این موارد در زمینه های مختلفی مثل آموزش سئو ، طراحی وب ، آموزش زبان خارجی ، نرم افزار ، دروس دانشگاهی و … این سایت های انگلیسی زبان با تولید محتوای مفید و دست اول در حوزه کاری خود تبدیل به مراجع و منابع قابل استناد در دنیای وب شده اند و چه در نزد کاربران و چه نزد گوگل از اعتبار بسیار بالایی برخوردار هستند. 2. محتوای کتاب با سایر کتابهای درسی موازی چه رابطهای دارد؟ شما تنها نیاز ندارید تا فقط حدس بزنید که آنها چه اطلاعاتی را نیاز دارند بلکه نیاز است تا دقیقا همه آن اطلاعات حتی کلمات کلیدی که برای این کار نیاز دارید را هم بررسی کرده باشید. اگر می خواهیم پاسخ این سوالِ بسیار مهم را بدانید پیشنهاد می کنم تا آخر این مقاله با من همراه باشید. اگر پاسخ مثبت است این ارتباط چگونه انجام گرفته است؟ خودآزمایی کتابهای خودآموز به دانشجو کمک میکند بتواند علت اشتباهات و پاسخهای غلط خود را به سؤالات درک کند و در فهم مطالبی که به سؤالات آنها پاسخ غلط داده بود راهنمایی شود (ترابی، 1376: 103). محتوای کتاب به سبب انعطافناپذیری در مقایسه با نرمافزار برای ارائة محتوای خودآموز در سطح پایینتری قرار دارد.
رنگ طلایی اشرافیت و رنگ سبز اعتماد به نفس را تداعی میکند. رنگ بنفش، افراط و بیاعتدالی، شجاعت، خلاقیت، راز و جادو را القا میکند. کتابی از نظر رنگ جلد مطلوب تلقی میشود که از سه رنگ و بیشتر استفاده شده باشد (جمالیزواره و همکاران، 1387: 19). رنگها تأثیرات فرهنگی دارند، اما گذشته از این تأثیرات و تأثیرات ناشی از جنس و بافت رنگ یا مجاورت آنها با رنگهای دیگر، در مجموع و به طور تقریبی، رنگها دارای تأثیرات روانشناختی نیز هستند؛ مثلاً رنگ قرمز نشان انرژی، جنگ، خطر و غیره است. 2. از نظر اصول نگارشی. معمولاً جلد کتابهای درسی از دو نوع شومیز و گالینگور است. جلد گالینگور برای کتابهای حجیم مناسب است (نصر و همکاران، 1385: 61 و 62). همچنین کاربرد صحیح رنگ برای جلد نیز مهم میباشد. گوگل برای فهمیدن این موضوع شروع به شمارش کلمات کلیدی در متن می کند و اگر این تعداد به اندازه استاندارد بود، تکرار می کنم به اندازه استاندارد بود، رتبه خوبی را برای آن در نظر می گیرد. برای انجام دادن این کار در بخش گوگل عبارت Google trand را جستجو کرد و پس از جستجو کردن این کلمه تعدادی لینک برای شما باز می شود و قابل مشاهده است که با کلیک بر روی اولین لینک، صفحه ای برایتان باز می شود و در دید شما قرار می گیرد که اگر عبارت و یا حتی کلمه کلیدی مورد نظر را در آن سرچ کنیم روند جست و جو کردن این کلمه را در طی یکسال گذشته به نمایش گذاشته و حتی می شود جست و جوی این کلمه را در ماه های مختلف بررسی و مشاهد کرد و متوجه نیاز کاربران در روزهای مختلف شد.
بنابراین محتوا باید طوری طراحی شود که تمام این مسائل را در نظر گیرد. اگر در حال رقابت با سایت های بسیار بزرگی هستید و میخواهید در رتبه بالایی قرار گیرید، اهمیت این مسئله دو چندان می شود و زحمت زیادی را برای تولید هر محتوا بایست بکشید. یعنی وقتی کسبوکار اینترنتی دارید، مجلهای که میخواهید با تبلیغات پول دربیاورید، فروشگاه اینترنتی، سایتی برای معرفی خدمات و خلاصه هر نوع سایتی؛ به جای این که چشمتان فقط به تعداد بازدیدکنندهها باشد، دهها شاخص دیگر هم هستند که باید تا رسیدن به هدف رصدشان کنید. در صورتی که تعداد کلمات کلیدی در متن نسبت به چگالی تعیین شده بیشتر باشد گوگل شما را در لیست الگوریتم پنگوئن قرار میدهد و در نتیجه رتبه بازدید سایتتان را کاهش خواهد داد. یکی از روشهای موفقیت در رسیدن به نتایج برتر گوگل تخصصی بودن سایت در یک زمینه خاص است. آیا از جزء به کل بوده است یا از کل به جزء و یا یا روشهای دیگری؟ حال اگر یک نظام آموزشی امکان برخورداری از رکن استاد را نداشته باشد، چگونه میتواند مکالمه را به زبانآموز بیاموزد و چگونه میتواند به تثبیت این مهارت در زبانآموز کمک کند؟
مهمتر از آن اینکه زبانآموز بعد از یادگیری مکالمه باید به منظور تثبیت مهارت به تمرین بپردازد. قاعدة کلی این است که حداقل میزان حاشیه در سمت بالا و چپ 5/1 سانتیمتر و حاشیة سمت راست به دلیل اینکه صحافی میشود، 5/2 سانتیمتر باشد (میرزائیان، 1385: 65؛ به نقل از هارتلی). سایت یاهو 3.78 % از ترافیک را به سمت سایتها میفرستد . اهمیت واقعی سئو و بهینه سازی را به خوبی می دانند. اگر در تاریخ اینترنت جستجویی کوچک انجام دهیم میبینیم که برخی سایتها فقط برای خاطرنشان کردن اهمیت امنیت و همچنین خیال راحتی کاربران از SSL استفاده میکردند. با این همه، میتوان برخی ویژگیهای مشترک را در قالب نوعی الگوی انعطافپذیر ارائه کرد که نوعی وحدت ساختار به کتابهای درسی میدهد (نصر و همکاران، 1385: 64، به نقل از ملکی). توالی. یعنی برقرار کردن نظم و زمانی اتفاق میافتد که در آن، تنظیم محتوا، مواد درسی و یا تجارب یادگیری از نظر ترتیب، پیاپی ارائه میشود (طالبی و همکاران، 1389: 81؛ به نقل از ملکی). معیار توالی تکرار و دوباره کاری نیست، بلکه تأکید دارد که فعالیتهای یادگیری هر بار بالاتر از سطح قبلی باشد.