برای بهکارگیری سئو باید کلیه نکات آن را آموزش دید و گام به گام بر روی سایت، پیادهسازی کرد. با انجام این آنالیز شما در تاریکی عکس نمی گیرید؛ بلکه شما تصمیمات استراتژیکی می گیرید که مدت زمان و منابع صرف شده روی کارتان را کاهش می دهد. همچنین می توانید از تجزیه و تحلیل خود استفاده کنید تا ببینید سایت شما هنوز برای چه نوع کلمات کلیدی به محتوا نیاز دارد. بهترین گام در توسعه استراتژی سئو، آموزش سئو حرفه ای و انجام تجزیه و تحلیل سئو است. با استفاده از تجزیه و تحلیل SEO شما می توانید بفهمید که کدامیک از جنبه های استراتژی سئوی شما کار می کنند و بزرگترین موانعی که نمی گذارند شما رتبه بندی سایت خود را بهبود دهید، شناسایی می کند. علاوهبر آموزش رایگان اصول سئو، تیم سئولوژی خدمات عیبیابی با استفاده از بررسی گوگل کنسول، ارائه استراتژی و مشاوره شبکههای اجتماعی را نیز به افراد ارائه میدهد. سئولوژی با ارائه آموزشهای رایگان سئو، کلیه نکات ضروری برای افزایش رتبه سایت را در اختیار کاربران قرار میدهد.
با رعایت این نکات، ترافیک سایت به تدریج افزایش مییابد و سایت به صفحه اول گوگل، منتقل میشود. به یاد داشته باشید که هر چه صفحه در SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) رتبه بالاتری داشته باشد، ترافیک بیشتری را می تواند وارد صفحه و سایت شما کند و در نتیجه سرنخ ها و مشتریان بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد. در نهایت به همین سادگی رقبای شما مشتریان بیشتری را جذب میکنند و سودآوری بیشتری نیز خواهند داشت. ریویوهای مشتریان برای اهداف سئوی محلی مهم هستند. در صورتی که وب سایت شما بسیار آموزنده و جالب برای این افراد باشد، حتماً به وب سایت شما باز خواهند گشت. اسکیما به سایت شما کمک میکند تا در صفحات جستجو از سایر نتایج متمایز باشید و نتایج غنی (Rich Result) بدست آورید. اطلاعات و بینش هایی که از تجزیه و تحلیل SEO به دست می آورید، شما را به مسیری هدایت می کند که در آن مسیر، شما می توانید محتوای سایت و جنبه های فنی خود را بهبود دهید تا یک تجربه بهتر برای بازدید کنندگان ارائه دهید. همچنین اطلاعاتی را در مورد رتبه بندی هر صفحه برای کلمات کلیدی به شما ارائه می دهد.
درحالیکه کلمات کلیدی کوتاه معمولاً بیشتر مورد جستجو قرار میگیرند، اما رتبه بندی آنها بروی موتورهای جستجو دشوارتر است. آنها میخواهند ببینند محتوایشان برای چه کلمات کلیدی بهینه سازی شده است و آن محتوا چقدر خوب عمل می کند. شما می خواهید بسنجید که محتوای شما برای کلمه کلیدی مورد نظرتان چه رتبه ای می گیرد، محتوا چقدر خوب بهینه شده است، و این موضوع چگونه بر نرخ ترافیک و سرنخ ها تأثیر می گذارد. 2. آیا این محتوا توسط مخاطب شما آسان استفاده و دیده میشود؟ اغلب منابع برای آموزش رایگان سئو یا آموزش رایگان بهینهسازی محتوا به زبان انگلیسی ارائه میشوند که اکثر افراد برای استفاده از آنها با مشکلاتی مواجه هستند. در این مرحله این بکلینکها به گوگل معرفی میشوند تا هرچه سریعتر از تاثیر منفی آنها بر سئوی سایت جلوگیری شود. بسیاری از نکات معرفی شده در این مقاله در زمینه کاربران موبایل می باشد. همانطور که آنالیز سئو سایت خود را انجام می دهید، حوزه هایی را بررسی کنید که می توانید در آنها پیشرفت کنید. ضعیف ترین صفحات، صفحاتی که به خوبی اجرا نمی شوند و به طور مؤثر بازدیدکنندگان جدیدی جذب نمی کند را شناسایی کنید و آنها را تقویت کنید. اگر معماری سایت شما گیج کننده باشد، خزنده ها نمی دانند کدام صفحات یا پست ها برای سایت شما مهم ترین است.
در بیشتر موارد میزان بازدید از طریق نظر شما در بخش تجربه کاربران سایروبسایتها از میزان بازدید کسب شده از طریق ایمیل بیشتر است. علاوه بر این بخش عمدهای از مصرف ویدئو در دستگاههای تلفن همراه است. این کار به شما کمک می کند تا بدانید فرآیند بهینه سازی خود را از کجا شروع کنید. شما با این کار، موقعیت و ارتباطاتی که بین محتوای شما و بازدید کنندگانی که از آن بازدید کرده اند را به موتورهای جستجو نشان دهید. بنابراین، این کلمهها هستند که محصول را میفروشند، نه گرافیک و ویدئو. کاربران از سایت و محصول شما دیدن نمیکنند و خریدی صورت نمیگیرد. حتی اگر در وبسایت خود محتوای خیلی با ارزشی منتشر کنید ولی انتشار محتوای شما طبق روند و نظم زمانی خاصی نباشد شما در گوگل افت می کنید و به دنبال آن رتبه سایتتان در الکسا رنگ افزایش می یابد و ترافیک سایتتان شدیداً کاهش پیدا می کند. علاوهبر این، علاقمندان میتوانند دانش خود را در زمینه سئو افزایش داده و بهطور تخصصیتری اقدام به تولید محتوای سایت نمایند. این اتفاق زمانی رخ می دهد که یک ارزش واقعی را در وب سایت خود تولید کرده باشید. آن ها حاوی جزئیاتی هستند که کاربران برای حرکت به جلو و تبدیل آنها نیاز دارند و روی یک تماس خاص برای اقدام متمرکز شده اند و باعث می شود این اتفاق بیشتر رخ دهد.