این همان چیزی است که ما در سئو کلاه سفید به دنبال آن هستیم. انتخاب شما برندی است که معروف است. اما چگونه برند معروف را شناسایی می کنید. در لیست زیر، گروهی از سوشیال بوک مارک های معروف را گردآوری کرده ایم. یکی از مزیت های این تاکتیک این است که می توانید از آن حتی برای منشن هایی که فقط به برند شما مرتبط هستند نیز استفاده کنید، به عنوان مثال رویدادهایی که سازمان دهی کرده اید، نام کارمندانتان، نتایج تحقیقات و غیره از این قبیل موارد هستند. این تنها یک مثال ساده بود و پرسونا یا شخصیت مخاطب ممکن است هر چیزی را از جنسیت او تا سطح تحصیلات و طبقه اجتماعی و شرایط مالی و … هر چه قدر اعتبار دامنه و صفحه مورد نظر بیشتر باشد، ارزش آن لینک بیشتر است. برای چک کردن اعتبار دامنه و اعتبار صفحه می توانید از سایت MOZ کمک بگیرید. یکی از نکاتی که همواره باید به آن توجه نمایید، لینک سازی در سایت های مرتبط با حوزه کاری خودتان باشد. باید بهترین کلید واژهها در حوزه کاری را شناسایی کرده و برای آن، تولید محتوای خوبی داشته باشید. مطمئنا برندی که نام آن را در محافل مختلف شنیده اید و دیگران تبلیغ آن را برای شما کرده اند انتخاب می کنید.
راه درست برای نوشتن محتوا این است که از طولانی بودن ، مرتبط بودن و منبع خوب آن اطمینان حاصل کنید. این کار شما به سرعت توجه گوگل را به شما جلب می کند و مصنوعی بودن این کار، باعث جریمه شما خواهد شد. این کار به گوگل میفهماند که کسبوکار شما دقیقا همان محلی قرار گرفته است که در لیست گوگلمپ شما هم موجود است. انتهای عنوان نمایش داده نشده است. فرض کنید شما در یک روز 1000 لینک بیلدینگ خارجی انجام داده اید. در این بخش نقشه راه همراه با اهداف و رتبه بندی فعلی شما مشخص شده و درباره مدت زمان کوتاه یا بلندمدت پروژه هماهنگی لازم انجام میشود. به عنوان مثال اگر اکانت اصلی شما در زمینه هنر فعالیت می کند، بهتر است اکانت های دیگر مربوط به موسیقی، طراحی یا بخش های دیگری از هنر باشند. با یک مثال ساده این موضوع را برای شما روشن خواهیم نمود. سعی کنید در سایت هایی که مرتبط با فعالیت سایت شما می باشند، شناسایی و سپس محتوای اختصاصی برای آن ها تولید کنید. شما هم می توانید به یک سایت دیگر لینک بدهید. هم از یک سایت دیگر لینک بگیرید. لینک بیلدینگ خارجی و یا همان لینک سازی خارجی یعنی قرار دادن لینک یک سایت دیگر با دامین متفاوت در یک صفحه از سایت.
انجمن ها، فروم ها و سایت های مرتبط با سایت خود را شناسایی کنید. یک سری از امکانات وب سایت دیجی کالا هستند که در سایت های فروشگاهی مشترکند و تقریبا همه سایت های فروشگاه آنلاین این امکانات را در خود دارند که می توانید آن امکانات را در مقاله امکانات اولیه فروشگاهی دارکوب مشاهده نمایید. نگران نباشید شما با هر نوع زمینه فعالیتی اعم از طراحی فروشگاه اینترنتی، معرفی شرکت و خدمات خود و یا سایت شخصی و پزشکی می توانید به سراغ طراحی وب سایت بیایید و صاحب یک سایت حرفه ای وردپرس شوید. در این دوره آموزش سئو وب سایت بر پایه قواعد اصولی شکل گرفته است و بهترین نتیجه را برای شما در بر خواهد داشت. در کنار این موارد به آپارات، تلگرام و سایر امکانات موجود نیز توجه کنید، درست است که ارزش ویژهای در نگاه گوگل ندارند اما کاربران ایرانی بسیار زیادی در آنها در حال گشت و گذار اند که ورود آنها به سایت شما باعث افزایش ترافیک و بهبود سئو خواهد شد.
میتونه شامل افزایش بازدید سایت، بهبود رتبه سایت، رفع مشکلات سایت، بهینه سازی بخش وبلاگ، تصاویر یا کل سایت بشه که توسط تیم ما قابل انجامه. این راهکارها با هدف افزایش رتبه سایت شما در نتایج جستجوی موتورهای جستجو به ویژه گوگل و با توجه به اهداف تعیین شده کسبوکار انجام میشود. اما کجا باید لینک بلدینگ خارجی انجام دهیم؟ اما چگونه بک لینک خارجی باعث رشد سایت ما می شود؟ حال نوبت آن رسیده که شما پس از ایجاد سایت و راه اندازی آن، لینک سازی خارجی را هم فرا بگیرید. منظور از برنامه ریزی دقیق این است که در یک روز تعداد لینک سازی خارجی بالایی ایجاد نکنید. فیلم هایی در حوزه روانشناسی در چند سال اخیر بیشتر مورد تهیه کنندگان هالیوودی قرار گرفته است. که این مسئله نشان میدهد سئوی کسبوکارتان برای گوگلمپ باید بیشتر برای کلمات کلیدی باشد که مخاطب هدف دنبال آن میگردد. برای تولید یک محتوا باید چه کنیم؟