منو سایت

سئو تکنیکال (technical Seo) چیست؟

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

سئو کار حرفه ای در بخش بررسی سایت باید بتواند موانع موجود برای پیمایش سایت توسط ربات های موتور جستجو را یافت و آنها را برطرف کند. هنگام استفاده از تغییر مسیر 301، باید مطمئن شوید که نقشه های سایت XML، برچسب های متعارف و پیوندها نیز به روز هستند. اگر سایت خود را راه اندازی کردید و برای بهینه کردن حرفه ای نیاز به متخصصین ما بود می توانید از امکانات سئو و تعرفه سایت مطلع شوید. در کنار کمک به گوگل برای درک بهتر محتوای شما، داده ساختار یافته می تواند به شما در بدست آوردن دیدی گسترده روی SERP ها با المانهایی مانند RICH SNIPPETS یا باکسهای اطلاعات کمک کند. در صورتی که زمان کافی برای تولید محتوای آموزشی ندارید، از خدمات تولید محتوای لایوتایپ کمک بگیرید و محتوای آموزشی حرفهای و قدرتمند برای زمینه کسبوکاری خود بنویسید و با ایجاد حس نیاز و اعتماد، تعداد مشتریان خود را افزایش دهید.

یکی از دلایل این است که آنها محتوایی را که به نظر مردم قابل اشتراک هست را تولید نمی کنند. برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی تنها داشتن یک وبسایت کافی نمی باشد و شما باید سایت خود را در جلوی چشمان مشتریان هدف و ارزشمند خود قرار دهید. اگر سایت شما کشورهای مختلف یا زبان های مختلف را هدف قرار می دهد، باید برچسب های hreflang خود را به درستی تنظیم کنید. بسیاری از سایت ها تحت تأثیر این تغییرات قرار گرفته اند و از رتبه های پایین سایت رنج می برند.برای جلوگیری از کاهش ترافیک توسط به روزرسانی های گوگل، از یک استراتژی بازاریابی و ترافیک چند کانال موثر استفاده کنید. بهترین راه برای شروع این است که به اعلان ها از داخل حساب Google Search Console خود نگاه کنید. سایت خود را برای لینک های از دست رفته در 90 روز گذشته با استفاده از ابزاری (به عنوان مثال، Majestic ، Ahrefs ، CognitiveSEO) بررسی کنید.اگر لینک های زیادی را از دست داده اید، این ممکن است دلیل افت رتبه شما باشد.

مطالبی را که با هم متفاوت هستند و هر کدام اطلاعاتی را در زمینهای بیان کردهاند، را انتخاب کنید و با مطالعه هر کدام از آن مطالب برداشتتان را از آنها بنویسید. طبیعتاً هر روزی که وزش باد داشته باشیم مشکلی ایجاد نمیشود، اما در سایر روزها قطعاً آلودگی هوا را داریم. تغییر مسیرها بدترین کابوس هر متخصص سئو است. در نهایت این به شما بستگی دارد که کدام روش لینک بیلدینگ را برای سئو وب سایت خود مناسب ارزیابی کنید.به عنوان یک قانون کلی، هوشمندانه این است که تا حد امکان تعداد و تنوع لینک های دریافتی را افزایش دهید.هر گونه الگوی لینک بیلدینگ که غیر استاندارد،غیر طبیعی یا درستکاری شده به نظر برسد این احتمال را ایجاد می کند که وب سایت را هدف کاهش رتبه الگوریتم های موتورهای جستجو قرار دهد. مهمترین ابزار گوگل برای مقابله با لینک سازی غیرطبیعی الگوریتم پنگوئن است. سئو داخلی که از آن با عنوان های On-Site SEO و On-Page SEO نیز یاد میشود، به مجموعه اقداماتی اطلاق می گردد که با استفاده از بهینه سازی عناصر یک سایت، موجب افزایش رتبه و ترافیک سایت از موتورهای جستجو شوید. اگر سایت شما همچنان در موتورهای جستجوی دیگر مانند Yahoo یا Bing رتبه بندی می شود، این تقریباً علامت مطمئنی است که شما از مجازات گوگل رنج می برید.

گوگل اکثرا به دنبال روش هایی برای بهبود استراتژی ها و نتایج با ایجاد تغییرات در الگوریتم است. این روش بیشتری بازدید را برای سایت شما به ارمغان خواهد آورد. صاحبان سایت های فروشگاهی از فایل سل و… اگر میخواهید به حداکثر سرعت وایفای ممکن دست پیدا کنید از یک کارت شبکه بهروز استفاده کنید. به عنوان مثال اگر فردی مقاله ای تحت عنوان ” چطور وارد دنیای سئو شویم “ را بنویسد، آنها مجبور هستند که بدون نوشتن توضیحات کامل تنها چند نکته و تاکتیک را به شما بگویند بجای این که به صورت عمیق در مورد سئو صحبت کنند، اما در عوض می توانند به مقاله ای تحت عنوان راهنمای جامع سئو لینک بزنند تا اگر سوالی برای خوانندگان پیش آمده باشد، بتوانند به لینک منشن شده سر بزنند. مسلماً لینک وب سایت شما باید در پروفایل های شبکه های اجتماعی تان قرار داشته باشد و اشتراک گذاری مقالات سایت تان در آن ها باعث لینک سازی طبیعی برای سایت شما می شود. مسیر نگارش محتوا هم باید دقیقا به همین شکل باشد. این اعلان به موتورهای جستجو می گوید که یک صفحه ، چندین صفحه یا کل وب سایت شما منتقل شده است.