• خانه
  • وبلاگ
  • با طرح فهرست Merchant Center Google فروش بیشتری را افزایش دهید

با طرح فهرست Merchant Center Google فروش بیشتری را افزایش دهید

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
با طرح فهرست Merchant Center Google فروش بیشتری را افزایش دهید


ما به تازگی AIOSEO 4.2.7 را منتشر کرده ایم و اخبار هیجان انگیزی برای صاحبان فروشگاه های تجارت الکترونیک داریم!

یکی از مهم‌ترین موارد اضافه شده به افزونه سئوی مورد علاقه شما، پشتیبانی از طرح فهرست‌بندی Google Merchant Center است. این علاوه بر مولد نشانه گذاری طرحواره محصول در حال حاضر قدرتمند ما است که نسل بعدی مولد طرحواره ما را حتی قدرتمندتر می کند.

با فهرست‌های محصولات پیشرفته، دید خود را افزایش دهید و فروش بیشتری را افزایش دهید

Google اخیراً تجربه‌های محصول پیشرفته خود را (نحوه نمایش یک محصول در نتایج جستجو با استفاده از rich snippets) به سایت‌های تجارت الکترونیکی که حساب Google Merchant Center ندارند گسترش داده است.

این برای شما و کسب و کارتان چه معنایی دارد؟

در اصل، قطعه‌های محصول در صفحات نتایج موتور جستجوی Google (SERP) توسط schema.org پشتیبانی می‌شد، در حالی که Merchant Center Google نشانه‌گذاری طرحی را برای تکه‌های محصول پیشرفته ارائه می‌کرد.

طرح فهرست تجاری نتایج را در قطعات جستجو با جزئیات بیشتر ارائه می دهد که منجر به تعامل و تعامل بیشتر در SERP ها می شود.

این ویژگی منحصراً برای سایت‌های تجارت الکترونیک با حساب Google Merchant Center محفوظ است. اما این تغییر کرده است و اکنون می توانید از طرح لیست بازرگان نیز استفاده کنید.

به همین دلیل است که ما بسیار هیجان زده هستیم تا AIOSEO 4.2.7 را معرفی کنیم.

افزونه جدید به‌روزرسانی شده ما با نشانه‌گذاری طرح‌واره فهرست تجاری جدید (و بسیار قدرتمند) ارائه می‌شود که می‌توانید از آن برای تولید تکه‌های محصول بهبودیافته استفاده کنید.

این یک تغییر بازی برای بازرگانان تجارت الکترونیک است زیرا منجر به دید و تعامل بیشتر می شود.

بیایید نگاهی گذرا به معنای این موضوع برای کسب و کار شما بیندازیم.

CTR را با ویژگی های محصول افزایش دهید

یکی از بزرگترین مزایایی که از افزودن یک طرح فهرست بازرگان به صفحات محصول خود به دست می آورید، تکه های محصول بهبود یافته است که منجر به اضافه شدن ویژگی های محصول بیشتر به فهرست جستجوی شما می شود.

می‌توانید ویژگی‌های محصول را اضافه کنید تا در ریچ اسنیپت‌ها نمایش داده شوند.

افزودن ویژگی‌های محصول به نشانه‌گذاری طرحواره، فهرست‌های جستجوی شما را جذاب‌تر و تعاملی‌تر می‌کند. در نتیجه، کاربران بیشتر روی آنها کلیک می کنند.

Best Buy ممکن است برای عبارت جستجو از آمازون بالاتر باشد "مک بوک پرو" اما لیست آمازون احتمالاً به دلیل درج ویژگی های محصول در قطعه جستجو، کلیک های بیشتری دریافت می کند.

در تصویر بالا، در حالی که فهرست بهترین خرید ممکن است بالاتر از آمازون باشد، این احتمال وجود دارد که آمازون کلیک های بیشتری دریافت کند. این به این دلیل است که فهرست آمازون شامل ویژگی‌های مهم محصول مانند رتبه‌بندی کاربر، نظرات، قیمت محصول و در دسترس بودن سهام است.

با اطلاعات حمل و نقل، تبدیل ها را افزایش دهید

حمل و نقل یکی از اجزای مهم خرید آنلاین است. بنابراین، جزئیات تحویل نقش بسیار زیادی در بهینه سازی تبدیل ها دارند.

با AIOSEO 4.2.7 Merchant Listing Scheme، اکنون می توانید اطلاعات حمل و نقل را مستقیماً در SERP نمایش دهید.

با AIOSEO 4.2.7 Merchant Listing Scheme به راحتی اطلاعات حمل و نقل را به SERPها اضافه کنید.

می توانید هر تعداد مقصد حمل و نقل را که پشتیبانی می کنید اضافه کنید.

و اگر از WooCommerce به عنوان راه حل ترجیحی تجارت الکترونیک خود استفاده می کنید، خوشحال خواهید شد که بدانید AIOSEO فوراً از ارسال WooCommerce پشتیبانی می کند! این به این معنی است که تغییرات کمتری باید ایجاد کنید.

نمایش اطلاعات حمل و نقل در SERP ها نرخ تبدیل شما را افزایش می دهد و اطلاعات ارزشمندی برای خریداران است.

با پانل های اطلاعات محصول، دید خود را بهبود بخشید

نمودارهای دانش محصول یک ویژگی SERP است که اطلاعات دقیقی در مورد یک محصول ارائه می دهد. از آنجایی که گرافیک های آگاهی از محصول به طور برجسته نمایش داده می شوند، منجر به تعامل بالایی می شوند.

طرح فهرست‌بندی همچنین به شما کمک می‌کند تا دید بیشتری را ایجاد کنید زیرا به نمودارهای آگاهی محصول کمک می‌کند.

طرح فهرست بندی یک عنصر کلیدی برای Google است تا اطلاعات کافی برای ایجاد نمودار دانش در مورد محصول شما جمع آوری کند.

با نمایش محصول شما به این روش، رشد کسب و کار از طریق شناخت برند و فروش بسیار آسان تر می شود.

یکی دیگر از عناصر قدرتمند بهینه سازی نرخ تبدیل تجارت الکترونیک، تبلیغ محصولات محبوب است. هیچ‌کس نمی‌خواهد روندهای مربوط به محصولات مورد علاقه خود را از دست بدهد.

این دلیل دیگری برای پیاده سازی طرح فهرست تجاری در صفحات محصول شماست.

به گفته گوگل، اجرای طرح فهرست بندی تجاری ممکن است منجر به قرار گرفتن محصول شما در میان محصولات محبوب رتبه بندی شده برای آن عبارت جستجو شود. در اینجا یک مثال از Google از ظاهر تبلیغات جستجوی شما آورده شده است:

طرح فهرست بازرگان همچنین به محصولات شما کمک می کند تا در بین محصولات محبوب رتبه بندی شده برای آن عبارت جستجو ظاهر شوند.

این امر خرید را برای مصرف کنندگان آسان تر و سرگرم کننده تر می کند و در نتیجه فروش بیشتری برای شما به همراه دارد.

مانند همه چیزهای AIOSEO، اضافه کردن طرح فهرست بازرگانان به صفحه محصول شما بسیار آسان است، بدون نیاز به کدنویسی یا دانش فنی برای به دست آوردن نتایج فوق العاده SERP.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که علامت گذاری طرح محصول را طبق معمول با رفتن به صفحه خود اضافه کنید تنظیمات AIOSEO » Schema » Generate Schema » Product.

برای افزودن یک فهرست تجاری، طبق معمول یک طرح کلی محصول اضافه کنید، سپس اطلاعات اضافی را اضافه کنید.

در مرحله بعد، طرح محصول خود را ویرایش کنید تا شامل اطلاعات اضافی مورد نیاز برای فهرست Google Merchant Center باشد. به عنوان مثال می توان به ویژگی های محصول و اطلاعات حمل و نقل اشاره کرد. اینها در قطعه جستجوی SERP شما نمایش داده می شوند.

با طرح فهرست‌بندی Google Merchant Center، جلب توجه محصولات شما و افزایش فروش آسان‌تر شده است.

با فیلد نام سایت کنترل کنید که عنوان صفحه اصلی خود در تلفن همراه چگونه به نظر می رسد

یکی دیگر از ویژگی هایی که ما بسیار هیجان زده هستیم که به AIOSEO 4.2.7 اضافه کنیم، قسمت Site Name در آن است. نمودار دانش بخش. این افزودنی قدرتمند به Google اجازه می دهد تا نام سایت شما را به درستی در دستگاه های تلفن همراه نمایش دهد.

برای نامگذاری سایت خود، به سادگی به سایت خود بروید تنظیمات AIOSEO » نمای جستجو » تنظیمات جهانی. یک بار تنظیمات جهانی صفحه، به پایین بروید نمودار دانش بخش.

برای افزودن نام وب سایت خود و نام جایگزین، به بخش Graph Knowledge در تنظیمات AIOSEO بروید.

نام وب سایت خود و یک نام سایت جایگزین را وارد کنید که Google می تواند به جای نام سایت شما از آن استفاده کند.

درست کردن نام سایت برای افزایش آگاهی از برند ضروری است. این همچنین یک راه عالی برای بهبود نمودار دانش شما است، که به شما کمک می کند تا برای جستجوهای مربوطه نشان داده شوید.

علاوه بر این دو به‌روزرسانی اصلی، ما چندین بهبود قابل توجه در بسیاری از ویژگی‌هایی که قبلاً دوست دارید ایجاد کرده‌ایم. شما می توانید آنها را در تغییرات کامل محصول ما مشاهده کنید.

منتظر چی هستی؟

سایت خود را به AIOSEO 4.2.7 به روز کنید تا قفل این ویژگی های جدید قدرتمند را باز کنید.

و اگر قبلاً از AIOSEO استفاده نمی‌کنید، حتماً همین امروز افزونه را نصب و فعال کنید. افزونه SEO ما به شما کمک می کند از رقبای خود پیشی بگیرید.

اگر در مورد این ویژگی ها سؤالی دارید، لطفاً در زیر نظر دهید یا با تیم پشتیبانی مشتری ما تماس بگیرید. ما همیشه آماده کمک هستیم.

تعهد ما برای تبدیل AIOSEO به آسان‌ترین و بهترین افزونه سئوی وردپرس، با ادامه پیروزی همراه با مشتریانمان قوی‌تر می‌شود.

ما از حمایت مداوم، بازخوردها و پیشنهادات شما بسیار سپاسگزاریم. لطفا آن پیشنهادات و درخواست های ویژگی را حفظ کنید!

امیدواریم از استفاده از این ویژگی های جدید سئو به همان اندازه که ما از ایجاد آنها لذت بردیم لذت ببرید.

-بنجامین روجاس (رئیس AIOSEO).