منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • راهنمای افزایش ترافیک سایت بطور اصولی و ارگانیک

راهنمای افزایش ترافیک سایت بطور اصولی و ارگانیک

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

تولید محتوای به روز و سئو محور یکی از ارکان بسیار مهم و مرحله بعدی تولید محتوای پیوسته برای یک وبسایت است. هر زمان که شما محتوای قدیمی وبسایتتان را به روز میکنید، گوگل دوباره آن را بررسی و ایندکس میکند بنابراین میتوانید هر چند وقت یک بار با اضافه کردن یکی دو پاراگراف به متنهای قبلی، صفحات قدیمی را به روز کنید. شما باید بتوانید پولها (لینکها) را بین جیبهای مختلف (صفحات مختلف سایت) تقسیم کنید بنابراین اگر چیدمان لینکهای داخلی را به شکل اصولی بچینید، به طوری که بیشتر لینکها به صفحات داخلی سایت اشاره کند، شانس دریافت بک لینک برای صفحات داخلی وبسایتتان به شکل قابل توجهی افزایش خواهد یافت. گوگل شدیدا مخالف دریافت بک لینک در ازای پرداخت پول است و بسیاری از سایتهایی که تبلیغات فروش بک لینک می کنند را شناسایی کرده و عملا ثبت لینک در چنین سایتهایی هیچ ارزشی ندارد. بنابراین باید حواستان باشد به چه سایتهایی لینک میدهید و یا از چه سایتهایی لینک دریافت میکنید. پس از مدتی سایتهایی که معتبر و محبوب بودهاند افت میکنند و نمیتوانند لینک تازهای به دست بیاورند.

بنابراین روش های لینک سازی که الگوریتم های گوگل مانند پنگوئن آنها را خلاف قوانین گوگل تشخیص دهند، باعث افت رتبه وب سایت خواهد شد. سئو داخلی باید به بهترین شکل بهینه سازی شده باشد و هیچ مشکلی حتی مشکل جزئی نداشته باشد. آیا تاکنون در یافتن اطلاعات تماس یک سایت دچار مشکل شده اید؟ الگوریتمهای گوگل با هر بار به روز شدن، در جهت مفید بودن برای کاربران حرکت میکنند بنابراین اگر ساخت لینک داخلی باعث بهبود سایت میشود دلیلش این است که پیش از هر چیزی این مساله به شدت برای کاربرها مفید است. قرارگرفتن کلمات کلیدی در اسم دومین، تنها زمانی مفید خواهند بود که توسط علامت – از همدیگر جدا شده باشند. بنابراین یکی از مهمترین کاربردهای لینکهای داخلی سایت، مفید بودن برای کاربر است. اندازه گرفتن ترافیک یک سایت برای موتورهای جست و جوی گوگل به این دلیل که به عوامل مختلفی بستگی دارد خیلی آسان نیست اما لینکهای خارحی میتوانند یک معیار پایدار برای نشان دادن میزان محبوبیت یک صفحه باشند، بنابراین این مساله میتواند باعث به دست آوردن رتبه خوبی در صفحه نتایج جست و جوی گوگل شود.

موتورهای جست و جوی گوگل ارتباط لینک و عبارت توصیفی انکرتکست و همچنین محتوای سایت و دامنه را بررسی میکنند تا بتوانند مفیدترین محتوا را در دسترس کاربرها قرار بدهند. به این دلیل که موتورهای جست و جو از روی جدید بودن لینکها درباره محبوب و معتبر بودن شما قضاوت میکنند. به همین دلیل در بازههای زمانی مختلف باید از سایتهای معتبر لینک به دست بیاورید و این روند را ادامه بدهید. نظر به غلبه گفتمان سکولار در جوامع غربی، دولت ها در این گونه جوامع به دلیل این که اساساً دغدغه حقوق الهی و تنگاتنگیٍ نسبیت اخلاق با حقوق را ندارند، کمتر زحمت توجه و یا سرمایه گذاری در برخورد با نقض حقوق جوانان در درون خانواده را به خود می دهند. گاهی اوقات ISPها برای کاهش سرعت اینترنت شما، پهنای باند را کاهش میدهند. اگر هدف صفحه شما جذب کاربران در حال جستجو در اینترنت است باید از یک کلمه کلیدی مناسب استفاده کنید. حالا دیگر اکثر کارها در بستر اینترنت انجام میشوند و برای هر موضوع و خدمتی میتوان دهها و گاهی حتی صدها سایت و صفحه مختلف را در فضای مجازی پیدا کرد.

ما نحوه لینک دهی به صفحات سایت خودتان و لینک هایی که از سایت های دیگر به شما آمده است را بررسی میکنیم. آسانترین روش لینکسازی داخلی این است که در ابتدا یا انتهای متن لینک صفحات مشابه را قرار بدهید اگر چه این روش هم موثر است اما ممکن است چندان کاربرها را ترغیب به کلیک کردن روی لینکها نکند. شما باید لینکها را در قسمتهایی از متن قرار بدهید که حدس میزنید ممکن است برای کاربرها مبهم باشد و یا این که نیاز است اطلاعات بیشتری درباره موضوع مورد نظر داشته باشند، این کار باعث میشود که مخاطبها برای رسیدن به پاسخ سوالهایشان روی لینکها کلیک کنند و این هم برای مخاطب مفیدتر است هم شما را به هدفی که دارید، میرساند. طراحان وب و آژانس های بازاریابی بزرگ اهداف تعیین می کنند ، پیشرفت آنها را اندازه می گیرند و به طور مداوم کار خود را بهبود می بخشند.. این لینکها میتوانند بازدیدکنندهها را به مشتری تبدیل کنند و با افزایش نرخ تبدیل، درآمد شما را افزایش بدهند. انکرتکست یکی از پرقدرتترین سیگنال هایی است که موتورهای جستجو برای رتبه بندی از آن استفاده می کنند. بهترین راه برای ماندگار بودن بهبود سئو سایت، استفاده از تکنیک های سئو کلاه سفید است.