ترندهای برتر فروشگاه آنلاین WooCommerce برای سال 2023

ترندهای برتر فروشگاه آنلاین WooCommerce برای سال 2023


وقتی صحبت از افزونه های تجارت الکترونیک وردپرس می شود، ووکامرس اکثریت سهم بازار را به خود اختصاص می دهد. 93.7٪ از فروشگاه های آنلاین ساخته شده با وردپرس از WooCommerce استفاده می کنند. توسعه دهندگان وب در TheeDigital به طور انحصاری از وردپرس استفاده می کنند و اغلب WooCommerce را به جای سایر افزونه ها برای وب سایت های فروشگاه آنلاین انتخاب می کنند.

WooCommerce یک افزونه رایگان است که به طور یکپارچه با وب سایت های وردپرس کار می کند. انعطاف پذیر است و گزینه های زیادی را برای صاحبان فروشگاه و توسعه دهندگان ارائه می دهد. همچنین افزونه های متعددی را ارائه می دهد و دائماً به روز می شود. WooCommerce نیروی محرکه بسیاری از روندهای تجارت الکترونیک است که در سال 2023 و بعد از آن خواهید دید.

1. تمرکز بیش از حد بر قابلیت استفاده از تلفن همراه

در بالا گزارش شده است که 73 درصد از فروش تجارت الکترونیک جهانی از دستگاه های تلفن همراه است.

این بدان معناست که فروشگاه های آنلاین هستند این لازم است پاسخگو باشند تا در هر دستگاهی کار کنند و جذاب به نظر برسند. زمان بارگذاری صفحه در مورد دستگاه های تلفن همراه نیز مهم است. کاربران احتمالاً با صفحه ای که از بارگذاری در دستگاه خود امتناع می کند، صبر خود را از دست می دهند. خوشبختانه، تقریباً تمام تم‌های ووکامرس پسند موجود برای وردپرس، 100% واکنش‌گرا و انعطاف‌پذیر هستند، به این معنی که روی دستگاه‌های تلفن همراه عالی کار می‌کنند.

2. صفحات محصول واقعیت افزوده (AR).

با فشار مداوم فناوری‌های جدید و سرعت بیشتر اینترنت، طراحان وب توانسته‌اند چیزهای بیشتری مانند ویدیو، واقعیت مجازی و محتوای بصری 360 درجه را در خود جای دهند. این یک خبر عالی برای تجارت الکترونیک است زیرا به معنای صفحات محصول پیشرفته‌تر است که می‌تواند شامل ویدیویی برای نمایش محصول شما در عمل باشد. WooCommerce حتی یک ویژگی تصویر 360 درجه را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد چرخش 360 درجه پویا را به تصاویر محصول خود اضافه کنند. این تنها آغاز است. استارت آپ های مجازی و واقعیت افزوده در مراحل اولیه، بزرگترین فناوری جدید هستند، بنابراین انتظار می رود در آینده از این ویژگی ها به ووکامرس اضافه شود.

اما به یاد داشته باشید: محتوا همیشه کلیدی است. با محتوای قوی که محصولات شما را به طور کامل توصیف می کند، از آن ویدیوها و ویژگی های واقعیت افزوده نسخه پشتیبان تهیه کنید. سئوی خود را با گنجاندن بهترین کلمات کلیدی و عبارات آنطور که منطقی است، تقویت کنید.

3. تجربیات خرید شخصی

در حالی که هوش مصنوعی به ارائه خدمات مشتری شخصی کمک می کند، این فناوری هم به ارائه تجربیات خرید شخصی تر کمک می کند. شخصی کردن تجربه خرید فراتر از احوالپرسی با نام مشتری است. دانستن موقعیت مکانی، زبان و عادات خرید مشتری به شما این امکان را می‌دهد تا هنگام مرور فروشگاه آنلاین شما، رویدادها یا فروش‌های محلی را که برایشان جالب است نشان دهید. WooCommerce ویژگی های مختلفی را ارائه می دهد تا به شما کمک کند تجربه خرید شخصی تری را برای مشتریان خود فراهم کنید:

  • MultilingualPress – با MultilingualPress به زبان مشتری خود صحبت کنید! اگر فروشگاه آنلاین شما جهانی شده است، ترجمه صفحات محصول شما برای افزایش تبدیل حیاتی است.
  • گزینه هایی برای محصولات اضافی WooCommerce – افزونه WooCommerce Extra Product Options به شما این امکان را می دهد که فرم هایی با منطق شرطی ایجاد کنید تا مشتریان بتوانند به راحتی محصولات را مطابق میل خود سفارشی کنند.
  • ادغام قیمت گذاری داروین ووکامرس – کدهای کوپن و کدهای رهگیری را با هدف گذاری جغرافیایی با افزونه یکپارچه سازی قیمت گذاری داروین ووکامرس اضافه کنید.

4. خدمات مشتری چت بات

چت بات ها 24 ساعته در دسترس هستند و می توانند به سوالات ساده پاسخ دهند. این ربات‌های هوش مصنوعی در مورد خدمات مشتری معجزه می‌کنند. با یادگیری ماشینی، چت ربات‌ها می‌توانند حتی باهوش‌تر شوند زیرا درباره مشتریان شما اطلاعات بیشتری کسب می‌کنند. WooCommerce در این روند جلوتر از بازی است. در حال حاضر چندین افزونه chatbot وجود دارد که با WooCommerce کار می کند:

  • WooWBot – WooWBot یک دستیار فروشگاه چت بات مستقل است که نیازی به ادغام خدمات شخص ثالث ندارد.
  • فیس بوک مسنجر برای ووکامرس – فیس بوک مسنجر در زمینه چت بات ها پیشرو است. نصب آسان و آشنا!
  • Tidio – Tidio با ارائه چت زنده، چت بات ها و ویژگی های یکپارچه سازی ایمیل در یک افزونه نیازهای متعددی را برآورده می کند.

5. وب سایت های تجارت الکترونیک منحصر به فرد برای جلب توجه

به خصوص در دنیای بزرگ تجارت الکترونیک، همیشه مهم است که در بین دیگران متمایز شوید. منحصربه‌فردتر جلوه دادن سایت شما می‌تواند به تقویت کسب‌وکار شما در ذهن بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه کمک کند، و ما پیش‌بینی می‌کنیم که زیبایی‌شناسی خاصی را ببینیم که به حفظ علاقه افراد کمک می‌کند. روندهای امروزی مانند استفاده از اشباع بالا، طراحی مینیمالیستی و رنگ های پر جنب و جوش و چشم نواز می توانند توجه را به خود جلب کنند و به شما کمک کنند زمان بیشتری را در صفحه و در نهایت تبدیل ها به دست آورید.

یک توسعه دهنده وب سایت ووکامرس با تجربه می تواند به شما در دستیابی به طراحی کمک کند که به سایت تجاری شما حس و ظاهری به یاد ماندنی و جذاب بدهد.

برای توسعه وب سایت تخصصی WooCommerce با ما تماس بگیرید

ریچارد هوروات بنیانگذار TheeDigital، یک آژانس طراحی وب و بازاریابی دیجیتال مستقر در رالی است. او به تیم خود و نتایجی که به مشتریان خود ارائه می دهند افتخار می کند.