راهنمای مبتدیان 2022

راهنمای مبتدیان 2022


چند نفر از وب سایت شما بازدید می کنند و روی دکمه “بازگشت” در بالای “خرید” کلیک می کنند؟ تبلیغات پولی شما باعث ایجاد ترافیک می شود، اما شما دائماً شاهد چرخ دستی های رها شده و رشد بی پایان کاربران جدید هستید. بنابراین چگونه می توانید کاربران را از خروج از سایت خود جلوگیری کنید – هرگز دوباره دیده نشوید؟ این کار با درک تفاوت بین بازاریابی مجدد و هدف گذاری مجدد در کمپین های رسانه های اجتماعی و PPC شما شروع می شود.

در این مقاله، بازاریابی مجدد در مقابل هدف گذاری مجدد را بررسی می کنیم. سپس نکاتی را در مورد نحوه استفاده از هر دو برای افزایش ترافیک و تبدیل به وب سایت خود به شما ارائه خواهیم داد.

بیایید با بررسی تفاوت بین این دو استراتژی شروع کنیم.

هم بازاریابی مجدد و هم هدف گذاری مجدد به منظور کمک به جذب بازدیدکنندگان وب سایتی هستند که قبلاً با تجارت شما درگیر بوده اند اما بدون خرید چیزی را ترک کرده اند.

اگرچه این دو اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند و هدف مشابهی را دنبال می کنند، اما تفاوت های مشخصی دارند که برای استفاده از هر استراتژی باید آنها را درک کنید.

بازاریابی مجدد چیست؟

بازاریابی مجدد یک اصطلاح گسترده است که انواع استراتژی هایی را توصیف می کند که شامل بازاریابی مکرر برای همان افراد می شود. برخی از انواع رایج بازاریابی مجدد عبارتند از: هدف گذاری مجدد، رسانه های اجتماعی، بازاریابی تلفنی و ایمیل.

یک کمپین بازاریابی مجدد معمولاً از ایمیل برای ارسال پیام های تبلیغاتی به افرادی استفاده می کند که قبلاً با کسب و کار شما تعامل داشته اند. این می تواند شامل مشتریان فعلی و افرادی باشد که علاقه نشان دادند اما بدون خرید چیزی را ترک کردند.

تغییر مسیر چیست؟

یک کمپین هدف گذاری مجدد، ترافیک وب را هدف قرار می دهد و زیرمجموعه ای از بازاریابی مجدد است. اگرچه اگر با این مفهوم تازه کار هستید ممکن است کمی پیچیده به نظر برسد، اما این فرآیند صرفاً اجرای یک تبلیغ بازاریابی مجدد پولی است که بر افرادی تمرکز دارد که قبلاً با تجارت شما آشنا هستند.

استراتژی بازاریابی مجدد، تبلیغات را بر اساس کوکی ها به مشتریان بالقوه نشان می دهد. بنابراین افرادی که تبلیغات را دریافت می کنند قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند. مشتریان هدف نیز در برخی موارد سرنخ یا مخاطبین در پایگاه داده شما هستند.

بازاریابی مجدد با قرار دادن کوکی ها در دستگاه های بازدیدکنندگان وب سایت شما که معیارهای خاصی را دارند، کار می کند. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید بازدیدکنندگان را به یک صفحه فرود خاص هدایت کنید که در نهایت چیزی نخرند.

هر شناسه کوکی از این بازدیدکنندگان به طور خودکار به لیست بازاریابی مجدد شما اضافه می شود. این به شما امکان می دهد مشتریان خاصی را که باید برای کمپین های بازاریابی مجدد خود هدف قرار دهید، بشناسید. وقتی اینها

تبلیغات هدفمند را به بازدیدکنندگان قبلی ارائه دهید

هدف اصلی از بازاریابی مجدد، نمایش تبلیغات هدفمند به بازدیدکنندگان قبلی وب سایت شما است. این بازدیدکنندگان گذشته می‌توانند مشتریان فعلی باشند که قبلاً آنها را تبدیل کرده‌اید یا مشتریان بالقوه‌ای که هنوز چیزی نخریده‌اند.

در اینجا مراحل اساسی برای ایجاد کمپین برای بازاریابی مجدد کسب و کار شما وجود دارد:

  1. برچسب های بازاریابی مجدد را در حساب Google Adwords خود ایجاد کنید
  2. لیست بازاریابی مجدد خود را ایجاد کنید و مطمئن شوید که مبتنی بر قانون است و شما مخاطبان خود را انتخاب می کنید
  3. با انتخاب لیست بازاریابی مجدد برای استفاده، نام کمپین، هدف و شبکه تبلیغاتی، کمپین بازاریابی خود را بسازید
  4. ایجاد کپی تبلیغاتی با هدف گذاری مجدد، که دقیقاً مشابه ایجاد نسخه تبلیغاتی برای سایر کمپین های بازاریابی است
  5. برای تبدیل سرنخ کمپین های بازاریابی مجدد را اجرا کنید

پیکسل بازاریابی مجدد یک ابزار کوچک (یک قطعه کد) است که به وب سایت یا ایمیل های بازاریابی شما اضافه می شود. این اقدامات بازاریابی برای کمک به شما در ردیابی داده های مشتری برای بازاریابی دیجیتال شخصی تر طراحی شده است.

تگ های پیکسلی بازاریابی مجدد به شما کمک می کند تا تبلیغات پویاتری ایجاد کنید زیرا به شما امکان می دهد اطلاعات مهم مشتری را جمع آوری کنید. استفاده از این برچسب ها به این معنی است که می توانید تبلیغات را به طور خاص به بازدیدکنندگان وب سایت خود نشان دهید و بر اساس آنچه در وب سایت شما با آن درگیر هستند، بیشتر بر علایق خاص آنها تمرکز کنید.

می‌توانید از تگ‌های پیکسل برای بازاریابی مجدد در Google Adwords و در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی محبوب که بازاریابی مجدد مهم است، مانند فیس‌بوک و توییتر استفاده کنید. آنها نقش مهمی در حصول اطمینان از اینکه شما همیشه تبلیغات مرتبط با لیست بازاریابی مجدد خود را نشان می دهید، ایفا می کنند.

لیست بازاریابی مجدد فایلی است که حاوی اطلاعاتی درباره افرادی است که قبلاً از سایت شما بازدید کرده اند و قصد دارید کمپین بازاریابی مجدد خود را برای آنها هدف قرار دهید.

برچسب‌های بازاریابی مجدد با انداختن یک کوکی هر بار که فرد جدیدی از صفحه شما بازدید می‌کند، به ساخت این فهرست‌ها کمک می‌کند. سپس از شناسه کوکی برای افزودن آنها به لیست بازاریابی مجدد استفاده می شود. به مشتریان فعلی شناسه کوکی جدید اختصاص داده نمی شود، بنابراین آنها فقط یک بار به یک لیست بازاریابی مجدد خاص اضافه می شوند.

لیست های بازاریابی مجدد مبتنی بر قوانین هستند و شما می توانید چندین مورد از آنها را برای انواع مختلف مشتریان داشته باشید. به عنوان مثال، شما می توانید یک لیست بازاریابی مجدد کلی برای همه بازدیدکنندگان غیرقابل تبدیل و دیگری برای کسانی که با یک صفحه خاص در وب سایت شما درگیر هستند، داشته باشید.

مزایای هدف گذاری مجدد کمپین ها

کمپین ارجاع می‌تواند برای هر کسب‌وکاری مفید باشد، زیرا به شما کمک می‌کند تا به درصد زیادی از مشتریانی دست پیدا کنید که بدون خرید چیزی یا ثبت‌نام می‌روند. اما علاوه بر این فواید بسیار دیگری نیز وجود دارد، از جمله 4 مورد زیر.

1. فهرست مخاطبان سفارشی

هدف‌گیری مجدد به شما امکان می‌دهد برای افرادی که از وب‌سایت شما بازدید کرده‌اند و قبلاً به آنچه شما ارائه می‌دهید علاقه دارند بازاریابی کنید. ایجاد این فهرست مخاطبان سفارشی، شانس شما را برای تبدیل به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. از آنجایی که مخاطب قبلاً علاقه‌ای دارد، کمی تلنگر کافی است تا آنها را برگرداند.

2. افزایش فراخوان نام تجاری

هدف گذاری مجدد زمان لازم برای ایجاد آگاهی و یادآوری برند را کاهش می دهد. برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه خود، حتی زمانی که آنها از سایت شما بازدید نمی کنند یا تبدیل نمی کنند، بلافاصله با آشنایی مشتریان با برند شما، شانس تبدیل را افزایش می دهد.

3. افزایش فروش

افزایش فروش هدف اصلی هدف گذاری مجدد و شاید یکی از مزایای اصلی آن است. از آنجایی که می‌توانید به جای استفاده از رویکرد بازاریابی گسترده، روی سرنخ‌های گرم تمرکز کنید، هدف‌گیری مجدد منجر به نرخ تبدیل بالاتر و افزایش فروش شما می‌شود.

4. بینش بازاریابی بهتری به شما می دهد

برخلاف سایر کمپین‌های تبدیل که بر جذب مشتریان بیشتر تمرکز دارند، هدف‌گیری مجدد به شما کمک می‌کند تا دید بهتری داشته باشید. تجزیه و تحلیل‌های کمپین‌های هدف‌گیری مجدد به شما کمک می‌کند بینش بهتری نسبت به خرید و رفتار خرید مشتری کسب کنید. با این اطلاعات می توانید یک کمپین بازاریابی متمرکز بر لیزر ایجاد کنید.

انواع مختلفی از بازاریابی مجدد وجود دارد که می توانید برای وب سایت خود از آنها استفاده کنید. در حالی که بهترین ها به پلتفرم بازاریابی مجدد خاصی که استفاده می کنید بستگی دارد، در اینجا یک مرور کلی از رایج ترین آنها آورده شده است.

بازاریابی مجدد در شبکه نمایش

بازاریابی مجدد نمایشی یکی از ساده ترین انواع بازاریابی مجدد است. در اینجا فقط باید بعد از بازدید مشتری از سایت شما، یک تبلیغ نمایشی را در سایت دیگری به مشتری نشان دهید. این نوع شما را ملزم به استفاده از شبکه های تبلیغات نمایشی مانند گوگل و بینگ می کند.

جستجوی تبلیغات هدفمند مجدد

تبلیغات هدف‌گیری مجدد جستجو شامل نمایش تبلیغات شبکه به افرادی است که قبلاً از سایت شما بازدید کرده‌اند. این تبلیغات معمولاً برای افرادی که در لیست بازاریابی مجدد شما هستند هدف قرار می گیرند.

بازاریابی مجدد ایمیلی

با بازاریابی مجدد ایمیل، باید ایمیل هایی را برای افرادی که قبلا از سایت شما بازدید کرده اند آپلود کنید. سپس هر بار که وارد سیستم عامل هایی می شوند که از ایمیل خود استفاده کنند، مانند حساب های گوگل و یوتیوب، تبلیغات بازاریابی مجدد شما به آنها نشان داده می شود.

هدف گذاری مجدد رسانه های اجتماعی

این نوع هدف گذاری مجدد بر پلتفرم های رسانه های اجتماعی متمرکز است. تبلیغات هدف‌گیری مجدد شما در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توییتر به مشتریان بالقوه شما نشان داده می‌شود.

تبلیغات رسانه های اجتماعی در حال حاضر یکی از محبوب ترین و موفق ترین پلتفرم ها برای تبلیغات آنلاین و کمپین های بازاریابی مجدد هستند.

بازاریابی مجدد در فیس بوک

فیس بوک یکی از قدرتمندترین پلتفرم ها برای بازاریابی مجدد و هدف گذاری مجدد کمپین ها است. علاوه بر ارائه یکی از گسترده‌ترین مخاطبان در بین تمام کانال‌های رسانه‌های اجتماعی، ابزارهای مختلفی برای حمایت از کمپین شما نیز دارد.

این ابزارها شامل فیسبوک برای کسب و کار و تبلیغات محصول پویا فیس بوک است. همچنین می توانید از ابزارهای نمایش تبلیغات در فیسبوک مسنجر و اینستاگرام استفاده کنید.

تغییر مسیر اینستاگرام

می توانید از ابزارهای بازاریابی فیسبوک برای نمایش تبلیغات به مخاطبان خود در اینستاگرام استفاده کنید. با این حال، هدف گذاری مجدد تبلیغات در اینستاگرام نیز امکان پذیر است.

ابتدا باید حساب تبلیغاتی اینستاگرام خود را به Business Manager متصل کنید و سپس یک مخاطب سفارشی ایجاد کنید که کمپین شما باید آن را هدف قرار دهد.

سپس شما فقط باید یک URL و زمان جمع آوری داده ها را قبل از اندازه گیری کاربران و اجرای کمپین انتخاب کنید.

بازاریابی مجدد در TikTok

بازاریابی مجدد در TikTok با ایجاد یک مخاطب هدف سفارشی آغاز می شود. با این حال، باید به پیکسل TikTok زمان کافی برای جمع آوری داده های لازم بدهید. همچنین، اگر قصد دارید بر اساس ترافیک وب، هدف‌گیری مجدد انجام دهید، پلتفرم از شما می‌خواهد که حداقل 1000 کاربر مخاطب داشته باشید.

تغییر مسیر YouTube

با تبدیل شدن تبلیغات به یک تجربه تعاملی تر، ویدیوهای YouTube تکامل بعدی بازاریابی مجدد خواهند بود. با بازاریابی مجدد یوتیوب، می توانید ارتباط فوری با مخاطبان خود داشته باشید و راه بهتری برای جلب توجه افراد هدف خود به دست آورید تا توضیح دهند چرا باید محصولات شما را بخرند.

می‌توانید از قسمت کمپین‌های ویدیویی Google Ads به YouTube هدایت شوید. بقیه مراحل مشابه راه اندازی هر کمپین بازاریابی مجدد دیگری در Google Adwords خواهد بود، زیرا شامل مواردی مانند انتخاب اهداف شما و لیست های بازاریابی مجدد است.

کلام پایانی: بازاریابی مجدد در مقابل هدف گذاری مجدد

بازاریابی مجدد برای هر کسب و کاری که می خواهد نرخ تبدیل را سریعتر و مقرون به صرفه تر افزایش دهد حیاتی است. زمانی که کمپین های بازاریابی مجدد به درستی انجام شود، می تواند در افزایش آگاهی از برند و کاهش هزینه های جذب مشتریان جدید نیز بسیار موثر باشد.

موافقید؟ در مورد بازاریابی مجدد تبلیغات در نتایج جستجو چه احساسی دارید؟ شما می توانید با لایک کردن یا دنبال کردن ما در فیس بوک به گفتگو بپیوندید و نظرات خود را به اشتراک بگذارید توییتر. اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید و می خواهید در مورد نحوه استفاده از بازاریابی مجدد بیشتر بدانید یا اگر می خواهید در مورد روندهای PPC بیشتر بدانید، با TheeDigital تماس بگیرید و ما به شما کمک می کنیم ارزیابی کنید که چگونه می توانید درآمد خود را با بازاریابی مجدد افزایش دهید.

فیلدها با ستاره مشخص شده اند

مورد نیاز هستند.

اطلاعات شما صرفاً به منظور ارائه خدمات شرح داده شده در این وب سایت جمع آوری می شود.

اطلاعات شخصی شما کاملاً محرمانه نگهداری می شود. ما هرگز اطلاعات شما را منتشر نمی کنیم، به اشتراک نمی گذاریم یا به دیگران نمی فروشیم. ما هم از اسپم متنفریم!