یکی دیگر از مهم ترین سودهای استفاده یک دوره خصوصی آموزش سئو این است که شما می توانید به همان میزان که رتبه صفحات خود را افزایش می دهید، اعتبار کسب و کارتان نیز بیشتر خواهد شد. پاسخ ساده است؛ طبیعی است که کاربری که وب سایت شما را در رتبه های برتر مشاهده و روی لینک شما کلیک کرده است، می خواهد اطلاعات بیشتری در مورد کسب و کار و برندتان به دست بیاورد. علت این است که مردم از موتورهای جستجو برای کسب اطلاعات استفاده می کنند؛ در نتیجه اگر شما بتوانید یک وب سایت ایجاد کرده و آن را با استفاده از تکنیک های دوره آموزش سئو، بهینه کنید، برای مدت زمان بسیار طولانی، به صورت سنتی، فروش خواهید داشت. در دوره آموزش سئو می آموزید که این عبارات را به بهترین شکل ممکن انتخاب کرده و برای هر کدام از آن ها، رنک 1 گوگل را کسب کنید. شما ممکن است انتخاب کنید که برای بهینه سازی صفحات خود یک بار برای یک شرکت خدمات سئو معتبر برای مشاوره ساعتی مشخصی هزینه کنید.
اشخاصی که در منزل یا دفتر کار خود به صورت حقیقی طراحی سایت یا برنامه نویسی انجام می دهند به دلیل نداشتن هزینه های سربار که مربوط به شرکت های طراحی سایت می شود معمولا قیمت های مناسب تری به مشتری پیشنهاد می دهند اما نکته ی مهمی که باید به آن دقت کنید این است که اشخاص حقیقی ممکن است نتوانند پشتیبانی طولانی مدت و باکیفیتی به شما ارائه دهند و پس از مدتی آن طور که شما انتظار دارید در دسترس و پاسخگویی برای رفع مشکلات و نیاز های شما نباشند. البته این آمار بیشتر برای وب سایت های فروشگاهی صدق می کند؛ با این حال ما در دوره آموزش سئو به شما تکنیک هایی را می آموزیم تا بتوانید این 40 درصد را جذب کرده و آن را به عددهای بالاتر تغییر دهید. یادگیری تکنیک های دوره جامع آموزش سئو، به شما این امکان را می دهد تا به راحتی تبلیغات پولی را شکست دهید! دوره جامع آموزش سئو شامل برترین تکنیک های بهینه سازی سرعت وب سایت است که با پیاده سازی آن ها می توانید در سریع ترین زمان ممکن، به رتبه های برتر دست پیدا کنید. فرض کنید که دارای یک کسب و کار سنتی هستید؛ آیا مشتریان قبل از اینکه خریدی از شما انجام دهند، در مورد آن به صورت آنلاین جستجو می کنند؟
اما جای هیچ نگرانی نیست؛ شما با پیاده سازی یک استراتژی سئو مناسب، می توانید به راحتی کسب و کار خود را ارتقا دهید. اجازه دهید که با یک مثال لینک بیلدینگ را شروع کنیم: فرض کنید که شما وارد یک خیابان شده اید و به دنبال راهی هستید که از طریق کوچه به خیابان موازی و کناری خود بروید. اگر به تازگی یک کسب و کار را راه اندازی کرده اید، حتما متوجه این قضیه شده اید که قرار گرفتن در بین شرکت های بزرگ و قدرتمند در نتایج جستجوی گوگل، امری بسیار دشوار است. بعد از اینکه مفاهیم بهینه سازی وب سایت را آموختید، متوجه خواهید شد که با عبارات کلیدی بسیار گسترده روبرو هستید. به عنوان مثال : هزاران کلمه کلیدی پرترافیک مانند “backlink checker” وجود دارد که می توانیم رتبه خود را برای آن، با صرف میلیون ها دلار افزایش دهیم. پس امکان دارد 2 سایت به صورت مساوی روزی 2000 بازدیدکننده داشته باشند اما به صورت میانگین در سایت اولی هر بازدید کننده 2 صفحه سایت را مشاهده می کند و در سایت دومی هر بازدید کننده 6 صفحه را مشاهده می کند، این 2 سایت به هیچ عنوان رتبه الکسای یکسانی نخواهند داشت و قطعا سایت دوم رتبه ی بسیار پایین تری از سایت اول خواهد داشت.
قطعا خود شما این نکته را از بخش های قبلی فهمیده اید؛ سئو وضعیت کلی تجربه کاربری وب سایت شما را بهبود می دهد. توجه کنین که این روزها گوگل بسیار بیشتر به تجربه کاربر در سایت شما و قصد کاربر در پشت سر جست و جو توجه داره. هر کدام از ما که در گوگل سرچی انجام میدهیم، در حقیقت یک سوال داریم و دنبال جواب خود هستیم پس باید در طول مقاله به تمام سوالات مرتبط با موضوع آن مقاله پاسخ دهیم تا کاربر هر سوالی که در آن زمینه دارد را پاسخش را دریافت کند. اگر صاحب یک وب سایت فروشگاهی باشید، هرچه بیشتر کاربر در سایت حضور یابد، احتمال انجام خرید توسط او نیز بیشتر خواهد بود. به عنوان یک نویسنده محتوا، کار شما تنها ایجاد محتوای خوب نیست. PMID خلاف DOI تنها از اعداد تشکیل شده و در حال حاضر شامل 8 عدد است. یکی از سختترین قسمتهای سئو محلی، تعیین رتبهبندی هر مکان است، به ویژه در صورتی که گوگل سرسختانه بخواهد از نتایج بدست آمده در رابطه با موقعیت شما استفاده کند. خود شما چند مرتبه در نتایج جستجو، تبلیغات پولی را رد کرده و از اطلاعات لینک های بعدی استفاده کردید؟