منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • تولید محتوا متنی بدون این چهار نکته به سرانجام نمی رسد

تولید محتوا متنی بدون این چهار نکته به سرانجام نمی رسد

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

بک لینک در سئو چطور و چقدر تاثیر دارد؟ لینک سازی در چند مرحله یا لینک سازی لایه ای بهترین و طبیعی ترین نوع لینک سازی می باشد که مطابق نقشه ها و مپ های متنوع و چند لایه ای ایجاد می شوند. چه تعداد کاربر ثابت و یا متغیر دارم؟ خب، در این شرایط شما قصد دارید که در لحظه به کاربر کمک کنید، اما برای این کار نیاز به تایید صاحب اکانت دارید. رعایت نکات جزئی مانند به کار بردن نام مشتری در گفتگو و استفاده از عباراتی نظیر “متوجه هستم” یا “درک میکنم چرا به این ویژگی نیاز دارید” میتواند تاثیرگذار باشد. حتی ممکن است تصور کند که قصد دارید او را از سر خود باز کنید. شاید این جمله صحیح باشد، اما اگر آن را بدون مقدمه بیان کنید ممکن است مشتری اینطور برداشت کند که به مشکل او اهمیت نمیدهید یا میخواهید او را مقصر بدانید.

در نسخه رایگان افزونه یواست، فقط می توانید ۱ کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی را تنظیم کنید. واضح است که کلمه کلیدی employee wellness programs، تنها موضوع داغ و جذاب بروی کرۀ زمین نیست. به عبارتی دیگر، کاربر کلمه کلیدی را در موتور جستجوگر سرچ می کند و در نتایج نشان داده شده با صفحه ای مواجه می شود که بلافاصله با کلیک روی عنوان کلمه کلیدی وارد صفحه یا سایت نامربوط دیگری می شود. Backlink های با کیفیت که تولید میکنید بهترین شانس را به شما ارمغان می اورد تا در یک کلمه ی کلیدی در گوگل رتبه ی بهتری داشته باشید . برای این که از این کار دوری کنید، در صورتی که می خواهید محصولی را به صورت وابسته در وبسایت خود قرار دهید، در ابتدا محتوای اوریجینال و مخصوص به خودتان را در مورد محصول تولید کنید و مکانی را برای نقد کردن و نظر و امتیاز دادن برای کاربران ایجاد کنید. چون وقتی در سایت شما چندین لینک باشد که از نوع nofollow باشند یعنی اینکه شما دوست ندارید از رتبه و اعتبار سایت خود برای دیگر سایت ها مایه بگذارید و این یعنی شما به سایت خودتان ارزش قائلید و در نهایت همه ی اینها را موتورهای جستجو درک میکنند و برای اینده و رتبه بندی سایت شما بی تاثیر نخواهد بود .

انتقال از یک پشتیبان به پشتیبان دیگر برای هیچ کاربری خوشایند نیست. این جمله به خودی خود مشکلی ندارد، اما به دلیل لحنی که به همراه دارد (حتی اگر واقعاً بخواهید مشکل را برطرف کنید) هیچ ارزشی برای مشتری نخواهد داشت. از آنها بخواهید دلیل خودشان برای استفاده نکردن از خدماتتان را توضیح دهند. در این شرایط به نه گفتن اکتفا نکنید؛ سعی کنید دلیل این تغییر ندادن را به او توضیح دهید. اگر محبورید درخواستشان را رد کنید، سعی کنید با همدردری با آنها برخورد کنید و راهکاری جایگزین را به ایشان معرفی کنید. در عوض سعی کنید به آنها توضیح دهید که چرا نمیتوانید مشکلشان را برطرف کنید یا محصول/سرویس دیگری را به آنها پیشنهاد دهید. یکی دیگر از نکاتی که در رابطه با مشتریان باید بدانید، این است که به آنها نشان دهید که ایدهها و صحبتهایشان را جدی میگیرید. در این جا متوجه میشوید که روند خاصی برای مدیریت درخواستها وجود دارد و درخواست شما جدی گرفته میشود. چراکه این امکان وجود دارد که شما کلیکهای ورودی خود را از راههایی به جز موتورهای جست و جوگر همچون ایمیل مارکتینگ، شبکههای اجتماعی و …

باتوجه به اینکه تقریبا هر رویدادی که در فروشگاه اینترنتی، اتفاق می افتد، با ایمیل قابل اطلاع رسانی است، در این بخش می توانید، آنها را مدیریت کنید. گاهی اوقات با کمی صحبت با مشتری در مییابید که آنچه او میخواهد، دقیقاً همانچیزی است که بخش دیگری از شرکت شما ارائه میکند! علاوه بر این بخش عمدهای از مصرف ویدئو در دستگاههای تلفن همراه است. اگر محصول شما به دلایل امنیتی (یا پرداختی) سطوح دسترسی مختلفی را به کاربران ارائه میکند، احتمالاً با درخواستهای بسیاری مبنی بر تغییر سطح دسترسی یا انتقال امتیاز حساب کاربری از سوی کاربران مواجه میشوید. متاسفانه به دلایل (هر دلیلی!) در حال حاضر قادر به انجام این کار نیستیم، اما هر تغییری که در سیستم به وجود آمد، حتماً شما را مطلع خواهیم کرد! Alexa, Moz، Ahrefs، Keyword Explorer برخی از ابزارهایی هستند که باید از قبل مصاحبه با آنها به صورت کلی آشنایی پیدا کنید زیرا قطعا به صورت کلی از آنها سوال خواهد شد.