منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • صفر تا صد تولید محتوای خوب برای سایت. سامانه دایا ورک

صفر تا صد تولید محتوای خوب برای سایت. سامانه دایا ورک

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

البته این چون NoFollow استش، سئو خوبی را برای شما میشود گفت ندارد ولی حداقل باعث میشود کلیک شود روی این لینکها و افراد وارد سایت شما شوند و درنهایت یک سری مخاطب و یا حتی خریدار جذب سایت شما میشوند و میتونید فروش بیشتری داشته باشید. یعنی به سایتهای دیگه اجازه میدهد، محتوای سایت شما را در سایت خودشان نشان بدهند، که این موضوع باعث میشود شما لینک بخورید و اخبار و مطالب وبسایتتان در جاهای مختلف پخش شود و درنهایت ورودی بیشتری داشته باشید و مخاطبین بیشتری جذب کنید. منتشر شدن در یک منبع معتبر خود دال بر کیفیت بالای محتوای شماست و در نتیجه توجه بیشتری را جلب میکند. البته با کمی کدنویسی و در نتیجه نمایش مطالب و محتوای سایت را در نتایج جستجوی گوگل بهتر و جالبتر خواهیم کرد. 1) مبادلهی ارز خارجی و ارائه خدماتی نظیر ویسوآپ: ویسوآپ به کاربران خود در کشورهای مختلف اجازه میدهد با هم تعامل کرده و ارز خود را با نرخ مشخص محلی، مبادله کنند.

همانطور که بیان شد اگر بتوانید به صورت حرفه ای محتوا تولید کنید و از هر نظر محتوایی تولید کنید که مورد قبول گوگل باشد دیگر نیازی ندارید که خود را درگیر سئو کنید. تا اینجا ابزارها و امکانات یوآست سئو را بررسی کردیم و در انتها بخش لایسنس و تغییر مسیر هاست که در جلسه دیگر مفصل توضیح خواهیم داد. با این حال ، محتوای وب سایت باید آنقدر قانع کننده باشد که وب سایت های دیگر به آن پیوند داده و به روش های دیگر به آن اشاره کنند. براحتی می توان درآمد یک شرکت را با رسم نمودار و کمی توضیحات تحلیل و به نمایش گذاشت . علاوه بر این اگر یک نفر مثلاً کلمه دوره جامع سایت برتر را هم در گوگل سرچ کند، سایت ما به شکل زیر براش نمایش داده میشود و بهصورت فارسی مسیر این پست را برای کاربر نشان میدهد، که ما دوباره در اسکیمای گوگل هم به این میگیم BreadCrumbs. این بخش شامل 4 بخش اصلی است که در بخش اول که درون ریزیبرون برونبری است میتونیم از تب های مختلف تنظیماتی را وارد یا خارج کنیم و در سایت دیگری استفاده کنیم مثلا برای ریدایرکت ها و تغییر مسیرهاتون یک فایل بهتون میده که میتونید ایمپورت یا اکسپورت کنید.

یعنی در آن مسیر راهنمایی که نمایش داده میشود، آخرین صفحه که همان صفحهای است که الان داخل آن هستیم Bold باشد، این برای سئو سایت بهتر است، درواقع میشود گفت یک درصد خیلی تأثیر مثبت دارد. در این بخش میتوانید مشخص کنید که طبقهبندی پستها را طبق چی نمایش بده، یعنی نوشتهها و محصولات را بر اساس دسته یا برچسب آنها نمایش بده، که میتوانید گزینه موردنظر خود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که قالب شما و پلاگین های دیگهای که نصب کردید، مسیر راهنما را فعال نکرده باشند و درصورتیکه فعال کرده بودند آن مسیرهای راهنما را غیرفعال کنید، یا در تنظیمات قالب خود غیرفعال کنید و از مسیر راهنمای یواست سئو استفاده کنید. برچسب ها را هم اگر استفاده میکنید روی بلی قرار دهید و در آخر کلاس های حمل و نقل را به دلیل این که استفاده ای نداریم غیرفعال میکنیم مثلا کسی در گوگل سرچ نمیکند ارسال رایگان محصول در شیراز و چون سرچ نمیشه ما این را غیر فعال میکنیم و جعبه متا را هم مخفی میکنیم. البته نباید صفحه ی محصول را با اطلاعات غیرضروری بمباران کنید.فقط بر روی نیازهای مشتریان تمرکز کنید و اینکه محصول چه قایده ای برای آنها دارد؛ نه اینکه دلایل برتری شرکت و فروشگاه خود را مطرح کنید.

بعد از ظاهر جستوجو به بخش میزفرمان جستوجو یا Search console میپردازیم که در این نسخه فعلی که تا امروز آخرین نسخه است، این بخش غیر فعال شده و ممکن است که در آینده و آپدیت های بعدی این محصول این بخش بازگردد و شاید برای همیشه حذف شود. سئو داخلی شامل همه تکنیک هایی است که درون سایت انجام می شود تا محتوای ما در صفحات گوگل رتبه بهتری بگیرد. چون نویسنده وقتی ببینه که داره وقتش زیاد از حد سر این 2 تا موضوع گرفته میشه سریع از کارش میزنه و اونقدری وقت میذاره که براش به صرفه باشه. بایگانی نویسنده را غیرفعال میکنیم چون کسی نمیآید سرچ کند نوشته های رضا حسینی راد در میهنوردپرس. این دادهها برای فعالیت ضروری مهم هستند؛ اما وقتی نتوان آن را تجزیه و تحلیلکرد،هیچ ارزشی نخواهند داشت.برای مثال اگر سئوکار متوجه میشود که بیشتر کاربران ورودی از شهر ساری هستند و همچنین بیشتر از همه کالای خاصی را خریداری میکنند، بهتر میتواند در خصوص کلمه کلیدی و تدوین استراتژی تبلیغاتی و همچنین بازاریابی تولید محتوا، برنامه ریزی کند.