منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • بک لینکهای ارزشمند + سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه سفید

بک لینکهای ارزشمند + سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه سفید

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

در روش عادی یا همان قانونی که در سئو به آن کلاه سفید بودن میگوییم، ما سعی میکنیم مثل یک بچه خوب حرف گوگل را گوش کنیم و آنقدر در سطح وب رفتار خوبی داشته باشیم که بقیه خودشان به ما لینک بدهند. بنابراین گوگل نمیگوید که شما قرار است برای معتبر نشان دادن خودتان بک لینک بسازید، بلکه میگوید باید آنقدر معتبر و خوب باشید که بقیه بدون هیچ اجباری به سایتتان لینک بدهند. حتی ممکن است در این فرآیند سعی کنیم صاحبان دیگر سایتها را با روشهای دوستانه ترغیب کنیم به ما بک لینک بدهند! یکی دیگر از مهمترین نکات تولید محتوا در اینستاگرام ، آموزش است. اما شیرین ترین قسمت ماجرا یعنی دستمزد تولید محتوا چقدر است؟ برای دارندگان وبگاه (For Site Owners): در این قسمت صاحبان وبگاهها میتوانند دادههای وبگاه خود را در الکسا وارد نمایند یا ویرایش کنند. چراکه تمامی آمار و اطلاعات سایتها در این قسمت قرار دارد. بهتر است که در متن این بررسی حتما به صورت واضحی بیان کنید که این تبلت چرا و چگونه در اختیار شما قرار گرفته است. برای بررسی کلمات کلیدی خود وقت بگذارید و ببینید چگونه رقبای شما از آنها استفاده می کنند. هنگامی که یک فروشگاه آنلاین با ووکامرش راه اندازی می کنید ، می توانید مواردی مانند طرح زمینه ، محصولات ، توضیحات ، تصاویر و سایر مطالب را اضافه کنید و نسبت به وضعیت پیش فرضض تغییراتی ایجاد می کنید ، که باید دقت کنید این تغییرات سئو را تضعیف نکند.

اگر تعداد زیادی از لینک های دریافتی شما دقیقا همان کلمه ای باشد که میخواهید برای آن در گوگل رتبه بگیرید، این لینک ها بنظر طبیعی نخواهند رسید. دقیقا همان چیزی که گوگل به خاطر آن موضوع بک لینک را به عنوان یک فاکتور مهم در نظر گرفت، محتواست. ابتدا باید بدانیم که اصلا خود کلمه لینک به چه چیزی اشاره دارد و سپس با بک لینک آشنا شویم. گزینه سوم یکبار لینک اتفاقی را وارد می شود و سپس به صفحه قبلی بازگشت میکند . در عوض، شما باید هدفمند ترین مطالب وبلاگ یا مقالاتی را که در وب ذکر شده و به آنها پیوند داده می شود، داشته باشید. نکته: انواع محتوا وجود دارد که می تواند شما را سریعاً در چنین بسترهایی قرار دهد. اگر محتوای شما برای مخاطبین وب سایت دیگر ارزش قائل شود، آنها به شما پیوند می دهند و بالعکس. بنابراین در چانه زنی برای پذیرش پست مهمان میتوانیم با تکیه بر افزایش رتبه سایت و صفحات سایت در گوگل معامله را به نفع خود سوق دهیم. اگر بخواهم در مزایای بک لینک کمی دقیقتر شوم: بک لینکها ممکن است ترافیک و کاربران جدیدی را وارد سایتتان کنند و اگر خوششانس باشید ممکن است این کاربران حتی برای شما سودآوری مالی هم داشته باشند!

اگر بتوانید محتوای خود را با این اصول و قواعد به خوبی سازماندهی کنید و به مخاطب برسانید در وهله ی اول باعث ارتباط برقرار کردن مخاطب می شود. خب یکی از مهمترین تمایزهای گوگل برای پیدا کردن سایتهای مهم، اهمیت دادن به فاکتور بک لینک بود! قبل از اینکه به لینک بیلدینگ فکر کنید، ابتدا باید محتوای مربوطه را تولید کنید که ارزش پیوند دادن را داشته باشد. مردم به آنچه شما ارائه می دهید، اهمیت دهند و آنها را به پیوند دادن به شما ترغیب کند. ریدایرکت ها در واقع کاربر را از همان ابتدا وارد URL هایی می کنند که ارتباطی به آنچه در پی آن بوده ندارد.سئو کلاه سیاه مخاطب را به محتوایی متفاوت با آنچه می خواهد هدایت می کند تا بازدید بخش های دیگر را بالا ببرند.این می تواند در دسته کدگذاری مخفی نیز قرار بگیرد زیرا بخشی از این URL ها برای کاربر و بخش دیگر برای هدایت کننده های موتورجستجو به صورت مخفی تعریف می شوند.این ممکن است شامل هدایت یک crawler موتور جستجو به یک بخش و سایر کاربران به بخش های دیگر شود که ارتباطی با هم ندارند.

کاربر در این مدت باید منتظر بماند و نمیتواند با صفحه کار کند که احتمالاً در حال لود CSS و جاوا اسکریپت است. به خصوص اگر شما در حال تبلیغ وبلاگ هستید. با اشتراک محتوای خود در این وبسایت ها می توانید بک لینک دریافت کنید. حداکثر سه لینک به یک وب سایت می توانید در هر فایل قرار دهید که بایستی به یک دامنه وب سایت باشد. راستی اگر هنوز وب سایت ندارید و وارد دنیای کسب و کارهای اینترنتی نشدهاید هم نگران نباشید، ابتدا این مقاله را بخوانید تا اطلاعاتتان بالا برود، بعد از آن هم در انتهای مقاله یک راه بسیار آسان برای طراحی سایت را به شما آموزش میدهم. در حقیقت با بازنویسی محتوا به گوگل نشان میدهیم که اولاً خودمان به این مقاله توجه ویژه داریم دوماً به روز هستیم سوماً به کاربران خودمان اهمیت میدهیم و … ایجاد محتوای خوب و دریافت بک لینک یک چیز است، اما رتبه بندی محتوا یک چیز دیگر است. سایت هایی که در حوزه های تخصصی و علمی فعالیت می کنند مثل حوزه های پزشکی، حقوقی، بورس، ارز دیجیتال و امثال این موارد قطعا برای نوشتن محتوای چنین سایت هایی نیازی به تحقیق و مطالعه بیشتر می باشد و در نتیجه هزینه تولید محتوا شما افزایش خواهد یافت.