منو سایت

سئو کار چیست؟

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

در درس ۰ به ۸ روش واقعی و استاندارد درآمدزایی از سئو اشاره کردم. شما یک صفحه ساخته اید که در آن صفحه فقط انواع و اقسام کلاه های کابویی را برای فروش گذاشته اید. بسته به نحوه نصب سایتتان، هر سایز، رنگ و تنوع کلاه ها می تواند یک URL جدید ایجاد کند که این اصلاً خوب نیست. اما یک روش سومی هم وجود دارد و آن استفاده از URL های کنونیکال است. برای این منظور به بک لینک هم نیاز خواهیم داشت اما باید بدانید که بهبود سرعت بارگذاری سایت می تواند اثر قابل توجهی بر ترافیک طبیعی سایت شما داشته باشد. شرکت طراحی سایت پارسینا قدم به قدم شما را در مسیر رشد کسب وکارتان راهنمایی میکند و بهترین خدماتی را که در این مسیر به آن نیاز دارید ، با تضمین کیفیت در اختیارتان میگذارد. برای مثال فرض کنید که شما یک سایت فروشگاهی دارید و کلاه می فروشید. تفاوت سئو کلاه سیاه، سفید و خاکستری چیست؟ در غیر این صورت، راه حل چیست؟ به نظر شما محتوای ضعیف (Thin Content) و محتوای تکراری (Duplicate Content) چیست و چرا یک موضوع مهمی در سئو تکنیکال می باشد؟

با افزایش بازدید کانال و دنبال کننده آپارات درخواست شما بررسی میشود و نتیجه آن از طریق ایمیلی به شما اطلاع داده میشود. البته معمولاً ما به ندرت دوست داریم با چنین پیغام خطایی مواجه شویم! البته این طور هم نیست که اگر سایتی سریع لود شود، می تواند به سرعت به صفحه اول گوگل برسد. زمانی که از یک سایت به سایت دیگر لینکی صادر می شود، سایت دریافت کننده لینک به عنوان پله ترقی سایت اول محسوب می شود. البته زمانی اشکالی ندارد که آن صفحات تکراری، ایندکس شده باشند. اکثر سایت ها چند صفحه با محتوای تکراری دارند که اشکالی هم ندارد! ضرورت دارد با توجه به عصر اطلاعات و دولت الکترونیک مسئولان جامعه در سطح کلان با اتخاذ استراتژیها و برنامههای مناسب به حمایت از زنان شاغل اقدام کنند. به این نکته هم توجه داشته باشید که اگر دیگران، محتوای شما را کپی کرده و آن را در سایت خودشان قرار داده اند، این محتوای تکراری مشکل آنهاست، نه شما! محتوای ضعیف و تکراری ممکن است در هر سایتی وجود داشته باشد، مخصوصاً اگر وبسایت شما محصول محور باشد. برای اینکه از صحت وجود تگ نوایندکس، اطمینان حاصل کنید به شما استفاده از URL Inspection در گوگل سرچ کنسول را پیشنهاد می دهیم.

برای اینکه مطمئن شوید محتوای سایت تان کاملاً منحصر به فرد است، استفاده از Copyscape را پیشنهاد می دهیم که متعلق به کمپانی Batch search است. به این ترتیب می توانید مطمئن شوید گوگل قادر به خزیدن تمام صفحه بوده و می تواند آن را ایندکس کند یا خیر! از طرف دیگر لازم است با ابزارهایی کار کنید که به شما کمک کنند تا محتوای تکراری سایت خود را بیابید و مطمئن شوید که محتوای شما از جای دیگری کپی نشده است. در این بخش ۳ راه حل برای بهبود سرعت سایت ارائه شده است که می تواند به شما کمک کند. این بخش نه تنها علت ایندکس نشدن یک صفحه را بیان می کند بلکه در آن می توانید مشاهده کنید که گوگل، کل صفحات ایندکس شده را چگونه رندر گرفته است. خوشبختانه با استفاده از تگ کنونیکال می توانید به گوگل بگویید که نسخه اصلی صفحه محصولات شما کدام است و اینکه بقیه صفحات، فقط تنوعی از همان یک صفحه هستند. بعد از چند ثانیه، رتبه الکسا و نمودار سایت و سایر اطلاعات مثل شکل زیر به شما نشان داده میشه.

در عوض، آنها به متنی که در «تگ Alt» یا «متن جایگزین» میبینند تکیه میکنند. همین موفقیت در پرونده و کشف ماجرا شرلوک را به یک کاراگاه جنایی فوق العاده عالی تبدیل کرده او حالا باید یک پرونده جدید و چالش برانگیز را بررسی کند که با تمام پرونده های قبلی تفاوت دارد. استفاده درست از این تگ می تواند تا حدود زیادی مشکل محتوای تکراری در سایت شما را رفع کند. ابزار Roven tools: سایت تان را اسکن کرده، محتوای تکراری یا ضعیف را پیدا کرده و سپس صفحاتی که نیاز به بروزرسانی دارند را به شما اطلاع می دهد. بازاریابان و صاحبان وب سایت می توانند محتوای خود را بهینه سازی کنند تا کلمات کلیدی دلخواه را هدف قرار دهند و شانس خود را برای نمایش در نتایج جستجو بهبود بخشند. نظرات و یادداشتها: محصول، خدمات یا سایت خود را در مقابل وبلاگنویسان بانفوذ قرار دهید. یک راه دیگر هم این است که بخشی از متن محتوایی که فکر می کنید کپی است را در گوگل سرچ کنید و ببینید که سایت دیگری قبلاً آن را نوشته است یا خیر!