منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • معرفی بهترین ابزارهای رایگان و کاربردی سئو

معرفی بهترین ابزارهای رایگان و کاربردی سئو

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

در همین ابتدای توضیحات این بخش باید به این نکته اشاره کرد که سئو و بهینه سازی سایت در موتورهای جستجوگر به افزایش سرعت لود شدن یک تارنما کمک می کند ، اما برای شرح این پدیده قصد داریم تا سرعت مذکور را از منظری دیگر مورد بررسی قرار دهیم . دارید و این بخش را تکمیل کنید، عملا سئوی شما با دامین IR هیچ تفاوتی نخواهد داشت. بخش دوم خود به دو قسمت تقسیم شد. با بازگشت به اهمیت طراحی سایت و تأثیر آن در سئو باید بگوییم که چنانچه تنها زیبایی و جذابیت بصری این پایگاه برای مخاطبین یا خزنده های گوگل مهم بود ، با جستجوی هر کلید واژه ، در صدر نتایج مجموعه ای از سایت های فوق گرافیکی با طراحی های چشم نوازی را می دیدیم که کاربران خود را محو ساختارشان کرده و بدین ترتیب علاوه بر اینکه جنگ صدرنشینی میان زیباترین سایت ها بود ، عملیات سئوسایت نیز از حالت پیچیده و تخصصی فعلی خود به تنها طراحی های زیبا تقلیل می یافت .

با اینکه می توانستیم مدت زمان ماندگاری مخاطب در یک سایت را هم به عنوان سرفصلی مهم توضیح دهیم ، اما با وجود اینکه به این پدیده به نحوی در «نرخ دفع» و «صفحات دیده شده در هر مراجعه» پرداخته شده است ، از تکرار مکررات می پرهیزیم . البته همه آگاه هستیم که گوگل تنها موتور جستجو موجود نیست و چندین جستجوگر دیگه هم وجود دارند . وب سایت و محتواهایی که شما در وب سایت خودتان منتشر می کنید، همگی در موتور جستجو گوگل قرار دارند و در اصل شما اینجا حضور دارید تا بتوانید نیاز کاربران گوگل را برطرف کنید. گفتنیست که این عوامل زمانی سودآور خواهند بود که به خروجی مالی و فروشی قابل توجه منتهی شوند ، در غیر این صورت حتی حضور در جایگاه اول گوگل نیز برای ما مطلوب و کارساز نخواهد بود . تا زمانی که همه شرکت کنندگان با تکیه بر توانایی های خود و روش های جوانمردانه در پی بهبود جایگاهشان هستند می توان اینگونه پنداشت که در رقابتی عادلانه که نمایانگر صلاحیت و لیاقت های واقعی آن هاست گام نهاده ایم ؛ اما به محض اینکه یکی از آن ها روش های غیر اخلاقی پیش گرفت باید بدانیم که این رقابت به یک جنگ تمام عیار تبدیل شده است ؛ جنگی که چنانچه شما در آن از خود دفاع نکنید توسط دیگران مورد حمله قرار می گیرید و چنانچه اعلام آتش بس کنید داشته هایتان را از دست می دهید .

گفته می شود که در جنگ های فرسایشی یکی از راه های اتمام منازعات و پیروزی یک جبهه بر دیگری ، مصرف انرژی چند برابری نسبت به دشمنان در دوره ای مشخص می باشد ، راهکاری که به اتمام جنگ جهانی دوم ختم شد . این عوامل که سئوی تکنیکال نام دارند ، سبب می شوند تا از ابتدا تا انتهای کار ، خیالمان از زیر ساخت ها آسوده بوده و این شرایط پیش نیاید که به میانه راه برسیم و تازه متوجه شویم که اساس سایت ما برای بالا رفتن – بیش از حد فعلی – آماده نیست . با توجه به نتایج مندرج در جدول(3) چون آماره آزمون کای دو در سطح معناداری و درجه آزادی (CMIN/DF) از 05/0 کوچکتر است بنابراین مدل فوق از نظر خوبی برازش شرایط لازم را دارد. با در نظر گرفتن این عوامل حتی اگر خود شما نیز جای گوگل باشید به راحتی این تصمیم را می گیرید که این گونه وبسایت ها استحقاق حضور در جمع بهترین ها و نتایج صفحات نخست را نداشته و آن ها را به صفحات دورتر تبعید می کنید ؛ دلیل این کار هم بدیهیست ، چرا که می خواهید میدان برای حضور سایت هایی با مطالب بهتر و بیانی شیواتر هموار شده و فردی که برای یافتن پاسخی مطلوب و کاربردی به شما مراجعه می کند ، در همان بدو امر با جوابی قابل قبول مواجه شود .

می دانیم که گوگل برای ارزیابی یک سایت و صدور اجازه حضور آن در صدر نتایج خود عوامل متعددی را مورد بررسی قرار می دهد که در این بین نرخ دفع ، درصد خروج کاربران از سایت یا Bounce Rate یکی از مهمترینشان می باشد . نرخ خروج در حقیقت نسبت بستن تب یا پنجره یک وبسایت در لحظات اولیه ورود به آن (خروج از سایت) به نسبت کل ورودی های آن می باشد . زمانی که کاربری وارد یک سایت می شود ، چنانچه مطلبی نظرش را جلب کرده و با موضوعی که مورد تجسس وی قرار گرفته ارتباط داشته باشد ، سبب می شود تا این فرد مدت زمان بیشتری را در سایت سپری کرده و از این مطلب یا مطالب مرتبط با آن استفاده کند . بدیهیست که هرچه میزان این رضایت بیشتر بوده و فرد مطالب قابل قبول و کاربردی بیشتری را ببیند ، این زمان نیز افزایش می یابد . علاوه­براین، نیروی انگیزشی هر فرد به سوی رشد و خودشکوفایی است. در سئو سایت کسب و کارهای کوچک و به هنگام کار بر روی گزاره های ساده و عباراتی طولانی تر ، شاید همینکه محتوای خوبی تولید کرده و استراتژی خاصی تا رسیدن به اهدافمان تدوین کنیم برای رسیدن به جایگاه ایده آلِمان کافی باشد ، اما با تغییر این شرایط و حرکت به سوی کلیدواژه هایی پر طرفدارتر ، رقبای ما نیز آرام ننشسته و آنان نیز به نوبه خود در این مسیر فعالیت هایی می کنند .