• خانه
  • وبلاگ
  • خدمات سئو: تمام چیزی که نیاز است در مورد خدمات سئو بدانید- اخبار بازار تسنیم

خدمات سئو: تمام چیزی که نیاز است در مورد خدمات سئو بدانید- اخبار بازار تسنیم

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

• بهینه سازی صفحات وب از دیگر وظایف مشاور سئو آژانس دیجیتال مارکتینگ است. کسی که به طور مداوم مطالعه میکند، محتوا تولید میکند و هر روز در معرض انواع محتوا قرار میگیرد ممکن است به این فکر کند که بسیاری از اطمالب پیش از این گفته شده و دیگر نیازی به تکرار آنها نیست. در حقیقت فعلا گوگل توانایی تشخیص اینکه این صفحات توسط شما ساخته شده اند را ندارد اما ممکن است با آپدیت الگوریتم ها این کلک هم برملا شده و رتبه سایت هایی که با این روش رتبه گرفته بودند به شدت افت کند و یا حتی شامل جریمه گوگل شوند و از نتایج حذف شوند. 2. من اگه دوباره سایتم رو به گوگل معرفی کنم اطلاعات قبلی میاد یا اطلاعات جدید جایگزین میشه؟ اگر هدف شما حرفهای شدن استفاده از این ابزار را به خوبی یاد بگیرید. بهتر است از جملاتی کوتاه که مفهوم را کامل می رساند استفاده کنید. استراتژی کلاه سفید یک رویکر بهتر برای بهینه سازی موتور های جستجو می باشد .

همینطور دربارۀ موضوعاتی چنین محتوایی را تهیل کنید که اشراف کافی بر آن دارید، تجربیات خوبی برای بیان کردن دارید و میدانید که اطلاعات خاص شما به زیباتر شدن و جذابیت هر چه بیشتر این محتوا میتواند کمک کند. از زمانی که کاربر به سایت وارد می شود تا زمانیکه همان عبارت را مجددا در گوگل جستجو می کند Dwell Time گفته می شود. اما بیشتر سعی میشود که اینکار از طریق گوگل و دیگر موتورهای جستوجو انجام شود. توزیع و انتشار محتوا : حال دیگر تمام کارهای خود را کرده­اید و قبل از در کردن خستگی باید محتوایی را که تولید کرده­اید در اختیار مخاطبانتان قرار دهید. و در وهلۀ دوم، انتشار چنین محتوایی به شخص شما کمک میکند تا هر روز به دنبال تجربیات تازهتر و انجام دادن کارهایی متفاوتتر بروید. اول اینکه انتشار چنین محتوایی کمک میکند تا فضای وبلاگ شما دوستانهتر و واقعیتر باشد. تپسل، به شما کمک میکند تا کمپینهای تبلیغاتی کسبوکار خود در فرمتهای مختلف تبلیغاتی (ویدئویی، بنری، همسان، ریتارگتینگ) را در محبوبترین اپلیکیشنها و بازیهای موبایلی اجرا کنید و برند خود را در مقابل چشم مخاطبان هدفتان قرار دهید. شکافهای محتوایی در سایت خود را پیدا کنید و آنها را پر کنید.

همین موضوع باعث میشود به عملکرد خود خیلی دقیقتر توجه داشته باشید ضمن اینکه وقتی دیگران را بهعنوان ناظری برای تماشا کردن زندگی خود دعوت میکنید، با انرژی و انگیزۀ بیشتری کارهایی متفاوتتر و خلاقانهتر انجام خواهید داد. با این کار دیگران را دعوت به مشارکت میکنید و سود و منفعتی مستقیم را به آنها اعطا خواهید کرد. اگر نوشتن دربارۀ برنامههای شخصی خود را به یک روتین تبدیل کنید و بهمرورزمان به آنها شکل و قالب خاصی بدهید، البته که محتوایی خواندنیتر و جذابتر هم خواهد بود. بیان داستانهای شخصی در قالب یک محتوای منتشرشده میتواند حس کنجکاوی و اعتماد را همزمان برانگیخته کند و باعث همراهی مخاطب با شما میشود. چنین محتوایی در تکمیل امواع دیگر محتوایی که تولید میکنید، میتواند ارزش بیشتری برایتان خلق کند. مهمترین دغدغۀ شما برای تولید و نشر چنین محتوایی باید این باشد که ببینید چه چیزی محتوای شما را از انواع محتوای مشابه دیگر متمایز میکند؟ گزارشهای شخصی اگر با ساختار خوبی تولید شوند میتوانند دارای این ویژگی باشند. پس میتوان گفت چنین محتوایی همان اندازه که برای خودتان ارزشآفرین است میتواند برای مخاطب هم به عنوان داستانِ شخصی شما، شنیدنی و جذاب باشد.

هر کسی میتواند دربارۀ موضوعات جذاب و عمومی محتوا تولید کند اما از بین انبوه محتوایی که در این زمینه تولید و منتشر میشوند تنها تعداد انگشتشماری شانس دیده شدن دارند. وقتی رو به مخاطب محتوا تولید میکنید و البته مراقب هستید تا محتوای تولید شده واقعاً کاربردی، ساده، قابل فهم و مفید باشد، شانس محتوا را برای دیده شدن و موردتوجه قرار گرفتن تا حد زیادی افزایش میدهید. برای هر چه بهتر شدن آنها میتوانید مدل خاصی را برای خود تعریف کنید که وقتی مخاطب آن را میبیند یاد شما بیفتد. برای تهیۀ فهرستها، علاوه بر ارزشمند بودن محتوا، به بیانی متفاوت هم فکر کنید و ببینید چطور میتوانید تا حد امکان محتوا را برای مخاطب با لحنی متفاوتتر و جذابتر بیان کنید. همانطور که گوگل در دستورالعمل های خود اعلام کرده است ، شما نباید در پیوندهای وابسته یا برنامه های وابسته که ارزش خاصی ندارند شرکت کنید.