این مهم نیست که شما برای فروش چه چیزهایی دارید (چه محصول، چه خدمت و چه محتوا) در هر صورت پیاده سازی تکنیک های آموزش سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو امری ضروری است. سرچ بعدی کاربر: اگر کاربر بعد از ورود به صفحه شما به نتیجه دلخواهش نرسد، ممکن است بار دیگر این کلمه کلیدی را در کادر جستجو مرورگرش سرچ و در نتایج، روی سایت دیگری کلیک کند. گوگل هر دو صفحه را روی یک کلمه کلیدی سئو میکند. در بیشتر مواقع نوشتهی ما بعد از یک یا دوبار ویرایش بهبود خیلی زیادی پیدا میکند. بعد از آن، نوبت به انتشار ویدئو ها می رسد. اول اینکه در مورد آن، در چند پاراگراف ابتدای صفحه برچسب توضیحاتی قرار بدهیم و در آن به مفهوم کامنت مارکتینگ برای مخاطبان تازه کار بپردازیم، بعد از آن هم مقالات این برچسب را در ادامه صفحه قرار دهیم. فکر نکنید با انتشار یک یا دو پست کار شما تمام شده و دیگر کافی است.
جدای از بحث تکراری بودن مطالب در صفحات برچسب گذاری شده کیلویی، شما با استفاده از این استراتژی غلطِ برچسب گذاری، در حال ساخت صفحاتی با محتوای کم هستید که احتمالا بیشتر آنها هیچ ورودی هم ندارند. خروج سریع کاربر: زمانی که کاربر برای مطالعه یک مقاله پایه ای وارد صفحه برچسب سایتتان میشود و در آنجا میان مقالات تخصصی گیر میکند، احتمالا دکمه back مرورگرش را انتخاب و سپس و وارد سایت دیگری میشود. با ترکیب اطلاعات ابزارها و سایت های محتلفی که بک لینک ها را در اختیار شما قرار می دهند، نتایج دقیق تری از سایت خود بدست می آورید. هر کدام از موارد ارائهشده دارای مزایای مختلفی هستند که اگر در ادامه همچنان همراه ما باشید اطلاعات بیشتری در رابطه با این موضوع در اختیار شما قرار خواهیم داد. اینکه در آگهی های استخدام از افراد خواسته میشود تا یک همه چیز دان باشند ، یک درخواست غیرمنطقی است و معمولا هم افرادی به این سبک آگهی ها جواب میدهند که از هر چیز فقط در حد یک مطالعه اطلاعات دارند. در ایران قطعآ سئو کارهای زیادی فعالیت دارند ولی کدامیک از آنها میتوانند سئو را بصورت حرفه ای اجرا کنند. اما یک سؤال؛ تصور کنید که من قصد دارم برای مفهوم کامنت مارکتینگ در سایت، مقالات مختلفی منتشر کنم و آنها را در یک برچسب با همین اسم قرار دهم تا مخاطبانم بهتر به آنها دسترسی داشته باشند.
اما حتی با دانستن این موضوع هم ممکن است شما برچسب های اشتباهی در سایت بگذارید و سئو سایت را با مشکل روبرو کنید. مطمئن باشید در این حالت انتخاب بیشتر کاربران خروج از صفحه و مراجعه به سایت دیگری است که بتواند با یک مقاله جامع، در ابتدا به او بفهماند معنای این واژه چیست. در ادامه برچسب کامنت مارکتینگ را هم ایجاد و این مقاله و مقالات مرتبط دیگر را با این برچسب منتشر میکنم. کلمه کلیدی و عنوان این برچسب هم همان کلمه تجربه کاربری است. در این حالت شما یک صفحه مقاله و یک صفحه برچسب، هر دو با کلمه کلیدی آموزش سئو در سایتتان دارید. حتماً با خود میپرسید عنوان مقاله به سئو چه ربطی دارد؟ چه ضرورتی دارد زمانی که به راحتی می توان بدون کاهش کیفیت عکس، حجم آن را کاهش داد منابع و زمان خود را از دست بدهیم؟ 3. در هر مرورگر به PageReboot رفته، وبسایت خود را وارد کنید و زمان به روز رسانی را روی 60 ثانیه تنظیم کنید. محتوا ما را آگاه میکند، به سؤالاتمان پاسخ میدهد، سرگرممان میکند، باعث میشود لبخند بزنیم، در تصمیم گیری راهنماییمان میکند و…
گوگل در نتایج جستجو، رفتار کاربران را به صورت جزئی و دقیق بررسی میکند تا مطمئن شود سایت هایی که در صفحات اول هستند، میتوانند رضایت کاربران را جلب کنند یا نه! این یعنی سایت ها از طرف موتور جستجو، نسبت به رقبای خودشان بررسی میشوند. تصور کنید که یک سایت در زمینه آموزش های گرافیکی دارید. دو نوع هاستینگ قابل اعتماد که باید در نظر بگیرید VPS و میزبان سرور اختصاصی (dedicated server) است. اگر هم باز مشکلی بوجود اومد به آموزشگاه تماس بگیرید که وصل بشید به من تا مشکلتون رو بررسی کنیم. همینطور در مقاله نرخ پرش هم اشاراتی به آن کردیم. این ساختار باید مشخص کند که شما می خواهید از چه نقطه ای شروع کنید و به چه نقطه ای برسید. یعنی هر روشی که تعداد بازدیدکننده های سایت و تعداد بازدید سایت رو ببره بالا باعث بهبود رتبه الکسا سایت میشه ؟ در حوزه سایت های دانلودی هم شرایط به همین صورت است. برچسب ها هم در صفحات شما، لینک های داخلی به صفحات دیگر سایت هستند. این موضوع به گوگل میفهماند این صفحه از سایت شما برای کاربر مفید نبوده و با افزایش این رفتار از طرف کاربران و افزایش نرخ پرش، صفحه برچسب سایت شما از نتایج اول گوگل پایین می آید.