• خانه
  • وبلاگ
  • اهمیت مطالعات موردی برای وب سایت های شرکت های حقوقی

اهمیت مطالعات موردی برای وب سایت های شرکت های حقوقی

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ
اهمیت مطالعات موردی برای وب سایت های شرکت های حقوقی


چرا مطالعات موردی اولویت اول شما برای تولید محتوا است

به دنبال راه هایی برای متمایز کردن وب سایت شرکت حقوقی خود از رقبا هستید؟ شما اصول اولیه را پوشش داده اید:

  • یک وب سایت قوی که تمام خدمات و مناطق خدماتی شما را نمایش می دهد.
  • بیوگرافی و تاریخچه شرکت به خوبی نوشته شده است.
  • ناوبری مناسب و فراخوان برای اقدام برای تشویق مشتریان بالقوه برای اتصال.

اما بعدش چی میشه؟

ما معتقدیم که مطالعات موردی باید در اولویت اول در نوشتن محتوا برای وب سایت های شرکت های حقوقی باشد. ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید چرا و چگونه.

اهمیت مطالعات موردی برای وب سایت های شرکت های حقوقی

چرا مطالعات موردی موثر هستند؟

مطالعات موردی راه حل های واقعی را به مشتریان بالقوه ارائه می دهد. مطالعات موردی خوب داستان‌هایی را بیان می‌کنند، خواننده را درگیر می‌کنند و امیدواریم پاسخ احساسی ایجاد کنند. آنها شواهد اجتماعی ارائه می دهند که نشان می دهد کاری که شرکت شما انجام می دهد برای مشتریان موفق و تاثیرگذار است. و داشتن مدرک اجتماعی جایی است که باید در این روزگار باشید که بررسی ها همه چیز هستند. برای اینکه کسب و کار خود را از بقیه متمایز کنید، داشتن نمونه های واقعی برای متقاعد کردن مردم برای تماس با کسب و کار شما ضروری است.

مشتریان می خواهند بدانند که شرکت شما:

  1. او در رشته خود تجربه دارد
  2. آنها در منطقه خود موفق بوده اند
  3. نمونه های دنیای واقعی داشته باشید

مطالعات موردی می تواند همه اینها و بیشتر را ارائه دهد.

مطالعه موردی چیست؟

به عبارت ساده، مطالعه موردی داستان موفقیت شرکت شما را بیان می کند. به همان اندازه که ساده به نظر می رسد، ساختن داستان می تواند کمی چالش برانگیزتر باشد.

چگونه یک مطالعه موردی بنویسیم

  1. حوزه هایی را که می خواهید کسب و کارتان روی آن تمرکز کند را مشخص کنید.
    مواردی را انتخاب کنید که کلید موفقیت شرکت حقوقی شما هستند. روی مواردی که سناریوهای افراطی هستند تمرکز نکنید، در عوض روی مواردی تمرکز کنید که بیشترین مشتری را جذب می کند. روی مرتبط ترین مواردی که می خواهید توجه را به خود جلب کنید و مشتریان بیشتری را به دست آورید، تمرکز کنید.
  1. نمونه ای را پیدا کنید که در آن در این زمینه موفق بوده اید.
    هنگامی که منطقه مناسب را برای تمرکز بر روی آن پیدا کردید، می توانید موردی را پیدا کنید که در آن موفق به گزارش دادن شده اید. بدیهی است که اعداد بزرگ‌تر تأثیر بیشتری می‌گذارند، اما اگر مورد چیزی نیست که برای تعداد بیشتری از مشتریان بالقوه مهم باشد، باید در مورد آن تجدید نظر کنید. فقط به این دلیل که توافق بزرگی در مورد یک پرونده داشتید، اگر موردی نیست که اغلب اتفاق می افتد یا بازار بزرگی برای آن وجود دارد – ممکن است نخواهید یک پرونده کامل در مورد آن بنویسید. این نوع موفقیت ها برای عناوین سریع خوب هستند، اما نه زمانی که بخواهید برای نوشتن داستان وقت بگذارید، اگر این مورد اغلب مطرح نمی شود.
  2. در صورت لزوم از مشتری اجازه بگیرید.
    ممکن است در نظر داشته باشید که از مشتری بپرسید که اگر امکان دارد داستان را به اشتراک بگذارید، کدام مورد را برجسته می کنید. هویت شما را به آنها اطلاع دهید و البته هر گونه اطلاعات شخصی محرمانه نگه داشته می شود. اکثر مشتریان مشکلی ندارند، اما ابتدا باید مانند یک حرفه ای سوال کنید. اگر NDA را امضا کرده اید، می توانید با مبهم بودن آن را دور بزنید، اما این می تواند چالش بیشتری باشد.
  3. قصه را تعریف کن.
    گفتن داستان می تواند سخت ترین قسمت باشد. برای شروع داستان، با توضیح مشکل شروع کنید، نحوه حل آن را وارد کنید و با نتایج پایان دهید.

پرونده‌های حقوقی نه تنها ابزار ارزشمندی برای کمک به تبدیل کاربران به مشتری هستند، بلکه ابزار بازاریابی بسیار مؤثری هستند که می‌تواند در چندین پلتفرم مورد استفاده قرار گیرد، به بهبود نتایج جستجوی ارگانیک، افزودن به محتوای رسانه‌های اجتماعی و استفاده از مطالعات موردی به عنوان یک ابزار مفید کمک می‌کند. ویدیو برای کمک به تبدیل وب سایت شما.

برای نوشتن مطالعات موردی برای شرکت حقوقی خود به کمک نیاز دارید؟

TheeDigital متخصص در بازاریابی شرکت حقوقی است. ما تخصص لازم برای کمک به شما را داریم. همین امروز با ما تماس بگیرید تا بدانید چگونه TheeDigital می تواند با نوشتن مطالعات موردی، پرداختن به تبلیغات پولی یا حتی طراحی مجدد وب سایت شرکت حقوقی شما، به پیشرفت کسب و کار شما کمک کند.

اهمیت مطالعات موردی برای وب سایت های شرکت های حقوقی

درباره نویسنده:
ملیسا رید

ملیسا مدیر پروژه پیشرو در TheeDigital با بیش از 20 سال تجربه در تجارت الکترونیک، طراحی وب و مهارت های مدیریت پروژه است.