوا در یوتوب ، هفتهای سه بار یا بیشتر ویدیو ارسال کنین. مکث طولانی، پیچ و خم در صحبت کردن، پریدن از یه موضوع به موضوع دیگه (از این شاخه به اون شاخه پریدن) یا فقط کسل کننده بودن باعث میشه افراد برای دیدن فیلمهای جالبتر و بهتر، به دیدن ویدیوهای پیشنهادی بپردازن. مهم نیست که شما محصول می فروشید، خدمات ارائه میدهید، وبلاگ نویسی میکنید یا هر مورد دیگه ای، بهینه سازی برای موتورهای جستجو یک امر مهم است. اما موضوعی که در این گونه مواقع ذهن سئوکاران را درگیر می کند اینست که آیا آنها می بایست به همین پاسخ کوتاه اکتفا کنند یا موارد بیشتری را درباره سئو به طرف مقابلشان بگویند.