منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • سئو کلاه سیاه چیست و چرا برای سایت خطرناک است؟

سئو کلاه سیاه چیست و چرا برای سایت خطرناک است؟

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

در واقع تقابل خیر و شر در سئو است. هر ساله فضای تولید محتوا در کشور با تفاوتهایی همراه میشود و تقریبا قوانین به روز جایگزین تمامی قوانین قبلی میشوند. جستجوی اختصاصی یا اصطلاحا Private Search روشی از جستجو است که شما از طریق آن میتوانید نتایج واقعی کلمات هدف خود را ببینید، وقتی شما چندین بار وارد سایتی میشوید، اصطلاحا در کش مرورگر یا سیستم شما ثبت میشود و زمانی که کلمات مرتبط به آن سایت را سرچ میکنید آن سایت در نتایج بالایی به شما نمایش داده میشود، پس اگر میخواهید از نتایج واقعی وب سایت خود باخبر شوید باید از یک سرچ پاک و خالی از کش استفاده کنید. علاوه بر بر ارائه­ی راهنمای نشانه­ های خلاقانه و تُن صدا، آن­ها باید ایده ی خوبی از مرزهای قابل قبول برای برند ارائه می­دهند. متاسفانه، هنوز بساری از بازاریابان برند تحت تاثیر این توهم هستند که مشتریان برند آن­ها را دوست دارند.

همچنین این آزمونها را میتوان با توجه به موضوع اصلی سایت در دسته بندیهایی قرار داد. در زیر لیستی از معیارهای متداول استفاده شده است برای اینکه کدامیک را استفاده کنید، به محتوای اندازه­گیری شده و اهداف آن محتوا بستگی دارد. و بیش از هر فاکتور دیگری به این عامل بستگی دارد. قطعا پاسخ خیر است و اگر مخاطب نتواند محتوای ما را ببیند، بهترین محتوای دنیا هم به هیچ دردی نمیخورد. بیایید فرض کنیم که صاحب بهترین محصول دنیا هستید یا بهترین خدمت روی کره زمین را ارائه میدهید، و از طرفی بهترین محتوای دنیا را نیز تولید کردهاید، با رعایت تمامی اصول سئوی وبسایت و… نیم فاصله را رعایت کنید. این قسمت از تولید محتوا یکی از مهم­ترین مرحله از تولید محتوا است که باید به خوبی رعایت شود. ابزارهای تجزیه­وتحلیل مصرف کننده، مانند Hitwise یا GlobalWebIndex، در شناسایی مکان­هایی که مخاطبان هدف شما آنلاین وقت خود را صرف می­کنند، بسیار قدرتمند هستند و به برند شما نشان می­دهد که چگونه باید محتوای خود را شکل دهید و توزیع کنید.

با کلیک روی هرکدام از URLها، میتوانید لیست سایتهایی که به آن آدرس لینک دادهاند را ببینید. برخی از بازاریابان استفاده از سئو کلاه سیاه را از تکنیک های کلاه سفید استفاده می کنند زیرا فکر می کنند با الگوریتم های گوگل می توانند دید جستجو را سریعتر یا ارزان تر بخشند. هدف الگوریتم پاندا نیز در ارتباط با اینگونه محتوا است. در این شرایط الگوریتم پنگوئن کار سختی برای شناسایی غیرطبیعی بودن لینک سازی شما ندارد. آنها انتظار دارند که پس از کلیک بر روی لینکی در این صفحه، مطلب دیگری درباره ماهیگیری ببینند و نه آشپزی. برخورداری از استراتژی مناسب برای افزایش میزان نفوذ برند شما در میان مردم ، نه تنها موجب افزایش دسترسی می گردد بلکه منجر به افزایش نفوذ در شبکه های اجتماعی خواهد شد. سئو کلاه خاکستری تکنیکهای آن نه برخلاف قانون هست و نه از طرف گوگل تایید شده است. مخاطبان جوان­تر ممکن است در رسانه های اجتماعی و دستگاه­ های تلفن همراه فعالیت بیشتری داشته باشند. کاربران تمایل بالایی برای تجربه استفاده از سایت ها به ساده ترین شکل ممکن دارند بنابراین اگر شما در این رابطه عملکرد مناسبی از خودتان نشان ندهید، با مشکلات زیادی رو به رو خواهید شد. کتابهای الکترونیکی به دو صورت رایگان و غیر رایگان در اختیار مخاطبین قرار میگیرند.

تولید محتوای lead magnet میتواند برای ایجاد راههای ارتباطی با مخاطبین مفید باشد. این آزمونها میتوانند برای مخاطبین بسیار جذاب باشند و بازدیدکنندگان زیادی را برای بازدید از وب سایت شما ترغیب کنند. برای تولید محتوای متنی با کیفیت مراحلی وجود دارد که شما باید از آنها پیروی کنید تا بتوانید یک محتوای جذاب و اصولی تولید کنید. این روش نسبت به روش های دیگر به زمان بیشتری نیاز دارد و در عین حال سخت تر است. محتوای متنی در این مورد به صورت کاملا اختصاصی و مختص به هریک از محصولات نوشته میشود. حتی میتوان در کپشن نویسی در شبکههای اجتماعی هم با کمک شکلکها و سایر ابزار موجود کپشن را برای مخاطب خود تقسیم بندی کنید. مثلا اگر می خواهید برنامه نویسی iOS Swift را یاد بگیرید، برای یادگیری برنامه موبایل باید یک MacBook همراه داشته باشید. باید از لحاظ فنی سایت بهینه سازی شده ای داشته باشید. عنوان محتوای شما و کلمه کلیدی شما باید کلمه­ای باشد که بیشتر سرچ می­شود. بهجای می­گردد از می­شود استفاده کنید. این یعنی افراد این کلمات را بیشتر سرچ می­کنند و خیلی خوب می­شود که در محتوای خود از این کلمات پیشنهادی گوگل در هدینگ­ها یا در داخل متن استفاده کنیم.