مبانی رویکردی در تألیف کتاب دانشگاهی «مکالمة زبان عربی

محتوای با ارزش افزوده: “محتوا سلطان است” بیشتر به سئو کلاه سفید اعمال می شود. یکی از جنبه های روشن سئو، تکنیک های کلاه سفید است. اولین مورد می گوید: سایت هایی که لینک های قابل اعتمادی دریافت می کنند قطعا نمرات بالاتری نسبت به سایت هایی دارند که لینک های بحث برانگیز دارند. باید بدانید که بنر تبلیغاتی در چه سایزی بهترین نتیجه را دارد و حتی کاربر به کدام سایز بنر بیشتر توجه میکند. انتخاب اندازه اشتباه، ممکن است میزان اثرگذاری تبلیغات شما را کم میکند. شاید یکی از مهمترین دلایلی که باعث شده از این اندازه بنر در میان وبسایتها بیشتر استفاده شود، جایگاه استفاده از آن باشد. پس از بررسی این وبسایتها به این اندازهها رسیدیم. اما بررسی ما در کادرنو در مورد پرنمایشترین و پراستفادهترین سایز بنر در وبسایتهای برتر ایرانی، نتیجهای کمی متفاوت نسبت به نمودار جهانی آن دارد. طبق بررسی کادرنو و همانگونه که در جدول زیر مشاهده میکنید، پرنمایشترین و پراستفادهترین سایز بنر در وبسایتهای برتر ایرانی از نظر رتبه الکسا، اندازه 728 در 90 است، که این بنر در نمودار جهانی رتبه دوم را دارد. اما باید بدانید، این روش تنها با داشتن استراتژی درست و همچنین انتخاب سایز مناسب برای انتشار، نتیجه دلخواه را میدهد.

از نگاه اسلام، انسان در برابر خداوند مسؤول است و در معاد، نتیجه کار خودش را میبیند. ۴ برابر بیشتر کاربران ترجیح می دهند ویدیویی درباره یک محصول تماشا کنند تا اینکه در مورد آن مطلب بخوانند. به عنوان مثال، ممکن است هنگام بازدید شخصی از یک دستگاه تلفن همراه، اندازه وبسایت خود را کوچک کنید. برای مثال، اگراین مقاله ما بر چیز دیگری متمرکز باشد، به عنوان مثال انواع مختلف و بهترین روشهای محلی سازی سئو ، بیشتر جستجوگران صفحه را ترک می کنند. مسابقات اینستاگرامی به عنوان یکی از موثرترین و پربازدهترین روشها برای افزایش بازدیدکننده و فالوور شناخته میشوند. حالا ما از lsi ها چطور استفاده کنیم؟ در مورد اندازه 300 در 250 نیز نی نی سایت با 6 بار استفاده، بیشترین میزان تکرار این اندازه را دارد و در نهایت وبسایت چطور نیز بیشترین تکرار از اندازه 300 در 100 را، در وبسایت خود دارد. این بنر در وبسایتهای برتر ایرانی 18 بار تکرار شده است که در وبسایتهای با رتبه الکسا 1 تا 20، هفت بار، در وبسایتهای با رتبه الکسا 20 تا 40 چهار بار و در نهایت وبسایتهایی که الکسای آنها بالاتر از 40 است، 7 بار از این اندازه بنر استفاده شده است.

وبسایت دیجیاتو با سه بار استفاده از اندازه 728 در 90 در وبسایت خود، بیشترین استفاده از این اندازه را در این لیست در اختیار دارد. اما اگر بخواهیم میزان تکرار پرنمایشترین اندازه بنر، یعنی اندازه 728 در 90 را در میان کل وبسایتهای برتر ایران بررسی کنیم، به وبسایت دیجیاتو خواهیم رسید. در این بررسی میزان استفاده از جایگاههای افقی 18 و میزان استفاده از جایگاه های عمودی 15 بوده است. براین اساس سازوکارهای تولید محتوای فاخر برای بیش از 10 کتاب درسی و بازبینی و به­روزرسانی دو واحد درس «آشنایی با ارزش­های تربیتی دفاع مقدس» برای تمام رشته ­های دانشگاه فرهنگیان تشریح شده و آسیبشناسی راهبردی در دو حوزۀ «برنامه­ های درسی و آموزشی» و «عوامل ساختاری و سازمانی» به عمل آمده و در نهایت پیشنهادهایی ارائه شده است. در واقع انتخاب اشتباه، ممکن است کاری کند تا به صورت تمام و کمال به هدف خود نرسید. در این مقاله همراه کادرنو باشید، تا 22 سایت برتر ایرانی از نظر رتبه الکسا را بررسی کنیم و ببینیم این وبسایتها از چه سایزی برای نمایش بنرهای تبلیفاتی در سایت خود استفاده میکنند. چه چیزی بهتر از آن که جایی تولید محتوا کنیم که حتی شده 10 درصد از این آدمها ما را ببینند، با کسبوکار ما آشنا شوند یا حتی بتوانیم تأثیر کوچکی روی آنها بگذاریم.

مزیت این کارتها این است که به نسبت کارتهای معمولی به دلیل همان سلفون براق دارای استحکام بالایی هستند و بر اثر تماس با دست رنگهای چاپی آن تغییر نمیکند. در تمام وبسایتها موجود در این بررسی، بیشترین جایگاهی که از اندازه 728 در 90 استفاده شده است، در بالای صفحه یا همان هدر سایت است. اندازه بیلبوردی یا همان 970 در 250 و 944 در 150 نیز، میتوانند جزء گزینههای مناسب شما برای نمایش تبلیغات باشند، زیرا در میان جایگاههای برتر، این دو نیز مانند 728 در 90 در قسمت بالای سایت و هدر قرار میگیرند و هم در نسخه موبایل و هم در دستاپ، به محض ورود به وبسایت دیده میشوند. در این جدول این اندازهها به ترتیب رتبه وبسایتها و میزان ترافیک بیشتری که ممکن است داشته باشند، آورده شدهاند. اعدادی که در نمودار بالا آورده شده است، تنها میزان جایگاه آنها در این وبسایتها است و میزان تکرار آنها در این جدول آورده نشده است.