این نقطه، نشان می دهد که ارزش لینک سازی داخلی در سئو فرارتر از سئو است. با یک استراتژی برای لینک سازی داخلی در سئو سایت خود، می توانید نشان دهید که کدام یک از مطالب مرتبط هستند و کدام یک از مقالات شما بیشتر آموزنده و با ارزش هستند. مثلا در همین مقاله ما در مورد “الگوریتم های گوگل”، “سئو و بهینه سازی”، ” خزنده های گوگل” و چیزهای دیگر صحبت کردیم، که با محتوای این مقاله همپوشانی دارند. ۱. محتوای فراوان تولید کنید. در مراحل بعدی با استفاده از اپلیکیشنها یا نرمافزارهای تدوین میتوانید بخشهای مورد نظر خود را برش بزنید و از فایل دانلود شده استفاده کنید. تماس با ما: این یک اشتباه رایج بسیاری از کسانی است که بازاریابی محتوا را به تازگی شروع کرده اند. هنگام لینک سازی، کاربر و مفید بودن لینک را در نظر بگیرید و سعی نکنید با حقه زدن موتورهای جستجو را به اشتباه بیاندازید. عصاره لینک (Link juice) یک فاکتور رتبه بندی موتورهای جستجو است این فاکتور بر مبنای ایده ای است که بعضی از لینک ها ارزش و اعتبار خود را از یک سایت به سایت دیگه میبرند. به نظر بنده این موضوع اهمیتی ندارد چرا که تا وقتی تعداد لینک ها به حدی زیاد نباشد که غیرطبیعی جلوه کند و مفید باشد، روی انکرتکست مرتبط قرار گیرد و به صفحه با ارزش دیگری وصل شود، نه تنها ضرری ندارد بلکه بسیار مفید خواهد بود.
هرچه تعداد لینک ها به صفحات دیگر بیشتر باشد، استراتژی لینک سازی داخلی شما قوی تر خواهد بود. هر یک از این دو مورد وابسته به مورد دیگر است. صفحه اصلی : بسیاری از وبسایت ها تعداد زیادی لینک به صفحه اصلی خود می دهند. ۳. به صفحات اصلی سایت لینک ندهید. این در حالیست که گاهی در صفحه سوم یا چهارم گوگل بوده و تنها چند پیچ بزرگ را تا رسیدن به مقصد اصلی بر سر راه خود دارید ؛ لذا باید با تمام توان و داشته هایتان به پیش بتازید . مسلماٌ استفاده کردن از این نوع لینک ها ضرری به سایت شما نمی رساند ولی اگر قصد افزایش رتبه و دیده شدن در گوگل را دارید این روش را به شما توصیه نمی کنیم. ولی در بازاریابی دیجیتال از نوع آنلاین این ۲ نکته منفی وجود نخواهد داشت زیرا بسیار دقیق قابل هدفگیری و قابل سنجش میباشد.
شاید سوال براتون به وجود بیاد که واقعا چجوری می تونه این روش اثرگذار باشه؟ وجود یک وب سایت برای مراکز آموزشی از الزامات اولیه آنها به شمار میآید چه علاوه بر معرفی مرکز آموزشی به دانشجویان و متقاضیان باعث تعامل هر چه بیشتر آنها با مرکز خواهد شد. جهت پاسخ به سؤال دوم پژوهش مجدداً از آزمون T تک نمونهای استفاده شد و نتایج آن در جدول 9، قابل مشاهده است. فقط احتمال بالا آمدن آن صفحه پایین می آید. بیشتر اطلاعات و استراتژی های لینک سازی تا حدودی مصنوعی به نظر می رسند و اصل قضیه این است که: “لینک سازی داخلی قدرت میانگین سایت برای نمایش در نتایج جستجو را بالا می برد. 3. اعتبار صفحات (PA) و قدرت رتبه بندی را میان صفحات سایت توزیع می کند. اگر از روش ها و تکنیک های موجود در این پست استفاده کنید، هم گوگل و هم کاربران، سایت شما را بهتر درک می کنند، که به نوبه خود شانس رتبه بندی شما را افزایش می دهد.
از آنجایی که می خواهند ورود کاربر را به تماس گرفتن با شرکت منجر کنند، در انتهای مطلب انکرتکستی مانند “برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید” را به صفحه تماس با ما لینک می کنند. در مدل ایجاد شده توسط نرمافزار، معیار تقسیم شاخهها بر اساس شاخص جینی(Gini Index) با حداکثر عمق 20 انتخاب و درخت به زیرشاخههایی شکسته شد و محل نشر کشورها در رأس درخت تصمیم C5.0 قرار گرفت. شرکت الکسا در سال ۱۹۹۶ توسط کارآفرینان آمریکایی بریستر کاله (Brewster Kahle) و بروس گیلیات (Bruce Gilliat) بنا نهاده شد. اگر در وب سایت خود صفحاتی دارید که بازدید بالایی دارند و از این این صفحه کاربران به شما تماس گرفته اند، حتما از این به این صفحات لینک دهید. این روش امکان بازدید از سایت را بالا میبرد. یکی از این تأثیرات تلفیق تقسیمبندیهای ذکر شده براساس زمان و مکان انجام فعالیتهای کاری با استفاده از زیر ساختهای اطلاعاتی و ارتباطی است. در ادامه مورد سوم را با هم بررسی می کنیم، اینکه چطور لینک سازی داخلی می تواند اعتبار و رتبه بندی را میان صفحات یک وبسایت توزیع کند. گوگل به بررسی های مثبت کاربران اهمیت می دهد و از آن ها استفاده می کند تا وضعیت شهرت و محبوبیت سایت شما را بسنجد.