
در یک بازار حقوقی رقابتی که در آن شرکت های حقوقی مستقر فراوان هستند، وکلای محلی باید در صورت امکان از تمام ابزارهای موجود در جعبه ابزار بازاریابی آنلاین خود استفاده کنند. یکی از بهترین راهها برای یک وکیل یا شرکت برای افشای نام خود، سرمایهگذاری در تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC) مانند Google AdWords است. در اینجا شش نکته مفید PPC وجود دارد که باید هنگام استفاده از تبلیغات جستجو برای ترویج فعالیت خود به خاطر داشته باشید:
1. ساختار کمپین PPC اهمیت دارد
با AdWords، میخواهید تا حد امکان خاص باشید – هرچه مرتبطتر با پرس و جوی جستجو باشد، کیفیت تبلیغ بالاتر باشد، احتمال بیشتری برای دستیابی به تبلیغات برتر خواهید داشت. هر کسب و کار و کمپین متفاوتی است، اما اگر قصد دارید خدمات حقوقی خود را تبلیغ کنید، کمپین خود را مانند طراحی وب سایت خود طراحی کنید.
هر کمپین را بر اساس حوزه تمرین و هر گروه تبلیغاتی را بر اساس مسائل حقوقی خاص (اصطلاحات رایجی که افراد جستجو می کنند) تقسیم کنید. بهترین کمپین ها صفحات فرود برای هر گروه تبلیغاتی خواهند داشت. نمونه ساختار AdWords:
پویش | گروه های تبلیغاتی | صفحات فرود تبلیغاتی |
وصیت نامه و املاک | برنامه ریزی املاک | example.com/wills-estates/estate-planning |
اداره املاک | example.com/wills-estates/estate-administration | |
یک امانت زنده | example.com/wills-estates/living-trust | |
وصیت نامه آخر | example.com/wills-estates/last-will-and-testament |
راه اندازی کمپین ها به این روش به شما این امکان را می دهد که در تلاش های بازاریابی خود سازماندهی بیشتری داشته باشید و همچنین در نحوه تفسیر نتایج آن تلاش ها سازماندهی بیشتری داشته باشید. به دلیل خاص بودن ساختار این گروه تبلیغاتی، میتوانید تقاضای واقعی خدمات خود را در منطقه بازار خود مشاهده کنید، اصطلاحات جستجوی مشتری را اصلاح کنید (بر خلاف اصطلاحات حقوقی)، و فرصتهای خاص تری برای بهبود ارائه دهید.
در چنین بازار قانونی شلوغی، باید تا آنجا که ممکن است در مقابل مشتریان بالقوه خود باشید. آنها گزینه های زیادی دارند و برای بیشتر بازار، پیشنهادهای ارزش شرکت حقوقی یکسان به نظر می رسند. گاهی اوقات تنها راه برای متمایز شدن این است که تا زمانی که ممکن است در مقابل مشتری خود بمانید، در حالی که آنها تصمیم خود را می گیرند. بازاریابی مجدد که به آن هدف گذاری مجدد در سایر پلتفرم های تبلیغاتی نیز می گویند، راهی عالی برای انجام این کار است!
با استفاده از یک پیکسل یا کد اضافه شده به یک وب سایت، کمپین های بازاریابی مجدد تبلیغات را به مشتریان بالقوه ای که قبلاً به وب سایت یا برنامه تلفن همراه شما مراجعه کرده اند، ردیابی کرده و نشان می دهد. اگر یک مشتری بالقوه وب سایت شما را بدون تبدیل ترک کند، می توانید از مخاطبان بازاریابی مجدد برای جذب مجدد آنها استفاده کنید. این مخاطبان به حفظ برند شما (به جای رقبا) با هدف بازگرداندن آن مشتریان بالقوه به سمت شما یا وب سایت شما به امید فروش کمک می کنند.
انجام کمپین های بازاریابی مجدد آسان است، به بودجه زیادی نیاز ندارد (چند صد دلار در ماه احتمالاً تنها چیزی است که نیاز دارید)، و حتی می توان مخاطبان بازاریابی مجدد را به کمپین های فعلی شما اضافه کرد. این یک راه عالی برای پرورش پایگاه مشتریان فعلی شما، افزایش فروش و به حداکثر رساندن تلاش های بازاریابی مداوم شما است.
3. کمپین خود را تا حد امکان تکمیل کنید!
هنگامی که یک کمپین قانونی PPC راه اندازی می کنید، یک “پاداش تکمیل” بسیار خوب وجود دارد. برای کسانی که با مرجع بازی های ویدیویی آشنا نیستند، منظور من این است که می خواهید تا حد امکان عناوین، توضیحات، تصاویر، ویدیوها و دارایی های خود را که به عنوان پسوند تبلیغات نیز شناخته می شوند، تکمیل کنید.
اگرچه ممکن است گاهی خسته کننده به نظر برسد، اما تکمیل هر جنبه از کمپین به شما برتری در عملکرد کمپین شما می دهد. موتورهای جستجو در واقع کمپین شما را تقویت می کنند. اگر این عناصر را تکمیل کنید، به احتمال زیاد نسبت به کمپین هایی با قیمت مشابه که تنها 75 درصد کامل شده اند، رتبه بالاتری خواهید داشت.
یک بار دیگر، پر کردن همه متغیرها در کمپین قانونی PPC، املاک بیشتری به شما می دهد. در مثال یک زیر، می بینید که آگهی برتر دارای متن بسیار بیشتری نسبت به موارد زیر است، بنابراین فضای بیشتری را اشغال می کند و در مقایسه با آن برجسته می شود.
مثال اول:

اگر به مثال دوم نگاه کنید، آگهی عمیق تری با لینک های سایت و پسوندهای تصویر خواهید دید. این همان چیزی است که باید هنگام ساخت کمپین های تبلیغاتی قانونی خود به دنبال آن باشید.
مثال دو:

4. از برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل استفاده کنید
گوگل تعدادی ابزار عالی دارد که می توانید از آنها برای بهبود عملکرد کمپین های تبلیغاتی قانونی خود استفاده کنید. پیشنهاد میکنیم از برنامهریز کلمات کلیدی Google برای کمک به ساخت و بهینهسازی گروههای تبلیغاتی خود استفاده کامل کنید.
برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل به شما این امکان را می دهد که در یک وب سایت و/یا کلمات کلیدی را که می خواهید برای آن پیشنهاد بدهید قرار دهید و سپس هزینه به ازای هر کلیک، حجم جستجوی تاریخی را در اختیار شما قرار می دهد و حتی کلمات کلیدی جدیدی را در اختیار شما قرار می دهد که شاید فکرش را نمی کردید. اگر مطمئن نیستید که چگونه با تحقیق کلمات کلیدی شروع کنید، این یک ابزار عالی است.

5. CPC: در مورد هزینه کردن هوشمند باشید
استفاده از ساختار کمپین مانند مثال در اولین نکته ما می تواند به شما کمک کند هزینه به ازای هر کلیک (CPC) خود را پایین نگه دارید. به عنوان مثال، “وکلای طلاق رالی NC” 26.88 دلار CPC ارزش دارد. اما یک کلمه کلیدی برای یک موضوع حقوقی خاص تر بسیار پایین تر است و “وکیل طلاق” فقط 6.84 دلار ارزش دارد. این تاکتیک به شما کمک میکند تا بیشترین بهره را از دلار بازاریابی خود ببرید و با پسران بزرگتری که روی کلمات کلیدی بسیار گرانتر پیشنهاد میدهند، رقابت کنید. متصل: هزینه اجرای تبلیغات Google PPC برای شرکت های حقوقی چقدر است؟
6. تبلیغات هوشمند همیشه آنقدر هوشمند نیستند
اگر تجربه زیادی در زمینه تبلیغات جستجو ندارید و در تلاش برای شروع هستید، ممکن است با کمپین های تبلیغاتی هوشمند روبرو شوید. در حالی که راه اندازی این کمپین ها با تجربه کم یا بدون تجربه بسیار آسان است، اما از نظر بهینه سازی کنترل زیادی را ارائه نمی دهند.
شما اساساً می خواهید که گوگل بدون اینکه مستقیماً با شما صحبت کند، تجارت و مشتریان خاص شما را درک کند. اگرچه الگوریتم یادگیری ماشین گوگل کاملاً پیشرفته است، اما هنوز نمی تواند تعیین کند که آیا کلیک مشتری بالقوه واقعاً قصد دارد شما را برای خدمات حقوقی خاص خود استخدام کند یا خیر. به احتمال زیاد یک کمپین تا حدودی بی اثر با تعداد زیادی کلیک هدر رفته خواهید داشت.
اگر تصمیم دارید این کمپین های هوشمند را به عهده بگیرید، مطمئن شوید که کلمات کلیدی شما به خوبی بررسی شده اند و اهداف تبدیل شما به درستی تنظیم شده اند. کلمات کلیدی و تبدیل های دقیق می توانند به بهبود عملکرد گزینه های تبلیغاتی کاملاً خودکار مانند کمپین های هوشمند و حداکثر عملکرد کمک کنند.
نکته حرفه ای: PPC DIY نیست.
در چنین فضای رقابتی با سایر مشاغل با بودجه های بسیار بیشتر که از AdWords برای به رسمیت شناختن برند و هدایت کسب و کار جدید استفاده می کنند، جایی برای خطا وجود ندارد. اینجاست که متخصصان PPC – مانند بازاریابان دیجیتال در TheeDigital – می توانند ارزش فوق العاده ای به استراتژی بازاریابی شما بیافزایند.
ما تجربه گسترده ای در بسیاری از بخش های حقوقی داریم و مشتاقیم که به شما در کشت سرب و اهداف فروش کمک کنیم.