• خانه
  • وبلاگ
  • بیاموزید که چگونه کیفیت محتوا بر سئو تاثیر می گذارد)

بیاموزید که چگونه کیفیت محتوا بر سئو تاثیر می گذارد)

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
بیاموزید که چگونه کیفیت محتوا بر سئو تاثیر می گذارد)


6 قانون نوشتاری جورج اورول ساده و به راحتی قابل یادآوری هستند. و همه از متخصصان سئو گرفته تا دانشجویان از آنها استفاده می کنند.

این قوانین مشابه قوانینی است که در سایر راهنماهای کلاسیک برای نوشتن خوب، مانند تیعناصر سبک.

اگر به بهبود نوشتار خود علاقه دارید، قوانین نوشتن اورول باید همراه شما باشد. از این گذشته، نوشتن خوب پایه و اساس سئو و تعامل خوب است.

6 قانون نویسندگی جورج اورول

  1. هرگز از استعاره، تشبیه یا دیگر شکل گفتاری که به دیدن آن در چاپ عادت دارید استفاده نکنید.
  2. هرگز از یک کلمه طولانی در جایی که کلمه کوتاه مناسب است استفاده نکنید.
  3. اگر امکان بریدن یک کلمه وجود دارد، همیشه آن را قطع کنید.
  4. هرگز از غیرفعال در جایی که می توانید از فعال استفاده کنید استفاده نکنید.
  5. اگر می توانید معادل انگلیسی روزمره را در نظر بگیرید، هرگز از یک عبارت خارجی، کلمه علمی یا کلمه عامیانه استفاده نکنید.
  6. هر یک از این قوانین را زودتر از گفتن یک حرف وحشیانه کامل بشکنید.

سیاست و انگلیسی

قوانین اورول برای نوشتن از مقاله او “سیاست و زبان انگلیسی” که در سال 1946 منتشر شد، آمده است. افق مجله

این مقاله در مورد تنزل زبان انگلیسی است که اورول آن را با تنزل سیاست مرتبط کرد. به گفته وی، هر دو یکدیگر را تقویت می کنند.

“وقتی بین اهداف واقعی و اعلام شده تناقضی وجود دارد، به طور غریزی به کلمات طولانی و اصطلاحات خسته کننده تبدیل می‌شود، مانند ماهی که جوهر می‌پاشد.”

گزیده ای از 6 قانون نوشتن اورول

زبان شفاف تفکر شفاف را تشویق می کند و بالعکس. هر دو منجر به “بازیابی سیاسی” می شوند.

مقاله اورول شامل نمونه‌هایی از نوشتن بد است که شامل «زشتی اجتناب‌شده»، «تصاویر کهنه» و «عدم دقت» است.

نویسنده استفاده از کلیشه‌ها و «استعاره‌های کهنه» را به سخره می‌گیرد که وقتی با هم ترکیب می‌شوند، بر عدم تفکر تأکید می‌کنند.

اورول در پایان گفت: انگلیسی مدرن، به ویژه انگلیسی نوشتاری، مملو از عادات بدی است که با تقلید گسترش می‌یابد و اگر کسی بخواهد تلاش لازم را انجام دهد، می‌توان از آنها اجتناب کرد.

درباره جورج اورول

جورج اورول در سال 1903 در مطهری، هند به دنیا آمد و در سال 1950 در لندن، انگلستان درگذشت. نام تولد او اریک آرتور بلر بود. جورج اورول یک نام مستعار بود.

اولین کتاب او، پایین و بیرون در لندن و پاریس (1933)، به دنبال «نوشتن رمان‌ها و داستان‌های کوتاهی است که هیچ‌کس منتشر نمی‌کند».

پس از انتشار رمان ضد استالینیستی او در سال 1945 مزرعه حیوانات، اورول معروف شد.

اورول در طول زندگی خود 6 رمان، 3 کتاب غیرداستانی و صدها مقاله و مقاله نوشت.

آخرین رمان او، هزار و نهصد و هشتاد و چهار، مشاهدات و هشدارهای اورول در مورد توتالیتاریسم را تقطیر می کند. این کتاب که پس از پایان جنگ جهانی دوم منتشر شد، اصطلاحاتی را معرفی کرد که هنوز هم امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرند، مانند doublethink، Big Brother و New Talk.

اورول یکی از برجسته ترین نویسندگان انگلیسی قرن بیستم بود، از جمله دبلیو اچ اودن، تی اس الیوت و توماس هاردی.

چگونه کیفیت محتوا را ارتقا دهیم

همانطور که اورول اشاره کرد، نوشتن واضح به تفکر شفاف کمک می کند. واضح نوشتن نیز از ویژگی های محتوای با کیفیت است.

و کیفیت محتوا مهمترین عامل رتبه بندی سئو است. بنابراین بهبود محتوای شما به شما کمک می کند تا به اهداف وب سایت خود برسید و در نتایج جستجو رتبه بالاتری کسب کنید.

اینجاست که افزونه ای مانند All in One SEO (AIOSEO) وارد می شود.

صفحه اصلی aioseo

به طور خودکار محتوای شما را تجزیه و تحلیل می کند و امتیاز می دهد خوانایی و سئو.

در حالی که نمی تواند جایگزین شما به عنوان یک نویسنده شود، SEO All in One نشانگرهای نوشتن ضعیف را نشان می دهد، مانند جملات متوالی که با یک کلمه شروع می شوند.

برای هر صفحه وب سایت شما، All in One SEO به شما نشان می دهد که چه کاری را درست انجام می دهید.

تجزیه و تحلیل خوانایی aioseo

و آنچه نیاز به بهبود دارد.

پیشنهادات خوانایی aioseo

کنجکاو هستید که تجزیه و تحلیل چگونه کار می کند؟

در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد بررسی های خوانایی که All in One SEO انجام می دهد وجود دارد.

  • طول پاراگراف: هدف: حداکثر 120 کلمه. تست‌های قابلیت استفاده نشان می‌دهند که خواندن پاراگراف‌های کوتاه روی صفحه راحت‌تر از پاراگراف‌های طولانی است.
  • طول جمله: هدف: 20 کلمه AOSEO طول جملات بیش از حد را بررسی می کند. نوشتن خوب اغلب ترکیبی از طول جملات است. امکان تغییر طول و گذراندن این چک وجود دارد.
  • کلمات گذار: کلمات انتقالی را که جریان بین بخش‌های محتوا را بهبود می‌بخشند، بررسی می‌کند. نمونه هایی از کلمات انتقالی عبارتند از: همچنین، به همین ترتیب، برای مثال، علاوه بر این و با وجود.
  • جملات اجرا که با یک کلمه شروع می شوند برجسته می شوند. اجتناب از این امر کمک می‌کند نثر شما تکراری‌تر و خواناتر شود.
  • عناوین فرعی: هدف: 1 عنوان فرعی در هر 300 کلمه. اگر قسمت‌های طولانی بدون زیرنویس دارید، افزونه از شما می‌خواهد ۱ یا چند زیرنویس اضافه کنید. این نه تنها به خوانندگان کمک می کند تا مقاله شما را اسکن کنند، بلکه می تواند سئوی شما را نیز بهبود بخشد.
  • منفعل: وجود یک شی غیرفعال را بررسی می کند و به جای آن استفاده از شی فعال را توصیه می کند.
  • امتیاز فلش: AIOSEO به طور خودکار امتیاز خوانایی هر مقاله را نمایش می دهد. پیروی از توصیه های خوانایی نمره کلی شما را بهبود می بخشد.
  • تصاویر/فیلم: اگر هیچ کدام وجود ندارد، AIOSEO اضافه کردن را توصیه می کند رسانه های مربوطه. تصاویر یا ویدیوهای مفید اطلاعات کلیدی را ارائه می دهند. و دیوارهای متن را می شکنند و اسکن صفحه را برای کاربران آسان تر می کنند.

All in One SEO (AIOSEO) یک افزونه تاسیس شده با هزاران رتبه بندی 5 ستاره در WordPress.org است. در حال حاضر بیش از 3 میلیون نفر از این افزونه برای بهبود سئو استفاده می کنند.

پرسش و پاسخ در مورد محتوای با کیفیت

چرا کیفیت محتوا یک عامل مهم رتبه بندی است؟

کیفیت محتوا یک عامل رتبه بندی مهم است زیرا جستجوگران می خواهند به راحتی بهترین محتوا را در یک موضوع خاص پیدا کنند. در حال حاضر تقریبا 2 میلیارد وب سایت وجود دارد. یک جستجوی واحد برای یک موضوع می تواند به راحتی بیش از 100 میلیون نتیجه به دست آورد.

الگوریتم‌های موتورهای جستجو که به محتوای با کیفیت پاداش می‌دهند، طراحی شده‌اند تا به کاربران کمک کنند تا به سرعت بهترین منطبق‌ها را برای عبارت جستجوی خود پیدا کنند.

گوگل محتوای با کیفیت را چیست؟

هنگام ارزیابی کیفیت محتوا، گوگل عوامل زیادی را در نظر می گیرد، از جمله اینکه محتوا چقدر خوب نوشته شده و به خوبی ارائه شده است، و چقدر ممکن است برای خوانندگان مفید یا ارزشمند باشد. تجربه و تخصص شخصی نویسنده نیز وارد عمل می شود.

یکی از بهترین راه‌ها برای دریافت ایده از الگوریتم‌های گوگل این است که دستورالعمل‌های ۱۷۵ صفحه‌ای آن‌ها را برای ارزیابی‌کننده‌های انسانی مرور کنید.

اگرچه رتبه‌دهنده‌های انسانی گوگل رتبه صفحه را تغییر نمی‌دهند، اما به گوگل کمک می‌کنند تا بفهمد الگوریتم‌هایشان چقدر خوب کار می‌کنند. بنابراین دستورالعمل ها به عنوان یک پروکسی خوب برای درک آنچه که گوگل محتوای با کیفیت را در نظر می گیرد، عمل می کند.

بعدش چی؟

امیدواریم این پست به شما انگیزه داده باشد که از قوانین نوشتن اورول برای بهبود نثر خود استفاده کنید.

سپس نکات نوشتن سئوی ما را بررسی کنید و یاد بگیرید که چگونه سرنخ ها را به سایت خود هدایت کنید.

اگر این مقاله برای شما مفید بود، لطفا در کانال یوتیوب ما مشترک شوید. در آنجا آموزش های گام به گام بسیاری را خواهید دید. شما هم می توانید ما را دنبال کنید توییترلینکدین یا فیسبوک برای به روز ماندن.