به عبارت دیگر تولید محتوا بر اساس اصول سئو زمانی ارزشمند محسوب میگردد که برای اولین بار و به صورت نو و تازه تولید شده باشد. اولین پاسخی که ذهن ما میرسد؛ کسب رتبه مناسب در نتایج جستجو و در ادامه افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت است. از فاکتورهای بسیار مهم و تاثیرگذار در تولید محتوا، استفاده از برچسب عنوان است که در آن میتوانید از کلید واژه استفاده نمایید. در وبلاگ و یا سایت های پر بازدید و یا اینستاگرام و … همچنین گاهی اختلالات الکسا برای سایت های با آمار بازدید کم ، باعث این موضوع شده که پس از مدتی رتبه کشوری هم فعال می شود. موضوعات مرتبط را نوشته و از بین آنها بهترین موضوع را انتخاب کنید. گاهی اوقات ممکن است نوشتهای را ابتدا روی کاغذ بنویسید و پس از تکمیل، با صفحه کلید آن را به رایانه وارد کنید. برای تولید محتوا از فرمت های فراوانی می توان استفاده کرد که بعضی از آنها برای همه قالب ها مورد استفاده قرار میگیرد اما بعضی از آنها هم وجود دارد که فقط برای یک قالب قابل استفاده است. اینکه شما وقت بگذارید و پاسخ آن ها را بدهید، یعنی برای آن ها و وقتی که گذاشتهاند ارزش قائل شدهاید؛ این بسیار مهم است.
یکی دیگر از مهم ترین گام ها مشخص کردن موضوعات و نکات محتوای مذکور است. بازتاب نتایج حاصله، مخاطبان میلیونی شما را به همراه خواهد داشت که همواره مشتاق ارائه موضوعات مد نظر شما می باشند. هدف تنها رسیدن به رتبه 1 گوگل نیست، بلکه کسب جایگاه تنها یکی از نتایج فعالیتهای ما برای بهینهسازی سایت و ارائه محتوای ارزشمند است. ولی اگر فروشگاه آنلاین دارید و یا وب سایتی خدماتی بهتر است به CTR توجه بیشتری داشته باشید تا تعداد بازدید کننده ها. تفاوت یک فروشگاه اینترنتی با فروشگاه سنتی در این است که فروشگاههای اینترنتی بازاریاب ندارند. یعنی فقط با یک بار هزینه کردن کلیه مباحث مربوط به فروشگاه اینترنتی را یاد بگیرید. بنده چندین بار سعی کردم در ویکی مطلب منتشر کنم اما هر بار که مطلب را میگذارم توسط ویکی پاک میشود و اگر راهنمای خاصی برای این موضوع دارید بفرمایید تمام منابع اینترنت را هم بررسی کردم چیز خاصی چیدا نکردم – اگر امکان داشته باشد اقای غفاری یک ویدیو تهیه محتوا برای ویکی را اموزش دهند. ممکن است به نظر موضوع ساده و پیش پا افتاده ای باشد ولی مقوله ی بسیار مهمی برای تولید محتوا ی مناسب می باشد.
تولید محتوایی از نوع نوشته، اما واقعیت این است که علاوه بر تولید محتوا از نوع متن نوع های دیگر هم وجود دارند مانند: تولید محتوای ویدیویی برای گوشی موبایل که به خاطر داشتن تصویر های مناسب با موضوع محتوا می تواند به سادگی پیامهای مختلف را به مخاطب هدف انتقال دهد. این مقاله بر اساس تحقیقات وب سایت G2 انجام شده است. حال اگر این روش به درستی انجام شود، مخاطب با کلیک بر روی تبلیغات، به وبسایت یا صفحه فرود هدایت خواهد شد و به این ترتیب، بکلینک مناسبی برای سایت تنظیم میشود. اطلاع رسانی: باید بدانید که محتوای تولیدشده خود را چگونه به دست مخاطبان خود برسانید، برای این کار باید در شبکههای اجتماعی عضو باشید. این جایی هایی هستند که کسب کار شما در آنباید لیست شود. مشاوران سئو معمولا به دنبال کلماتی میگردند که برای مشتری ترافیک و ارزش بالایی داشته باشد چرا که مشاوره سئو باید برای شناخت مشتری، محصولات و خدمات و اهداف شرکت شما وقت صرف کند. اهداف: با پاسخ دادن به یک سری سوال شما می توانید مشخص کنید که هدف مشخص محتوای شما چیست و بر روی آن هدف معطوف شوید. پس از آن این امکان برای شما به وجود خواهد آمد تا بتوانید از تاکتیک های نوین در کسب موقعیت بهتر در بازار استفاده کنید.
از عکسهایی که مخاطبهایتان با برند شما گرفتهاند، استفاده کنید. در تولید محتوا که H1 را به عنوان اصلی اختصاص داده اید، بهتر است کلید واژه را در عنوان محتوای تولیدی خود استفاده کنید. تولید محتوا مناسب که دشوار است و افراد را به چالش میکشد چرا که ویژگی های خاص خود را می طلبد. تصاویر باعث می شود که افراد بیشتری ترغیب به اشتراک گذاری محتوای نوشتاری در رسانه های اجتماعی شوند. حال این ارزش میتواند کمک به مخاطب در بهتر شدن شغل، با نظم و دقت شدن آنها ، موجب سرگرم و نشاط آنها و … باید این دانش را داشته باشیم که کدام روش میتواند بهترین خروجی که جلب کردن نظر مخاطب است را میدهد و بدین وسیله موفق شویم. در این چارچوب شهر پایدار برآمده از فرایند توسعهای است که امکان ارتقای همیشگی سلامت اجتماعی- اقتصادی بوم شناسانه شهر و منطقه را فراهم کرده و این ذهنیت و امکان را به عینیت و اقدام مبدل میسازد.