منو سایت

سئو و بهینه سازی

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

چناچه هر گونه سوالی دارید یا به راهنمایی در زمینه استراتژی های سئو نیاز دارید، می توانید با مشاوران تیم آروند در ارتباط باشید و مشاوره های رایگان دریافت کنید. علاوه بر این، نرخ کلیک و رتبهٔ سایت ارتباط تنگانگی با هم دارند. از طریق راههای ارتباطی موجود در وب سایت می توانید با بنده و همکارانم در ارتباط باشید و هر گونه نقطه نظر، انتقاد و پیشنهادی را با گوش جان خواهیم شنید. همانطور که همه ما می دانیم عنکبوت های موتورهای جستجو، دید بسیار متفاوتی نسبت به ما انسان ها از وب سایت های ما دارند. فرمانده انتظامی تهران بزرگ اضافه کرد: ترافیک تهران به خصوص در عصرها و ساعات ابتدایی شهر کلافه کننده شده و ما باید به عنوان مسئولان دور هم جمع شویم و یک فکری برای حل این مشکل کنیم. هرچه این محتوا بهتر باشد، رتبه بهتری در نتایج جستجوی گوگل میگیرد و در نتیجه بازدید سایت هم بیشتر خواهد شد. با کلیک روی عبارت CTR، پستها/ کلمات کلیدی به ترتیب از بیشترین به کمترین CTR مرتب خواهند شد. از این رو، تحقیق کلمات کلیدی باید به بهترین شکل ممکن انجام شود. چقدر کلمات کلیدی با عکس و ویدیویی که در سایت قرار داده ایم، همخوانی دارد و کاربر به هنگام مطالعه محتوا متنی می تواند مطابق نیازش متوجه منظور اصلی و اساسی محتوا متنی شود.

کلمات کلیدی چی هستند؟ در بعضی مواقع یک روش سئو وجود دارد که هم کلمات کلیدی هدف قرار گرفته میشود و هم سایت به صورت کلی سئو میشود به این روش سئو کلی سایت میباشد. بنابراین، شما میتوانید متوجه شوید در کدام کلمات کلیدی یا صفحات، بهترین عملکرد را دارید. پیش از اینکه بتوانید تصمیمی برای افزایش نرخ کلیک سایت خود بگیرید، لازم است از عملکرد فعلی خود مطلع باشید. با کسب اطلاع از عملکرد فعلی سایتتان برای کلمات کلیدی و صفحات مختلف، میتوانید گامهای بعدی را برای افزایش نرخ کلیک پستهای سایت خود بردارید. اگر به قسمت پایین صفحه مراجعه کنید، میتوانید نرخ کلیک مربوط به هر یک از کلمات کلیدی (از طریق سربرگ Queries) و صفحات سایت (از طریق سربرگ Pages) را نیز مشاهده کنید. افزایش نرخ کلیک، میتواند نقش کلیدی در سئوی سایت و بالا بردن ترافیک سایت از طریق موتورهای جستجو داشته باشد. اگر شما تمامی معیارهای رتبهبندی گوگل را کسب کنید، اما همچنان محتوای تولید شده توسط شما، مخاطبان را به کلیک روی لینک ترغیب نکند، این موتور جستجو لحظهای برای پایین بردن سایت شما درنگ نخواهد کرد. بسیاری از صاحبان مشاغل و کسبوکارها، تمرکز زیادی بر روی سئوی سایت و رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجو و به خصوص گوگل دارند.

به همین دلیل، برخی از بلاگرهای حرفهای توصیه میکنند در نوشتن عنوان به جای تمرکز حول کلمات کلیدی، بر روی برانگیختن احساساتی همچون کنجکاوی، اشتیاق و تعجب، تمرکز کنید. مخاطبان به قدری عاشق خواندن پستهای فهرستی هستند که بعضی از سایتها به طور اختصاصی تنها همین نوع پستها را تولید میکنند. در حال حاضر، ابزارهای متعددی برای آنالیز عنوان مطالب وجود دارند که به شما کمک میکنند عنوان نوشتههای خود را تا حد زیادی بهبود ببخشید. در صورت نیاز به مشاوره در این زمینه می توانید با کارشناسان ما در شرکت طراحی سایت مبنا در تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند. این به نفع شماست زیرا احتمال اینکه پست را با شبکههای اجتماعی خود به اشتراک بگذارند یا در پستهای بعدی در وبسایت خود به آن backlink بدهند، بسیار بیشتر است. به طور معمول، عناوین دارای اعداد رند همچون ۱۰، ۲۰، ۳۰، بیشتر از اعدادی نظیر ۷، ۱۶ و ۲۳ نظر مخاطب را جلب میکند. در مقابل البته آمار جستجو در گوگل رشد چشم گیری داشته و تعداد جستجوها نسبت به دو سال پیش بسیار بیشتر شده است.

البته نمی توانید سعی کنید که به طور مستقیم افراد را به صفحات خرید وب سایت تان هدایت نمایید و یا اقدام به ارسال پاسخ هایی با کیفیت پایین همراه با لینک وب سایت تان در Yahoo Answers نمایید. در واقع HTML را ساختار صفحات وب میدانند که پایه و اساس تمام وبسایتها را ایجاد میکند. یکی از معیار های نمایه لینک عالی ، پیوند های مرتبط است که ارزش بالایی را منتقل می کنند. همه مشاغل B2B میتوانند کمی طنز چاشنی کار خود کنند. با این کار مطالب خود را در اختیار کاربران قرار میدهید و آنها را به وبگاه خود میکشانید. گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) ابزاری برای تحلیل و آنالیز سایت است که گوگل به رایگان در اختیار وبسمتران قرار داده و میتواند اطلاعات بسیار کاملی را دربارۀ ترافیک ورودی، رفتار کاربران در سایت، نرخ تبدیل و کلی اطلاعات و گزارشات سودمند را در اختیار مدیران وبسایت قرار دهد. تعداد دفعاتی که کاربران تصمیم میگیرند روی لینک سایت شما کلیک کنند، بر عدد Impression تقسیم شده و در نهایت به یک درصد تبدیل میشود که بیانگر عدد CTR است. مقدار این شاخص برای ایران در سال 2001، عدد 719 /0 به­دست آمده است.