منو سایت

سئو در تهران

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

در جلسات گذشته با انواع سئو شامل سئو تکنیکال، سئو داخلی و سئو خارجی آشنا شدید و دانستید برای سئو کردن سایت، انجام چه اقداماتی ضروری است. مشتری شما معمولا کجا و در چه پلتفرمی وقت میگذرونه ؟ ما بسته سفارشی شما را (با هزینهی خود) برایتان ارسال کردیم و تصور میکنیم که سفارش شما تا 1 ساعت دیگر به دست شما خواهد رسید. سئوی کلاه سیاه به شیوههای غیر اخلاقی یا گول زدن موتورهای جستجو برای یافتن جایگاه بالاتر در صفحات جستجو گفته میشود که شیوه پایداری نیست و تنها ممکن است به شکل گذرا موقعیت سایت شما را بهبود دهد ولی با پیشرفت الگوریتمهای گوگل این راهکار به ضرر وبسایتها تمام میشود و باعث جریمه شدن سایت نیز میشود. قطعا محتوایی که مناسب توییتر هست برای اینستاگرام و یوتیوب نمی تونه محتوای مناسبی باشه! مثلا اگر فرمت پادکست رو برای تولید محتوا انتخاب میکنید در نظر داشته باشید که تولید مداوم محتوا در این فرمت میتونه اثر بخش باشه ، و اگر فکر میکنید منابع و یا امکان تولید محتوای مداوم در یک فرمت رو ندارید بهتره از فرمتی ساده تر برای تولید محتوا تون استفاده کنید.

فرمتی که که انتخاب میکنید میتونه وبلاگ ، ویدیو ،گرافیگ، کتاب الکترونیکی، پادکست یا هر چیز خلاقانه ای که به نظرتون مناسب برسه باشه. در این جلسه بر روی افکاری که می توانند تردید به خود را دامن بزنند و راههای میانبر برای اجتناب از این افکار بحث شد. ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را از آنچه که باید برای افزایش بازدید سایت بدانید، مطلع کنیم. پس از اینکه مخاطب محتوای شما مشخص شد، باید در مورد کلمات کلیدی که مخاطب موردنظر در اینترنت جستجو میکند، تحقیق کنید. چند وقت یکبار اونا دوست دارن از شما محتوا دریافت کنند. 2. چند ستون برای کلمه های کلیدی، پرسونای مشتری ، جایگاه اون در مراحل سفر مشتری، فرمت و موضوع اصلی درست کنید و تین تطلاعت رو برای همه محتوا هاتون جمع اوری کنید. وقتی که این انتخاب بر اساس پرسونای مخاطب و درست انجام بشه تبلیغات پولی اینترنتی (Paid Promotion) میتونه سود و بازگشت سرمایه خیلی خوبی برای شما به همراه داشته باشه. تبلیغات بر اساس کلیک (PPC: Pay-Per-Click) به شما کمک میکنه که محتوا تونبه صورت هدفمند درمعرض دید مخاطبین زیادی قرار بدین. شما میتونید نرخ باز شدن ایمیل های دریافتی تون رو با فرستادن محتوا های مرتبط با لیست ایمیلیتون بهتر کنید طوری که ائنها مشتاق باشن که هر ایمیلی از شما دریافت میکنن رو ببینن و بخونن.

نکته ی کلیدی در تولید محتوای موفق جاذبه ای(INBOUND) ، اینه که هرکس محتوای شما رو میخونه یا میبینه این حس رو داشته باشه که مستقیما با خودش دارید صحبت میکنید و این محتوا برای اون ساخته شده. فقط سعی کنید در هر شیوه و فرمتی که انتخاب میکنید تولید محتوا تون مداوم باشه. رسانه های اجتماعی در عین حال که برای ایجاد ارتباط بسیار مناسبن ، ابزار بسار خوبی برای معرفی کردن محتوا هم هستند. بک لینک از مشاغل مکمل یا اینفلوئنسرهای یه صنعت مشابهT نه تنها تجارت شما رو در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار میده، بلکه باعث ایجاد بازدید باکیفیت از سایت شما هم میشه. این مسئله یکی از فاکتورهایی است که شما می توانید از آن استفاده کرده و نظر گوگل را جلب کنید. بک لینک گیری از این دایرکتوری بسیار مناسب خواهد بود و می تواند ترافیکی را به سوی سایت شما بفرستد، لینک گیری این نوع سایت ها شاخصی خوبی برای سایت شما می باشد. همیشه به یاد داشته باشید مخاطبین شما انسان هایی هستن که احساس ارتباط داشتن برای اون ها خوشاینده. به معنای واقعی ساخت یک وب سایت خوب و درجه 1 کار بسیار سختی است و بر عکس تصور عموم باید بیش از آنچه که فکر کتی تلاش کنی تا نتیجه زحماتت رو ببنید.کارکردن در دنیایی که هر روز دچار تغیر و تحول است کاری بسیار سخت است به همین خاطر باید همیشه به روز باشید و با توجه به آخرین تغییرات مسیر درست را پیش برید.

مسلما اگر مقاله باشند قابلیت اشتراک گذاری در این سایت ها را ندارند. اگر مورد یا سرفصلی مد نظرتون هست که از قلم جاافتاده بفرمایید تا در بروزرسانی های آتی مقاله رو کامل تر کنیم. آگاهی (اشنایی با مساله وچی بردن به مشکل): در این مرحله تمرکز بر اموزش و یادگیری است ؛ محتوای مناسب: مقاله ها، کتاب الکترونیکی، پائکست و کتاب صوتی ، پست وبلاگ وویدیو و وبینار اموزشی ، اینفوگرافی و چک لیست و… تصمیم گیری (انتخاب ): در این مرحله مشتری تصمیم گرفته و نیاز با اطلاعاتی برای تایید یا نهایی کردن خرید هست؛ محتوای مناسب: نمونه ی کار ، نسخه ی ازمایشی محصول ، مشاوره و پشتیبانی ، کد تخفیف و معرفی نامه ، راهنمای استفاده محصول ، نظرات مشتریان سابق و… بررسی (مطالعه راه حل ها): در این مرحله محتوا در مورد بررسی راه کارها و وجه تمایزمحصولاته ؛ محتوای مناسب: پست های بررسی و مقایسه ، نمونه ی محصول ، ویدیو یا وبینار معرفی محصولات و سوالات پرتکرار و… با این کار نه تنها محصول یا خدمتتان را ارزیابی میکنید بلکه تعداد بسیاری بکلینک دریافت میکنید. ادمین کانال میتواند پیام هایی را برای دنبال کنندگان ارسال کند.