منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • افزایش ترافیک سایت با شبکه های اجتماعی – گروه هاسکو وب

افزایش ترافیک سایت با شبکه های اجتماعی – گروه هاسکو وب

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

در زمان های ابتدایی پیدایش اینترنت این مسئله از اهمیتی برخوردار نبود اما امروزه به خاطر مسئله سئو سایت، لینک های داخلی از اهمیت ویژه ای برخوردار شده اند. این کار از نظر موتور جستجوی گوگل نیز کار بسیار مثبتی است و امتیاز خوبی برای آن قائل می شود. 2. نوع استفاده لینک از نیز از اهمیت برخوردار است و در صورتی که لینک، دارای اشتباهات املایی باشد و یا صفحه مورد نظر دارای خطا باشد، مشکلاتی را برای سئو ایجاد می کند. منظور ما از لینک های داخلی لینکی است که در سایت وجود دارد و به صفحه دیگری از سایت خودمان هدایت می شود. در بیشتر موارد، می توان آنها را دور زدن گوگل در نظر گرفت، اما گوگل آنها را به عنوان روشی بد ذکر نکرده است. اما همین بررسی ساده میتواند حتی یک فرصت باشد تا بتوانید عنوانی بهتر از سایرین پیدا کنید و گوی سبقت را از آنها بربایید.

در این خصوص میتوانید مقاله بازاریابی ویدیویی را نیز در سایت مطالعه کنید. با کمک این قسمت میتوانید لینک های دریافتی رقبای خود را آنالیز کنید و استراتژی درستی در مقابل آن انتخاب کنید، یاعث بهبود الکسا سایت خود شوید. اگر در سایت شما صفحاتی وجود دارد که دارای بک لینک های بسیار زیاد از سایت های دیگر است، به همان نسبت نیز می بایست در دادن لینک های داخلی به آن صفحات نیز توجه کنید. این گونه لینک ها معمولا به شکل انکر تکست هستند و عبارت نوشته شده در انکر تکست معمولا نام صفحه لینک شده یا عبارتی با همان مضمون می باشد. به طور عامیانه تر یک لینک داخلی، لینکیست که به صفحه دیگری از همان سایت اشاره می شود. 4. اهمیت صفحه لینک شده نیز از فاکتورهای مورد بحث می باشد. بنابراین شما می بایست با فاکتورهای تاثیر گذار در لینک های داخلی آشنا باشید تا از گام های اشتباه در این کار بپرهیزید. 5. ارتباط صفحات نیز از فاکتورهای مورد توجه است. در صورتی که در یک صفحه چند لینک با انکر تکست های متفاوت به یک لینک مشخص وجود داشته باشد، طبق تجربه صرفا اولین انکر تکست برای گوگل مهم است و معمولا به بقیه انکر تکست ها توجهی نمی کند.

لینک های داخلی از یک صفحه به صفحه دیگر یک سایت ارجاع داده می شوند و معمولا در سیستم مسیریابی اصلی سایت مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین رایج ترین مشکلاتی که در برخورد با استراتژی لینک سازی، لینک های شکسته (broken link) و لینک های کم ارزش وجود دارد نیز مورد بررسی قرار می گیرند. همچنین نوع رفتار موتورهای جستجو نیز نسبت به لینک های داخلی و خارجی متفاوت می باشد. کافیست که این لینک های تکراری را از صفحات سایت حذف کرده تا رفتار متفاوت گوگل را مشاهده کنید. لینک های داخلی به منزله این است که خودتان، صفحه ای از سایت را تایید می کنید و موتورهای جستجو طبیعیست که با این دو مورد کاملا متفاوت رفتار کنند. گرفتن بک لینک از سایت های معتبر رتبه صفحه را بالا می برد و لینک دادن داخلی به آن نیز به کاربران کمک می کند تا دسترسی آسانتری به این صفحات پر ارزش داشته باشند و وجود این ساختار و ایجاد تعادل در بین لینک های داخلی و بک لینک ها، ارزش آن صفحات را دو چندان می کند و یکی از سیگنال های بسیار مثبت برای موتورهای جستجو برای دادن رنک بالاتر به این صفحات است.

در این مقاله به بررسی هجده فاکتور در لینک های داخلی می پردازیم و هر یک را به طور مفصل تشریح خواهیم کرد و چگونگی تاثیر این فاکتور ها را مورد بررسی قرار می دهیم. هر چقدر بازدید افزایش پیدا کند ترافیک سایت نیز افزایش پیدا خواهد کرد. اگر از این روش ها برای بالا بردن ترافیک سایت خود استفاده کنید، بازدید کننده ای که به این شکل وارد سایت تان خواهد شد، به اصطلاح بازدید کننده پرداختی یا خریداری شده است. حقیقت ناگوار این است که مشتریان شما به شما اهمیت نمی­دهند. معمولا این سایتها ، مثل ویکی پدیا ، منبع اطلاعاتی قابل اعتماد و محبوبی برای کاربران شناخته می شوند. برای تجزیه و تحلیل داده­ها نیز از روش رگرسیون بهره بردند. موتورهای جست و جو، روش ها و اقداماتی است که شما انجام می دهید تا در گوگل رتبه بگیرید. گوگل از این کار بسیار متنفر است و در صورت مشاهده، آن سایت را جریمه می کند. در این صورت بانس ریت سایت بالا می رود و این مسئله امر خوشایندی نیست. همچنین در مواردی که سعی می شود که یک انکر تکست برای گرفتن رنک بالاتر در همه جای سایت به شکل تکراری استفاده گردد نیز قوانین سختگیرنه ای از طرف گوگل وجود دارد.