منو سایت

  • خانه
  • وبلاگ
  • ابزارهای اینستاگرامی که مارکترها باید از آنها استفاده کنند

ابزارهای اینستاگرامی که مارکترها باید از آنها استفاده کنند

 تاریخ انتشار :
/
  وبلاگ

تبلیغات بنری یکی از رایجترین روشهای تبلیغاتی است، که در حال حاضر توسط بازاریابان در بازاریابی دیجیتال استفاده میشود. این شایستگیها شامل دانش رفتار مصرفکننده، دانش تحقیقات بازار، دانش بازاریابی، دانش تئوریک و علم تجارت الکترونیک، شناخت ابزارها و حوزههای بازاریابی دیجیتال، دانش تبلیغات، دانش استراتژیهای بازاریابی، دانش مدیریت برند، دانش و مهارت فروش، دانش زنجیرۀ تأمین و دانش زبان انگلیسی است. این روش جدا از فروش، میتواند به برندینگ، جذب مخاطب، بزرگ کردن دایره مشتریان و از همه مهمتر افزایش ترافیک سایت کمک کند. همه سایت ها اصطلاحا باید موبایل-فرندلی باشند؛ این موضوعی است که تمام موتورهای جستجو به آن اهمیت می دهند. برای دیدن نمودار وبسایتها رتبههای 1 تا 20، وبسایتهای رتبه 20 تا 40 و در نهایت وبسایتها 40 تا 100، میتوانید به نمودارهای زیر مراجعه کنید. به همین دلیل سعی کنید لینک ها را به صورت عبارت درج کنید تا از آنها در متن محتوا استفاده شود . با این و جود سعی کنید از این پیوند ها دوری کنید و اگر قصد داشتید پیوند متقابل اینجاد کنید لازم است حالت طبیعی از پیوند ها به نمایش بگذارید. با این حال این وب سایت یک وب سایت مدیریت پیج اینستاگرامی می باشد که با استفاده از آن می توانید در جهت پیشرفت پیج های خود استفاده کنید.

شما می توانید از DevTools Chrome برای شبیه سازی دستگاه های مختلف استفاده کنید و صفحات HTTP را چک کنید یا از این برنامه ها Chrome Extension Trace Redirect Trace یا Chrome DevTools استفاده کنید. جلوگیری از انتشار چندین نسخه از صفحه یا پست CMS . هرچند فرهنگ جزو عناصر زبانی مثل واژگان، قواعد و تلفظ نیست اما آموزش و تقویت آن به عنوان یکی از اجزاء جداییناپذیر زبان ضروری است. این بنرها در وبسایتهای دارای الکسا 1 تا 100 به دست آمده است. یک سوال دیگه سرور مجازی چقد میتونه تو سرعت سایت تاثیر بذاره اگه از 100 بخواییم درصد بدیم.البته اینو میدونم سرعت به خیلی چیزهای دیگه بستگی داره اما میخوایم بدونیم سرور مجازی چقد تاثیر داره که میزبان رو ببریم سرور مجازی؟ تکنیک های سئو کلاه سیاه روش هایی هستند که تلاش می کنند به طور مصنوعی وب سایتی را در حداقل زمان و کوشش به بالاترین جایگاه برسانند. بهینه سازی کلمه کلیدی را برای هر صفحه بررسی کنید. اگر برای طراحی بنر نیز نیاز به تیم حرفهای دارید، میتوانید رو تیم کادرنو حساب کنید.

یه ابزار عالی دیگه که به شما کمک میکنه تا بدون تجهیزات گرون قیمت و استودیو، فیلم های باکیفیت و حرفهای بسازید. یکی از اصلیترین فاکتورهای تشخیص اندازه خوب برای نمایش تبلیغات، جایگاهی است که قرار است آن تبلیغ به نمایش گذاشته شود. نی نی سایت و آپارات از میان 8 وبسایت دارای رتبه الکسا 1 تا 20، از اندازه 300 در 100 برای نمایش تبلیغات استفاده میکنند. در مورد اندازه 300 در 250 نیز نی نی سایت با 6 بار استفاده، بیشترین میزان تکرار این اندازه را دارد و در نهایت وبسایت چطور نیز بیشترین تکرار از اندازه 300 در 100 را، در وبسایت خود دارد. اما اندازه 300 در 100 علاوه بر سایدبار، در هدر نیز مورد استفاده قرار گرفته است. در میان اندازههای تصویر بالا، اندازه 728 در 90 به دلیل قرار گرفتن در هدر سایت بیشترین بازخورد مثبت را، ممکن است داشته باشد؛ به همین دلیل توصیه ما در کادرنو به شما این است، که در مورد تبلیغات خود روی این اندازه بنر بیشتر فکر کنید. گزارش های مربوط به سرور خود را برای بررسی زمان ، منطقه و دستگاه های افت وب سایت خود را چک کنید . حتی می توانید آن را در جلوی دوربین استفاده کنید و نحوه عملکرد آن را نقد و بررسی کنید.

شما می توانید از کلمه “سایت ” استفاده کنید و همچنین بررسی کنید که آیا تعداد سایت های فهرست بندی شده شما توسط سایت “Index Status” Google Search Console کاهش یافته است یا خیر. برای آشنایی بیشتر با دیگر تب ها در تنظیمات، می توانید مابقی تب ها را باز کنید و در صورت نیاز فیلدهای مربوط به آن را تکمیل نمایید. اندازه 300 در 250 در این بررسی، رتبه دوم پرنمایشترین اندازه بنر را به دست آورده است. از بین 8 وب سایت موجود در لیست وب سایتهای دارای رتبهی الکسا 1 تا 20، تنها 6 وبسایت از این اندازه بنر استفاده میکنند. با توجه به اطلاعات بالا، میتوان تشخیص داد که جایگاه 728 در 90 یکی از محبوبترین و پرنمایشترین جایگاههای نمایش تبلیغ در بین وبسایتهای برتر ایران از نظر رتبه الکسا است. با نگاهی کلی به صفحه اول نتایج جستجو گوگل شما میتوانید هدف کاربران از جست و جو یک کلمه مشخص را تشخیص دهید. این بنر در وبسایتهای برتر ایرانی 18 بار تکرار شده است که در وبسایتهای با رتبه الکسا 1 تا 20، هفت بار، در وبسایتهای با رتبه الکسا 20 تا 40 چهار بار و در نهایت وبسایتهایی که الکسای آنها بالاتر از 40 است، 7 بار از این اندازه بنر استفاده شده است.