منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • تولید محتوا چیست و طبق چه اصولی باید تولید محتوا سئو شده انجام شود؟

تولید محتوا چیست و طبق چه اصولی باید تولید محتوا سئو شده انجام شود؟

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

ساخت بک لینک به صورت مصنوعی یک روش سئو کلاه سیاه و شاید شاخص ترین نوع از سئو سیاه باشد. از نظر گوگل سایتی باید در صفحات اول جستجو باشد که دارای اعتبار بالا نزد مخاطبان و همینطور نزد سایت های دیگر باشد. قطعا پاسخی به غیر از این نخواهید شنید که ترافیک سایت مهمترین عامل موفقیت یک کسب و کار است.اما روش های زیادی برای افزایش بازدید سایت وجود داردو ممکن است هر کسب و کاری بنا به بودجه و امکاناتی که در اختیار دارد مسیر متفاوتی را برای بهتر شدن بازدید وب سایت خودطی کند.اما اگر یک کسب و کار نوپا هستید که بودجه کافی نداریدو می خواهید بازدید وب سایت خود را افزایش دهیدحتما این مقاله را تا انتها بخوانید.دراین مقاله ۲۵ روش افزایش بازدید سایت به صورت رایگان وکاملا واقعی توضیح داده شده است که می توانید با اجرای این روش ها بازدید وب سایت خود را بالا ببرید و کسب و کار خود را رونق دهید. اما اگر به آن لینک دقت کنید، تغییر اندکی مشاهده میکنید. در هر حوضه کاری که فعالیت میکنید باید در آن باره محتوای خوب تولید کنید و مخاطبان را با حوضه کاری خود آشنا کنید. خیلی از افراد، لینک دادن از سایت خود به سایت های دیگر را به اشتباه با نام لینک سازی خارجی عنوان میکنند.

به این صورت که به جای گرفتن لینک طبیعی از سایت های دیگر، خود اقدام به ساخت بک لینک مصنوعی کردند. اما برای اعتبار سنجی سایت در سایت های دیگر، به لینک های داده شده به آن سایت رجوع میکند. گوگل از شما میخواهد تا حدی به سایت خود اهمیت دهید و آن را مخاطب محور طراحی کنید که سایت های دیگر، شما را به عنوان یک مرجع شناسایی کرده و از سایتشان به شما به عنوان منبع و … تمام شرکت های فروشنده هاست به دلیل مهم بودن این موضوع اقدام به تبلیغ ۹۹ درصد آپتایم بودن را دارند که به معنی فعالیت کامل هاست ها در تمام تایم ها می باشد، اما تمام هاست های خوب اینگونه نیستند و باید برای این موضوع حتما بررسی های اولیه را انجام دهید. در ادامه به طور نسبتا خلاصه اما مفهومی به لینک سازی داخلی میپردازیم و توضیح کامل آن را در مقاله دیگری به شما میدهیم. در زمانی که مقاله ای از سایت خود را با الهام گرفتن از یک سایت معتبر نوشته اید میتوانید با لینک دادن به آن سایت به گوگل بفهمانید مقاله شما از این سایت بزرگ به عنوان مرجع استفاده کرده و اعتبار دارد. به طور مثال از مقاله سئو داخلی خود، با کلمه و یا همان انکرتکستِ “سئو خارجی” به مقاله سئو خارجی لینک بدهید تا گوگل مطمئن شود که کلمه کلیدی این مقاله همین کلمه است و باعث افزایش رتبه آن شود.

نکته بعدی در لینک سازی داخلی این است که این کار باعث افزایش سئو سایت ما میشود. گوگل با رونمایی از پیج رنگ خود (page rank)، از اهمیت بک لینک ها برای افزایش اعتبار سایت پرده برداشت. شما می­خواهید از چه فرم و لباسی برای انتقال و انتشار اطلاعاتتان استفاده کنید؟ به این ترتیب ارزش و اعتبار بین سایت شما و سایت دیگری منتقل نخواهد شد. گوگل اعتبار یک سایت نزد مخاطبان را از محبوبیت شبکه های اجتماعی آن سایت متوجه میشود. در گذشته پیج رنکِ یک سایت، یک مورد مفید برای سنجش اعتبار آن سایت بود. زمانی که برند شما در ذهن مخاطب به عنوان یک سایت مفید و مرجع ماندگار شود، علاوه بر اینکه بدون جستجو کلمات و فقط با سرچ نام برند شما به سایتتان وارد میشود، در نتایج جستجو نیز هرجا نام سایت شمارا ببیند، بدون درنگ بر روی آن کلیک میکند و این موضوع باعث افزایش سئو سایت میشود. این موضوع و ضعف الگوریتم های گوگل، باعث کاهش شدید مخاطبان این موتور جستجو شد.

آنها با ایجاد بک لینک به صورت مصنوعی اما با روش هایی که باعث جلب توجه این الگوریتم نشود، باعث افزایش رتبه سئو سایت خود شده اند. قبلش بهتره بدونید که افزایش رتبه سایت چه رابطهای با افزایش بازدید سایت دارد؟ لینک های خارجی، چه فوایدی برای سایت ما دارند؟ به عنوان مثال سوالاتی که امروزه زیاد مطرح می شود تاثیر برگزیت برروی کمپانی ایکس، یا آینده ی کمپانی ایگرگ با ظهور عصر هوش مصنوعی و ربات ها چه خواهد بود، است. الگوریتم گوگل پنگوئن طی سالها آپدیت شده و به شدت با لینک سازی مصنوعی برخورد میکند. روند صعود بسیاری از سایتها شدت میگیره و رشد و فعالیت برخی کند میشه. اما حتی این موضوع هم باعث نمیشود تا وبمستران و سئو کاران از لینک بیلدینگ چشم پوشی کنند. تولید محتوای متنی برای وب سایت، در حال حاضر مهمترین و اصلی ترین دغدغه بسیاری از افرادی است که قصد دارند یک و کسب و کار آنلاین راه اندازی کنند. مدیران کسب و کار ها عاشق این هستند که مسائل را با معیار بازگشت سرمایه بسنجند. می­توان در این بخش استفاده کرد و در نهایت در بخش Engage هدف آن میباشد که مشتری به یک مشتری وفادار و همیشگی تبدیل خواهد شد و یا این که اگر تکرار خریدهای او کم شده یا زمانی میباشد خریدی نداشته مجدداً او را وفادار کنیم.