برای اینکه در نتایج سرچ گوگل، با عبارات بیشتری رتبه بگیرید نیاز به عبارات کلیدی بیشتر و نیاز به محتواهای سئو شده بیشتر دارید. 2. ایجاد URL حاوی کلمه کلیدی (فارسی یا انگلیسی بودن یو ار ال تفاوتی ندارد. بدیهی است که گرفتن لینک های اینباند یا بک لینک توسط بات های مختلف گوگل را فریب نمی دهد، و به رتبه شما کمکی نخواهند کرد و عجیب است که هنوز هم بسیاری از افراد به استفاده از این متد وفادار هستند! یعنی به جای اینکه همیشه سعی کنیم محتواهایی را تولید و سئو کنیم که رقابت شدیدی در سئو آنها وجود دارد ، به تولید محتوا بر روی عبارات کلیدی تمرکز میکنیم که رقابت چندانی روی آنها وجود ندارد. به همین راحتی میتوانید ببینید، رقیب شما با این عبارت کلیدی یک صفحه خاص را تولید کرده است یا نه و به این شکل میزان رقابت را بسنجید. ۱۹. از عبارات مترادف و مرتبط با یکدیگر یا همان استراتژی LSI برای کلمات کلیدی در محتواهای سایت خود استفاده کنید. یعنی تا آن زمان دانشجو ها هنوز آماده سنجش سختی کلمات کلیدی نیستند… چطور میزان سختی رقابت را در یک عبارت کلیدی بسنجیم؟
5. نوشتن محتوای با کیفیت جامع و کامل شامل بخش های مختلف جواب کاربر (برای این منظور عبارت کلیدی خود را در گوگل سرچ کنید و صفحه سایت های صفحه اول را باز کنید. اگر هم انگلیسی مینویسید عبارت کلیدی را ترجمه شده قرار دهید. ابتدای همین مقاله توضیح دادیم که کلمات کلیدی longtail چی هستند. 3. داشتن تگ H1 و H2 جذاب و حاوی کلمات کلیدی (H1 میتواند با تگ تایتل یکی باشد. برای این کار شما باید یک تحقیقات کلمات کلیدی بر روی لانگ تیل کیورد ها انجام دهید. به طور کلی عبارات کلیدی لانگ تیل رقابت کمی دارند اما بهتر است قبل از شروع کار رقبا را بررسی کنید تا مطمئن شوید رقابت روی آنها کم باشد. با این حال تجربه ما نشان داده است که خرید بک لینک با کیفیت نه تنها هیچ ضرری ندارد، بلکه بسیار مفید نیز بوده و می توانید روی آن حساب کنید. Clicks: تعداد کلیکها به شما کمک میکند که متوجه شوید زمانی که در نتایج گوگل نشان داده میشوید، افراد چندبار روی وبسایت شما کلیک میکنند. نتایج بدست آمده از پژوهش حاضر با یافتههای رستگار خالد، (1389) که در پژوهش خود به این نتیجه رسید در زیر مقیاسهای انگیزش برای فهم، انگیزش برای تجربه تحریک، تنظیم همانندسازی شده بین دختران و پسران تفاوت معنیدار وجوددارد.
ابتدا از طریق فیلم کوتاه اسلایدی زیر با کلیات موضوع آشنا میشویم و سپس میریم سراغ اصل ماجرا یعنی کسب درآمد از تولید محتوا. در این پست آموزشی از کامی سئو قصد داریم راه های کسب درآمد از طریق تولید محتوا را با هم مرور کنیم. در اینجا قصد داریم همین استراتژی را در تولید محتوای سئو شده استفاده کنیم. ما از طریق هرکدام از محتوا های بالا میتوانیم، کسب درآمد با تولید محتوا را تجربه کنیم و سود خوبی ببریم. دیدیم که اگر بروزرسانی محتوا را رها کنیم ،عملا به سئو سایت خود ضربه میزنیم. در همین راستا در ادامه 11 قدم از اصول سئو در تولید محتوا یا به عبارتی دیگر قواعد تولید محتوا را در اختیار شما قرار داده ایم… بیشتر خوانندگان شما افراد مشغولی هستند که حواس پرتی های زیادی دارند، که شامل پست های شبکه های اجتماعی دیگر بیزینس ها، مقالات بلاگ یا ویدیوهای یوتوب می شود. تولید محتوا تخصصی هست در زمینه آموزش وردپرس و برامون مقالات مهمی هستند و کیفیت بالایی می خوایم. کسب درآمد با تولید محتوا به چه صورت ممکن است؟ اما به صورت خلاصه درآمد با تولید محتوا به شیوه های زیر امکان پذیر است. بازاریابی محتوا و سئو وظیفه اش این می باشد که میزان جذب خوانندگان سایت را افزایش دهد، در یک جمله به صورت خلاصه می توان گفت که محتوا بدون سئو و سئو بدون محتوا امکان پذیر نیست.
ولی به هر حال ما نیاز داریم از یک جایی به بعد تولید محتوای سئو شده را شروع کرده و کانتنت مناسب برای سایت خود بنویسیم تا با عبارات بهتر و جدیدتری کاربر ورودی بگیریم. در ادامه هر یک از موارد زیر را بیشتر بررسی میکنیم و به نکات و جزئیات بیشتری خواهیم پرداخت. هر کدام از آن ها کاربردهای خاص خودشان را دارند و بسته به مخاطبین هدف و نوع پلت فرم از آن ها استفاده میشود. روزانه میلیون ها گیگابایت در سراسر دنیا تولید میشود و هدف همه آن ها تجاری است. همه ما کم و بیش با اینترنت کار میکنیم. حداقل در هر خانواده یکی دو نفر پیدا میشود که یک پیج اینستاگرام داشته باشد یا بتواند با گوگل کار کند. بازاریابی پارتیزانی یا چریکی، روشی نامنظم و غیرمعمول در انجام فعالیتهای ترفیعی بر مبنای یک بودجه بسیار کم است. در دوره آموزش سئو مقدماتی شما از مراحل اول یعنی On-Page SEO شروع به یاد گیری می کنید و می آموزید که محتوای با کیفیت تولید کنید و بهینه سازی های مربوط به داخل سایت را انجام دهید.